Jak przemycić flaki komuś, kto ich nie cierpi z samej nazwy?

1. Data: 2004-06-12 20:27:16

Temat: Jak przemycić flaki komuś, kto ich nie cierpi z samej nazwy?
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, nigdy nie próbował, nie wie, że jutro będą , co oryginalnego
wymyślić?

Paulinka

1. Data: 2004-06-12 20:50:12

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka z adresu <p...@N...pl> w wiadomości
<cafp1j$7d2$1@atlantis.news.tpi.pl> wymodził(a):

Dodam, że to egzemplarz, który twierdził, że kalarepka i brukselka są
wstrętne chcociaz nawet nie wie, że wcina je w zupce jarzynowej z wielkim
smakiem:-).
Dodam, że nie chcę mu tego dania obrzydzić, li tylko sprawić by na własnym
podniebieniu ocenił czy mu smakuje:-).

--
Paulinka

1. Data: 2004-06-12 20:55:14

Od: "Anuk" <a...@l...CIACHTO.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie, nigdy nie próbował, nie wie, że jutro będą , co
oryginalnego
> wymyślić?

Moja Mama podała je kiedyś dzieciom jako "kluski amerykańskie" i je zjadły.

1. Data: 2004-06-12 21:00:07

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anuk z adresu <a...@l...CIACHTO.com.pl> w wiadomości
<cafqoe$jp5$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a):

> Moja Mama podała je kiedyś dzieciom jako "kluski amerykańskie" i je
> zjadły.

Boję się, że to za stary koń na takie wkręty:-).
Niech mięsożercy nie smakuje, ale żeby chociaż spróbował , tym bardziej, że
prawie sama wołowinka...

Paulinka

1. Data: 2004-06-12 21:05:28

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paulinka napisał:
> [...]
>

> Boję się, że to za stary koń na takie wkręty:-).
> Niech mięsożercy nie smakuje, ale żeby chociaż spróbował , tym bardziej, że

a na klam ze to zupa gulaszowa albo jaki luzny gulasz czy cus

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-06-13 14:58:31

Od: "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@N...pl> wrote in message
> Jak w temacie, nigdy nie próbował, nie wie, że jutro będą , co
oryginalnego
> wymyślić?
Ja kiedys naklamalam Australijczykom, ze to seafood - osmiornice czy
calamari, juz nie pamietam.
Ania
(zmien ombre na omberis)

1. Data: 2004-06-13 15:57:46

Od: "babba yagga" <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kiedys naklamalam Australijczykom, ze to seafood - osmiornice czy
> calamari, juz nie pamietam.
> Ania

Daj mu dwie sety przed flakami. Nie mówiąc nic w ogóle. Po prostu - że dla
zaostrzenia apytytu. ZImne mają być, żeby się kieliszek załzawił z zewnątrz!

B.Y.

1. Data: 2004-06-13 16:13:15

Od: "JerzyM" <jerzym@no_spram.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie, nigdy nie próbował, nie wie, że jutro będą , co
> oryginalnego wymyślić?

moja mamuśka wcisnęła młodszemu braciakowi że to "gąsienice" :-)
zjadł ze smakiem ....

Co jest za następnym wzgórzem ?? ... przekonaj się
Akademicki Klub Turystyczny
http://www.akt-olsztyn.prv.pl

1. Data: 2004-06-13 16:31:42

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@N...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jak w temacie, nigdy nie próbował, nie wie, że jutro będą , co
> [...]
Ja nie przemycalabym, nie chce niech nie je :-(
Ilona

1. Data: 2004-06-13 19:39:04

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
powiedz, ze to chinski rosól

Pozdrawiam

Magda

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> "Paulinka" <p...@N...pl> schrieb im Newsbeitrag
> oryginalnego

> Ja nie przemycalabym, nie chce niech nie je :-(
> Ilona

herbata joginska z mlekiem - ktos zna?
ciasteczka cynamonowe
ciasta z miodem