Re: Jak popełnić samobójstwo?

1. Data: 2000-01-09 22:30:09

Temat: Re: Jak popełnić samobójstwo?
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze. Ja wiem, że to duża tragedia utrata ukochnej córeczki oraz kobiety,
którą się kocha. Ale zaufaj mi nie warto się targnąć na własne życie. Mam wr
ażenie, że jednak potrzeba Ci znacznie więcej czasu niż Ci się wydaje. Człow
ieku jesteś pewnie w głębokiej depresji, więc dobra rada - opowiedz o swoich
kłopotach jakiemuś psychiatrze. On Ci znacznie lepiej pomoże. W Twoim przyad
ku samobójstwo to pół-rozwiązanie. Nie możesz przecież mieć pewności, że nig
dy nikogo nie pokochasz i nie będziesz miał drugiej córeczki, która wypełni
pustkę w Twoim sercu. Bardzo Cię proszę - z myślą o swojej córeczce - idź do
psychiatry. Jeżeli on Ci nie pomoże to wtedy zastanów się nad takim rozwiąza
niem. Teraz nie czas ku temu... Pamietaj psychiatra to też lekarz, więc nie
ma powodu aby się wstydzić, że się u takiego leczy.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

2. Data: 2000-01-10 07:45:30

Od: "Bezsenny z Opola" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem już i u psychologa i u psychiatry i nie wstydzę się tego, bo to
przecież lekarze duszy. Jak widać nie udało im się mi pomóc. Co więc robić.
Jak znaleźć osobę, która wyleczy moją duszę. Osobę, która tchnie we mnie
życie.
Jesteście wszyscy kochani. Wiem, że nie łatwo jest radzić komuś takiemu jak
ja, ale sprawiliście, że jeszcze raz się zastanawiam nad tym wszystkim.
Jeszcze raz usiłuję znaleźć sens swojego życia.
Z podziękowaniami i pozdrowieniami
Jarek

Użytkownik =DobeX= <d...@f...med.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85b4fu$i5k$...@z...polsl.gliwice.pl...

3. Data: 2000-01-10 21:46:04

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może poszukaj jeszcze innego ??? Poza tym to myślę, że powinieneś zrobić coś
dla innych dzieci, aby przynajmniej je uchronić przed śmiercią... Jesteś prz
ecież już w tym doświadczony. Może pomaganie innym maluszkom będzie dla Cieb
ie zbawienne a przy okazji dla tych właśnie maluchów i ludzi takich jak Ty c
zyli ich rodziców ? Pomyśl o tym.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl