Re: Jak przechowujecie płyty DVD?

21. Data: 2016-01-09 21:42:18

Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie wiem, jak w świecie, ale w mojej wsi zaczyna w sklepach brakować
> ładnych a niedrogich "pudełeczek" na cd/dvd.

Kiedyś to by dzieci w szkole na pracach ręcznych zrobiły pudełeczka
i koperty z kolorowego papieru. Całkiem niedrogo. A jeszcze piątka
by była.

Jarek

--
Wykrył pies bimbrownię na czas
Wycinanki robi wujek

22. Data: 2016-01-09 23:03:51

Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

RadoslawF wrote:

> Na komputerze owszem, na zestawie kina domowego może być ciężko.

Na mediacenter w rodzaju Kodi nie ma problemu - ISO odtwarza jak płytę DVD.

23. Data: 2016-01-09 23:05:42

Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

jakson wrote:

> Zmien kino domowe / TV na takie, ktore obsluguje DLNA.

Nie musi być od razu koniecznie DLNA. Jeżeli KD nie ma łączności z
siecią, to można skopiować ISO na pendrive i wetknąć pendrive do
odtwarzacza KD.

24. Data: 2016-01-10 18:32:51

Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz proszę jak obejrzeć film z zapisu ISO (bez wypalania płyty).

http://wincdemu.sysprogs.org/
oczywiście na kompie, na DVD się nie da.
Za to da się na odtwarzaczu multimedialnym i z serwerem DLNA na kompie.
P.

Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
drukarka
Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
ile w takie mrozy idzie wam gazu na ogrzewanie
co wodoodpornego na podłoge