Jak przegnać kota

61. Data: 2004-10-05 21:12:53

Temat: Re: Jak przegnać kota
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cjueot$i49$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
u mnie zaledwie 80 zł ...

> Serdecznie Miłka

Mirzanowy weterynarz, dla kobiet też ma podobną stawkę. Kotkę trudniej
namówić bo trza znać stosowne języki
:-)))

Pozdrawiam jak poliglota
skryba

62. Data: 2004-10-05 21:18:24

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
. Jeżeli o mnie chodzi, to wolę pomagać
> dzikim zwierzętom, bo bardzo mnie przygnębia fakt, iż spacerując przez
> kilka godzin po łąkach i polach z Gwidonkiem, nie spotyka się ani
> jednego zająca albo kuropatwy. > >

Hej:)
To w jak przygnebiającym miejscu musisz mieszkać ,bo ja ostatnio w centrum
Warszawy na Polach Mokotowskich widziałam umykającego zająca a o takich
miejscach jak Sudety to nawet szkoda gadać , w czasie krótkiego pobytu
widziałam trzykrotnie sarny, raz lisa a umykających spod nóg jakis bazantów
czy cietrzewi (niestety nie odrózniam) to już nawet nie licze.
Pzdr obserwacyjnie Kuleczka

63. Data: 2004-10-05 21:23:50

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem dość mocno zaangażowana w pomoc zwierzętom, między innymi kotom,
> które niestety często ofiarą takich właśnie opinii padają - i to
> najzupełniej fizycznie, bo dotąd na targach można spotkać sprzedawców
kocich
> skór.

Popyt powoduje podaż. Coż w tym dziwnego?
Gospodarka prawie całego świata na tej zasadzie się opiera

> I niestety dla mnie jest to średniowieczna bzdura - i tego ja nie
> wybaczam :-(

Eskimosom zjadania fok i ubierania się w focze skóry też?

> Z pewnością. Nie wiem tylko, co z tego wynika.
>
> Natalia

Kasiorka dla sterylizatorów. Muszą z czegoś żyć i swoje rodziny utrzymać.
Altruizmen swoich dzieci nie nakarmią.
Oj, joj. Taka dorosła a nie rozumie.

Pozdrawiam kapitalistycznie
skryba

64. Data: 2004-10-05 21:27:24

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:kQB8d.7$MR2.2@fe2.columbus.rr.com Michal
> Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Hejka. Zbędne zwierzęta domowe, to takie, których nikt nie chce,
> które nie mają opiekuna, są bezpańskie, cierpią strach, głód,
> pragnienie, chłód, choroby i samotność, jak psy porzucone przez
> właścicieli w lesie lub obcym mieście. Uważam, że każdy zwierzak ma
> prawo do godnego życia u boku swojego właściciela. W przeciwnym razie
> należy mu oszczędzić cierpień ponurej egzystencji. :-(
> Myślę, że problem eutanazji stanie przed ludzkością szybciej niż
> [...]

No i nareszcie będzie miał kto uprawiać roślinki zamiast starców.

Pozdrawia ze skały
skryba

65. Data: 2004-10-05 21:29:28

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja przeganiam u siebie bażanty bo mi rozkopują kompostownik :-(
>
> Serdecznie Miłka

Skoro kobyłkę zmęczyłaś to ktoś przecież musi
:-))
Pozdrawiam bez siodła
skryba

66. Data: 2004-10-05 21:33:18

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Skubane ptaszyska rozgrzebują kompost pod domem i nawet nie są
> płochliwe jak je gonię ... odlecą najwyżej parę metrów ...

A kto by się takiej chudzinki wystraszył. A jak jeszcze Tobie dobrze z oczu
patrzy to ptaszki to widzą.

Pozdrawiam strategicznie
skryba

67. Data: 2004-10-05 21:35:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mógłbyś głupio nie podszywać się pod moje wypowiedzi ??!!
>
> Wkurzona Miłka

Mogę mądrze.

Zadowolony boletus

68. Data: 2004-10-05 21:37:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedna dziewczynka kiedyś spadła z konia bo się wystraszył bażancic w
> wysokiej trawie. Dobrze że dziecko spadło na śnieg bo by było niedobrze
:-(

> Serdecznie Miłka

To Ty spadłaś z konia ???:-)))

> PS.: Skubane ptaszyska rozgrzebują kompost pod domem i nawet nie są
> płochliwe jak je gonię ... odlecą najwyżej parę metrów ...

A ptaki zostaw w spokoju, Ty ludzki ......u !

npb !

69. Data: 2004-10-05 21:37:52

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:cjuvb6$qae$1@news.onet.pl Natalia <b...@o...pl>
> napisał(a):
> Hejka. Słusznie, kończmy! Bo jak przytoczysz jeszcze kilka scen
> mordowania zwierząt tępymi narzędziami, to dziś w nocy nie zmrużę oczu.
> :-(
> Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki

A ja? Przecież jak krwi nie widzę to nawet nie potrafię mordować.

Pozdrawiam bez złudzeń
skryba

70. Data: 2004-10-05 21:39:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj coś grupa schodzi na psy (czytaj koty)
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Lepiej na psy niż na dziady;-)

Pozdrawia boletus

Orzeszki lipy drobnolistnej - czas na zbiory ?
[zdjęcia] cuda w parku Źródliska w Łodzi
Dni Dzialkowca - koniecznie zobaczcie :)
bylina peruwianska
Niespodziewany