Jak poprawić pamięć ?

41. Data: 2005-11-23 14:48:02

Temat: Re: Jak poprawić pamięć ?
Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, a jacys idioci chca zrobic dzien bez ryby

rybka lubi pływać, albe zakopywać się w mule który smierdzi niekiedy
metanem, a metan to składnik pierdów, a pierdy towarzyszą sraniu

42. Data: 2005-11-23 17:36:20

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwanos napisał:

> jesz kupy ?

obawiam się że faciu jest skrytożercom

--
A6X6I6D
GG:6656915

43. Data: 2005-11-23 20:06:54

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Sraczyński napisał(a):
> no zajebiste nie podniose sie potym
LOL.

Pzdr,
HS.

44. Data: 2005-11-23 21:01:43

Od: porshe <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Sraczyński wrote:

> pan Iwanos nie ma braków w edukacji ma nawet jak twierdz iwyższe tak
> więc koleś posiada spore zasoby aj kiu żeby tak cie zrobić w bambuko Faciu

I sugerujesz, że 'wyższe' mnie poruszy? Ojej. Skoro tak, to może lepiej
nie zadawać się z nim dyskusję.

Jednakże, mimo wszelkich moralnych oporów zaryzykuję kilka pytań:
-czy to wykształcenie 'już jest' wyższe, czy też to pierwsze dni w
akademiku?
- czy ktoś o 'sporych zasobach IQ' w taki sposób się wypowiada (to jest
chyba pytanie retoryczne).
- Czemu lubisz gnębić ludzi? Jak widzę wielcy, możni opiekunowie grupy
już się tobą zainteresowali i całe szczęście. Nie powiem PLONK, bo to
bardzo niegrzeczne zamykać usta drugiemu człowiekowi. Jeżeli jesteś
inteligentny (w co baaaaaaardzo wątpię) pewnie zamkniesz usta sam.

A oto dlaczego:
1) wypowiedzi są, jakby ci to łopatologicznie..., na zbyt niskim
poziomie jak na osobę w wieku przynajmniej 24 lat.
2) mimo wielkich znajomości na prawie wszystkich uczelniach w moim
mieście, nigdy nie spotkałem takiego typa jak ty, oni po prostu odpadają
na pierwszych metrach potykając się o własne braki
3) osoby inteligentne znają efektywniejsze sposoby wyładowania złego
nastroju - np. piwo i mecz piłki nożnej
4) Wypowiedzi na temat łechtaczki (mój boże wiesz, że to istnieje,
ciekawe czy wiesz gdzie) jakoś nie dają mi pewności co do twojego stanu
psychicznego, aczkolwiek zauważam delikatną fascynację Freudem w twoich
wypowiedziach.
5) Czy ostatnio/kiedykolwiek czytałeś coś w stylu książki?
6) czy to było związane z okultyzmem?
7) masz w swojej biblioteczce słownik ortograficzny?
8) do tego koniecznie musisz zajrzeć
9) osoba inteligentna, nawet gdy jest temu przeciwna, stosuje się do
zasad ortografii
10) Kontynuujemy dyskusję? Jeżeli tak to tylko prywatnie! Nie śmiecimy
na grupie.

pozdrawiam serdecznie
porshe

45. Data: 2005-11-24 12:44:20

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Nov 2005 21:19:06 +0100, Marcin napisał(a):

> Mam 28 lat i spore problemy z pamiecią .

Wejdź do szatni szkolnej po WF, albo do sali po lekcjach. Leżące tam
kapcie, piórniki, zeszyty pozbawią cię złudzeń, że w młodości miałeś lepszą
pamięć :-)

> Najbardziej upośledzona jest pamięć słuchowa , natomiast wzrokowa jest dajmy
> na to tylko nieco poniżej normy , dlatego tez ucząć sie do egzaminów robię
> to metodą wielokrotnego zapisywania/przepisywania na kartce materiału z
> pamięci.

Istnieją takie sposoby, opisywane w podręcznikach. Warto poznać mechanizmy
pamięci a zwłaszcza krzywą uczenia i zapominania.

Niezła jest książka Tony Buzan "Pamięć na zawołanie" i inne książki z tej
listy http://www.rybnik.pl/bsip/publik/uczy.htm.

Pierw zmień sposób uczenia się (cykl przerw i powtórzeń) - to najłatwiej.
Potem spróbuj dostosować metody opisane w którejś z tych książek.

P.S. Pozwoliłem sobie wrzucić ci 300KB na email

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

46. Data: 2005-11-24 14:50:53

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obawiam się że faciu jest skrytożercom

ponoć jego siora nie ma klaty, bo ta się zapdła od kloców tworząc wielką
depresję wypełnioną moczem

47. Data: 2005-11-24 15:09:44

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednakże, mimo wszelkich moralnych oporów zaryzykuję kilka pytań:
> -czy to wykształcenie 'już jest' wyższe, czy też to pierwsze dni w
> akademiku?

kolo co mi sprzedawał komplet na bazarze mgr + matura + pedałówa mowił ze są
FULLL ORGINALNE

> - czy ktoś o 'sporych zasobach IQ' w taki sposób się wypowiada (to jest
> chyba pytanie retoryczne).

mam dyplom a ty masz ?

> [...]
> bardzo niegrzeczne zamykać usta drugiemu człowiekowi. Jeżeli jesteś
> inteligentny (w co baaaaaaardzo wątpię) pewnie zamkniesz usta sam.

pewnie nie masz zainstalowanej PLONKOWNICY pffffffffffffffffffff

> 1) wypowiedzi są, jakby ci to łopatologicznie..., na zbyt niskim
> poziomie jak na osobę w wieku przynajmniej 24 lat.

sluchaj koles mnie uważnie gówno wciskasz nierozważnie

> 2) mimo wielkich znajomości na prawie wszystkich uczelniach w moim
> mieście, nigdy nie spotkałem takiego typa jak ty, oni po prostu odpadają
> na pierwszych metrach potykając się o własne braki

zeby nadawać na tych samych falach co my musisz conajmniej przez 2 bite
miechy jeść bobole i kupić sobie cyfrówe, zapytasz mnie po co , a ja od razu
odpowiem ze u nas jest deficyt sior sss kupom na klacie.

