Jak przegnać kota

11. Data: 2004-10-05 09:40:57

Temat: Re: Jak przegnać kota
Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cjto7c$7h1$1@korweta.task.gda.pl...

> Gwidonek nie reaguje na koty - wręcz ich nie zauważa. :-)
> Pozdrawiam ataraksyjnie Ja...cki
Ot szczęściarz, mój Fok nie widzi kotki tylko wtedy jak my jesteśmy, ale
niech mu tylko zejdziemy z oczu a kot na nie wejdzie....Kiedyś jej zrobił
taką ścieżkę zdrowia, iż całe szczęście, że był w kagańcu. Możesz sobie
wyobrazić jeden z największych wilków i mała czarna (jak na czarownicę czyli
mnie przystało) wysterylizowana (a' 100 zł) koteczka. Trwa to już ponad
rok. Kocica była pierwsza. Oba zwierzaki znajdy.

Trudno zachowująca, w takich sytuacjach, równowagę ducha
Aleksandra

12. Data: 2004-10-05 10:52:36

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> [...]

A co z Gwidonkiem też go nienawidzisz????

Pozdrawiam TeresaR

13. Data: 2004-10-05 11:02:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cjtouh$3j8$1@news.onet.pl Natalia <b...@o...pl>
napisał(a):

> Sorry, ale nie pisz bzdur rodem ze średniowiecza. Nawet półżartem :-(

Hejka. Nie wybaczam. :-( Strasznie nie lubię, jak ktoś używa słowa
bzdura. A do tego nie przedstawia wyników badań naukowych na temat
właściwości skór kocich. ;-) Wyraziłem tylko domniemanie, co do
wlaściwości antyreumatycznych, a nie stanowczy poglad.

> Sterylizacja kocura do 70 - 100 zł, kotki 100 - 150 zł, rzadko
> drożej.

To nawet dla kogoś, kto ma przeciętne wynagrodzenie jest wydatkiem
niebagatelnym.

> Koty nie lubią też zapachu
> cytrusów, więc niektórzy rozkładają skórki z pomarańczy i
> grejpfrutów...

Zawsze marzyłem o klombie wyłożonym skórkami cytrusów. :-D
Pozdrawiam dekoracyjnie Ja...cki

14. Data: 2004-10-05 11:06:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cjtr81$edd$1@nemesis.news.tpi.pl Teresa
<t...@o...pl> napisał(a):

> A co z Gwidonkiem też go nienawidzisz????

Hejka. Czemu pytasz, przecież wiesz. :-)
Pozdrawiam aluzyjnie Ja...cki

15. Data: 2004-10-05 12:26:17

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:cjtr81$edd$1@nemesis.news.tpi.pl Teresa

> Hejka. Czemu pytasz, przecież wiesz. :-)
> Pozdrawiam aluzyjnie Ja...cki
>
> Wiem Wiem Wiem...........

Pozdrawia TeresaR

16. Data: 2004-10-05 12:45:37

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właściwości skór kocich. ;-) Wyraziłem tylko domniemanie, co do
> wlaściwości antyreumatycznych, a nie stanowczy poglad.

Wiesz, ja rozumiem, że dla Ciebie to są żarty. I rozumiem, że możesz nie
lubić słowa bzdura.
Ja jestem dość mocno zaangażowana w pomoc zwierzętom, między innymi kotom,
które niestety często ofiarą takich właśnie opinii padają - i to
najzupełniej fizycznie, bo dotąd na targach można spotkać sprzedawców kocich
skór. I niestety dla mnie jest to średniowieczna bzdura - i tego ja nie
wybaczam :-(

> To nawet dla kogoś, kto ma przeciętne wynagrodzenie jest wydatkiem
> niebagatelnym.

Z pewnością. Nie wiem tylko, co z tego wynika.

Natalia

17. Data: 2004-10-05 13:08:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Nie pamiętam. Pewnie skleroza. :-(

>    Gwidonek nie reaguje na koty - wręcz ich nie zauważa. :-)
>                    Pozdrawiam ataraksyjnie Ja...cki

Przybora powiedział,ze najlepszym przyjacielem człowieka
jest kobieta.
Chodziło mi o to grzanie pleców.
Skoro ob. Gwidon jest taki rozsądny,skąd ma sponsora krwiopicę?
I zdziercę.
Mirzan

18. Data: 2004-10-05 14:00:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mirh" <m...@w...com.pl> wrote in message

> Czytałem gdzieś o pieprzu (domyślam się że o mielonym), na ile to skuteczne?

Pieprz nalezy sypac na kamien. Kot przyjdzie, powacha z ciekawosci, kichnie
i kichajac uderzy sie glowa w kamien.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2004-10-05 15:28:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam gdzie jest jeden kot płci męskiej ,nie ma szans zadomowić się
> inny kocur.W celach erotycznych panowie koty chodzą do pań kotek.
> Taki po sterylizacji,też chodzi do dziewczyn i znaczy teren.
> Mirzan

Ale uprawia bezpieczny sex i nie robi następnych bezpańskich sierotek
... ;-)

Serdecznie Miłka

20. Data: 2004-10-05 15:30:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki zabieg u kotki kosztuje trzy stówki.I trzeba kotkę lub
> kocura namówić,aby poszedł do lekarza.
> Mirzan

Trzy stówki, toż to złodziejstwo u Ciebie, u mnie zaledwie 80 zł ...

Serdecznie Miłka

Orzeszki lipy drobnolistnej - czas na zbiory ?
[zdjęcia] cuda w parku Źródliska w Łodzi
Dni Dzialkowca - koniecznie zobaczcie :)
bylina peruwianska
Niespodziewany