Jak powiedział Krzysztof Bosak

1. Data: 2011-01-17 23:59:54

Temat: Jak powiedział Krzysztof Bosak
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Dyskurs zamachosceptyczny to kolejna odsłona autoterapii pt. "Jesteśmy
prawdziwymi Europejczykami, To nie możliwe by Świat miał nas w dupie""

2. Data: 2011-01-18 00:08:12

Temat: Re: Jak powiedział Krzysztof Bosak
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 00:59:54 +0100, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> "Dyskurs zamachosceptyczny to kolejna odsłona autoterapii pt. "Jesteśmy
> prawdziwymi Europejczykami, To nie możliwe by Świat miał nas w dupie""

O, coś dla Stalkera.

3. Data: 2011-01-18 10:11:51

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:16qihimf3a26v$.dlg@trenerowa.karma...
> "Dyskurs zamachosceptyczny to kolejna odsłona autoterapii pt. "Jesteśmy
> prawdziwymi Europejczykami, To nie możliwe by Świat miał nas w dupie""

O co ci chodzi, treneiro ? Chyba się mocno pogarsza ... Twoje uczestnictwo
na pl.sci.psychologia
od jakiegoś czasu przypomina już wyłącznie sposób bycia trolli na
pl.soc.polityka.
Obie grupy mają skrót 'psp', może tam będziesz robił wrzuty ?

4. Data: 2011-01-18 16:19:27

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-styczeń-11 w ramce <news:ih3p1a$bdp$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> [...]
> pl.soc.polityka.
> Obie grupy mają skrót 'psp', może tam będziesz robił wrzuty ?

Coś Cię boli?

5. Data: 2011-01-18 16:20:43

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1vv0mro1org32.dlg@trenerowa.karma...
> Coś Cię boli?
uwiera

6. Data: 2011-01-18 16:32:09

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-styczeń-11 w ramce <news:ih4ekq$rv9$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:1vv0mro1org32.dlg@trenerowa.karma...
> uwiera

Życie nie jest usłane różami, pańciu :)

7. Data: 2011-01-19 08:23:40

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:nfbqn8yddryb.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 18-styczeń-11 w ramce <news:ih4ekq$rv9$1@news.onet.pl> pędzel
> zażółcony zmalował:

> Życie nie jest usłane różami, pańciu :)
Co Ty mi tu z truizmami, treneiro.
Po prostu dajęCi sygnał, że wartość Twojej działałności,
zaangażowania w to co robisz spadła w mojej ocenie poniżej progu plonka.
Ze względu na 'stare czasy' sięjednak wstrzymuję - i stąd to uwieranie.

Ale nie o mojego plonka tu chodzi.
Chodzi o to, że się spłaszczyłeś. Nowy trener jest jak ta zupka
z reklamy - płaska i bez smaku ... Niestety ...

8. Data: 2011-01-19 09:23:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Chodzi o to, że się spłaszczyłeś. Nowy trener jest jak ta zupka
z reklamy - płaska i bez smaku ... Niestety ...

Cytat:
"
> Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale
> takie Twoje postępowanie jest w jakimś stopniu poniżające, tylko osoby
> takie jak ja
> albo vonBraun to po prostu generalnie olewają - bo zazwyczaj są rzeczy
> ważniejsze.

Takie osoby, jak Ty i vonBraun to po prostu olewają?
Możesz jakąs charakterystykę "takich osób" zapodać?"

A ja się podłączam pod pytanie. Możesz odpowiedzieć- a odpowiedź jest IMO
jak najbardziej na temat Twojego postu
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

9. Data: 2011-01-19 19:54:55

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-styczeń-11 w ramce <news:ih672f$q1p$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> [...]
> Chodzi o to, że się spłaszczyłeś. Nowy trener jest jak ta zupka
> z reklamy - płaska i bez smaku ... Niestety ...

No trudno, dietkę będziesz miał :)

10. Data: 2011-01-20 09:31:45

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w