> 3) osoby inteligentne znają efektywniejsze sposoby wyładowania złego
> nastroju - np. piwo i mecz piłki nożnej

to prostaki, pamiętaj ze prawdziwe trolle jedzą bobole

> [...]
> ciekawe czy wiesz gdzie) jakoś nie dają mi pewności co do twojego stanu
> psychicznego, aczkolwiek zauważam delikatną fascynację Freudem w twoich

człowieniu jaka łecztaczka o czym ty prawisz, za duzo się onanizujesz przed
tygodnikiem tfuj łikent, łi toking abałt shit meeeeeeeeen

> 5) Czy ostatnio/kiedykolwiek czytałeś coś w stylu książki?

tjaaa, serio czytałem i mi sie podobały nawet
kot lenardo di kaprio oras anioły i demony
no i coś tam o kupach na www
zaraz zabieram się za mein kampf
http://img405.imageshack.us/img405/4515/szufla13xn.j
pg

> 6) czy to było związane z okultyzmem?

z populizmem

> 7) masz w swojej biblioteczce słownik ortograficzny?

nie mam biblioteczki, :(

> 8) do tego koniecznie musisz zajrzeć

skont klikash senseju?

> 9) osoba inteligentna, nawet gdy jest temu przeciwna, stosuje się do
> zasad ortografii

osoba ętelegętna to ja, nie musze się stosować do zasad ortografii bo mam je
w dÓpie, bo pisze nieformalnie i naprawde gówno mnie to obchodzi co inni se
myslą :]

> 10) Kontynuujemy dyskusję? Jeżeli tak to tylko prywatnie! Nie śmiecimy
> na grupie.

tuuu, mięęękniesz ?

> pozdrawiam serdecznie
> porshe

pozdrawiam serdecznie ruwniesz
iwanos

48. Data: 2005-11-24 16:08:17

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że się wtrącam, ale jestem pełen podziwu - taki
podmostowiec-medalista to nie byle co! Na pl.sci.psychologia chyba musicie
mieć specjalnych karmicieli i treserów?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

49. Data: 2005-11-24 18:05:36

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam że się wtrącam, ale jestem pełen podziwu - taki
> podmostowiec-medalista to nie byle co! Na pl.sci.psychologia chyba musicie
> mieć specjalnych karmicieli i treserów?

kukasz sety?

50. Data: 2005-11-25 14:05:34

Od: porshe <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

iwanos wrote:

> kolo co mi sprzedawał komplet na bazarze mgr + matura + pedałówa mowił ze są
> FULLL ORGINALNE

cóż,papier można kupić, wykształcenia raczej nie....

> mam dyplom a ty masz ?

zapytam twoim sposobem: a który chesz?

> pewnie nie masz zainstalowanej PLONKOWNICY pffffffffffffffffffff

och panie I-nie-ma-mocni, gdybym nie miał zabezpieczenia, to bym się w
taką dyskusję nie wdawał....

> sluchaj koles mnie uważnie gówno wciskasz nierozważnie

no tak, nie da się ukryć, skoro wiedza to dla ciebie gówno...

> zeby nadawać na tych samych falach co my musisz conajmniej przez 2 bite
> miechy jeść bobole i kupić sobie cyfrówe, zapytasz mnie po co , a ja od razu
> odpowiem ze u nas jest deficyt sior sss kupom na klacie.

Sugerujesz, że to od jedzenia? Fajnie, napisz swoje menu - będę wiedział
czego nie mam kupować.

> to prostaki, pamiętaj ze prawdziwe trolle jedzą bobole

masz rację, prostak to osoba, która tak jak ty nie je boboli i g.. na
przemian.

> człowieniu jaka łecztaczka o czym ty prawisz, za duzo się onanizujesz przed
> tygodnikiem tfuj łikent, łi toking abałt shit meeeeeeeeen

'twojego weekendu' to ja nigdy na oczy nie widziałem 'od środka'. Co do
onanizacji - współczuję ci.

> z populizmem

raczej z nierealnością :))) Kod leonarda da vinci - nic lepszego nie
było? Straszne.... ta książka opowiada zmyśloną historię ann
teoretycznie prawidziwych faktach. Mein kampf przeczytaj, jest całkiem
dobre o ile umiesz zachować do treści dystans ..

> skont klikash senseju?
twoja genialna riposta wgniotła mój stolec głęboko w muszlę klozetową.
Skoro nie masz w domu biblioteczki i sugerujesz że jesteś po studiach to
gratuluję wywalenia kilku lat życia w błoto. No i oczywiście wywalenia w
kosmos wszystkich zasad ortografii.

> osoba ętelegętna to ja,

skromność to twoja mocna strona...

nie musze się stosować do zasad ortografii bo mam je
> w dÓpie, bo pisze nieformalnie i naprawde gówno mnie to obchodzi co inni se
> myslą :]

Następnym razem nie myj zębów gdy masz zamiar z kimś pogadać. Identyczny
efekt jak na usenecie osiągniesz w realu.

> tuuu, mięęękniesz ?

nie. zależy mi na zasadach

to był mój ostatni post w tej dyskusji, koprofagu....
żegnam ozięble
porshe

reumatoidalne zapalenie stawów
stopa cukrzycowa - proszę o pomoc