Jak przegnać kota

1. Data: 2004-10-05 06:20:11

Temat: Jak przegnać kota
Od: "Mirh" <m...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Założyłem sobie w ogrodzie klomby i od tego czasu jakiś zwierzak ragularnie mi
się tam załatwia. Podejrzeważ że to jakiś bezpański kot. Próbowałem
prepearatów spray/proszek i skuteczność jest jakaś wątpliwa.
Jak często trzeba pryskać/sypać takimi środkami (przy założeniu że nie pada)?
A może ktoś poleci mi jakiś sprowdzony środek na pozbycie się natręta.

2. Data: 2004-10-05 06:25:38

Temat: Re: Jak przegnać kota
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może ktoś poleci mi jakiś sprowdzony środek na pozbycie się natręta.

Zacznij go karmić,to przestanie być bezpański.Jak ten klombik
jest jego,bo go sobie uprwia,załóż nowy.
Na puszkę jedzenia zarobi,jeszcze Ci myszy będzie przynosił.
Mirzan

3. Data: 2004-10-05 06:39:38

Od: "Mirh" <m...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Zacznij go karmić,to przestanie być bezpański.Jak ten klombik
> jest jego,bo go sobie uprwia,załóż nowy.
>  Na puszkę jedzenia zarobi,jeszcze Ci myszy będzie przynosił.
> Mirzan

Królik mi wystarczy, a tak na poważnie polecacie jakiś środek? Miałem pokon w
proszku. Sypać tylko na klomb (1m średnicy) czy na trawę wokół równierz?
Czytałem gdzieś o pieprzu (domyślam się że o mielonym), na ile to skuteczne?

4. Data: 2004-10-05 06:53:30

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4247.00000448.41623d19@newsgate.onet.pl Mirh
<m...@w...com.pl> napisał(a):

> Założyłem sobie w ogrodzie klomby i od tego czasu jakiś zwierzak
> ragularnie mi się tam załatwia. Podejrzeważ że to jakiś bezpański
> kot.

Hejka. Po pierwsze, to trzeba go odłowić i wykastrować, bo zacznie
przychodzić ich coraz wiecej. ;-)
Pozdrawiam alterująco Ja...cki

5. Data: 2004-10-05 07:20:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

>    Hejka. Po pierwsze, to trzeba go odłowić i wykastrować, bo zacznie
> przychodzić ich coraz wiecej. ;-)
>                    Pozdrawiam alterująco Ja...cki

Chłop chłopu taki zabig proponuje?Ilość kotów na niskim poziomie
utrzymują kierowcy.
Tam gdzie jest jeden kot płci męskiej ,nie ma szans zadomowić się
inny kocur.W celach erotycznych panowie koty chodzą do pań kotek.
Taki po sterylizacji,też chodzi do dziewczyn i znaczy teren.
Mirzan

6. Data: 2004-10-05 07:35:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1243.00000056.41624b44@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Chłop chłopu taki zabig proponuje?Ilość kotów na niskim poziomie
> utrzymują kierowcy.

Hejka. Ten zabieg dotyczy również kotek, nie tylko kocurów.
Zresztą, jak bym już złapał drania (dranicę), to bym się zastanowił, bo
podobno kocia skórka ma właściwości antyreumatyczne. ;-)
Pozdrawiam ambiwalentnie Ja...cki
P.S. ''Kocham zwierzęta, ale kota sąsiadów nienawidzę, jak psa.'' < lol

7. Data: 2004-10-05 08:38:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>                    Pozdrawiam ambiwalentnie Ja...cki
> P.S. ''Kocham zwierzęta, ale kota sąsiadów nienawidzę, jak psa.'' < lol

Taki zabieg u kotki kosztuje trzy stówki.I trzeba kotkę lub
kocura namówić,aby poszedł do lekarza.
Skóra z martwego kota nie ma żadnego pozytywnego promieniowania.
Ajeśli chodzi o samo grzanie,to może lepiej ożenić się? Dodatkowe
korzyści też mogą pojawić się...przynajmniej na jakiś czas.
Czy nie pamiętasz co powiedział Przybora? A Ty koty chcesz
Ze skóry łupić.Nie pisz chociaż tego przy psie,bo co pomyśli.
Mirzan

8. Data: 2004-10-05 09:06:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1243.000000b9.41625d6d@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Taki zabieg u kotki kosztuje trzy stówki.I trzeba kotkę lub
> kocura namówić,aby poszedł do lekarza.

Hejka. Aż trzy stówki? Podejrzewam, ze kastracja się u nas nie
przyjmie. ;-)

> Czy nie pamiętasz co powiedział Przybora?

Nie pamiętam. Pewnie skleroza. :-(

> A Ty koty chcesz
> Ze skóry łupić.Nie pisz chociaż tego przy psie,bo co pomyśli.

Gwidonek nie reaguje na koty - wręcz ich nie zauważa. :-)
Pozdrawiam ataraksyjnie Ja...cki

9. Data: 2004-10-05 09:16:38

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gwidonek nie reaguje na koty - wręcz ich nie zauważa. :-)
> Pozdrawiam ataraksyjnie Ja...cki

Stateczny piesek znaczy się. Jak jego pan.
:-)

Pozdrawiam takoż statecznie
skryba

10. Data: 2004-10-05 09:19:22

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zresztą, jak bym już złapał drania (dranicę), to bym się zastanowił, bo
> podobno kocia skórka ma właściwości antyreumatyczne. ;-)

Sorry, ale nie pisz bzdur rodem ze średniowiecza. Nawet półżartem :-(

Sterylizacja kocura do 70 - 100 zł, kotki 100 - 150 zł, rzadko drożej.
Wykastrowany kocur co prawda czasem dalej znaczy, ale zdarza się to bardzo
rzadko - a nawet wtedy zapach moczu jest nieporównywalnie mniej przykry.

Co do klombu - może pomóc wysypanie go czymś nieprzyjemnym dla łap. Środki
zapachowe - jeszcze nie słyszałam, żeby u kogoś się sprawdziły, ale możesz
próbować. Koty nie lubią też zapachu cytrusów, więc niektórzy rozkładają
skórki z pomarańczy i grejpfrutów...

Natalia

Orzeszki lipy drobnolistnej - czas na zbiory ?
[zdjęcia] cuda w parku Źródliska w Łodzi
Dni Dzialkowca - koniecznie zobaczcie :)
bylina peruwianska
Niespodziewany