Jak przeslac materialy?

1. Data: 2000-12-13 12:05:20

Temat: Jak przeslac materialy?
Od: Inga 2000 <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Chcialabym podzielic sie z Wami materialami dotyczacymi "iluzji" jakim ulega nasz
mozg
i przeklamaniom naszego wzroku. Sa to jednak materialy w postaci prezentacji w Power
Poincie. Nie chcialabym popelnic jakiegos bledu przesylajac zalaczniki na grupe.

Czy ktos moglby mi poradzic jak to zrobic i czy w ogole takie materialy moga byc dla
kogos ciekawe. Jesli tak - to moge wyslac do kogos na priva.

Pozdrawiam,

Inga
i...@w...pl

1. Data: 2000-12-13 12:53:45

Temat: Re: Jak przeslac materialy?
Od: "Tuska" <m...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inga 2000" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moga byc dla
> kogos ciekawe. Jesli tak - to moge wyslac do kogos na priva.

Ja też bardzo bym chciala na priv'a. Pozdrawiam. Marta

1. Data: 2000-12-13 13:38:14

Od: "LeMUr" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli tak - to moge wyslac do kogos na priva.

Skoro wszyscy to i ja prosze na priva :)

LeMUr.

--
/===================================================
==================\

1. Data: 2000-12-13 13:41:57

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Je tez jestem zainteresowany i tez prosze o te materialy.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-12-13 14:30:37

Od: M...@n...plonk.rdc.pl (Mariusz Kruk) szukaj wiadomości tego autora

begin
W dniu Wed, 13 Dec 2000 13:05:20 +0100, osoba określana zwykle jako
Inga 2000 nakibordziła:
>Czy ktos moglby mi poradzic jak to zrobic i czy w ogole takie materialy moga byc dla

>kogos ciekawe. Jesli tak - to moge wyslac do kogos na priva.

Skonwertować do jakiegoś normalnego formatu i wystawić na stronie.

Mariusz Kruk mailto:M...@r...pl
_________________________
I SAW NOTHING UNUSUAL IN THE TEACHER'S LOUNGE
(Bart Simpson on chalkboard in episode 8F17)

1. Data: 2000-12-13 16:12:03

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moga byc dla
> kogos ciekawe. Jesli tak - to moge wyslac do kogos na priva.

ja też proszę na priva.

1. Data: 2000-12-13 18:07:20

Od: "Hubert Florczykiewicz" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przylaczam sie z prosba do reszty

pozdrawiam
FLO

1. Data: 2000-12-14 01:08:40

Od: "ek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez POPROSZĘ
p...@p...onet.pl

1. Data: 2000-12-14 01:11:06

Od: "ek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy prosza -ze mna na czele
A NIKT NIE PISZE W JAKI SPOSOB....

1. Data: 2000-12-14 05:59:13

Od: "sqn" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inga 2000 napisała w wiadomości:
(CIACH)
>Jesli tak - to moge wyslac do kogos na priva.
>Pozdrawiam,
>Inga
>i...@w...pl

Poproszę na s...@p...pl
BTW ile to waży ?

padam do nóżek
sqn
Jacek Bączkowski

Re: Mam problem z dziewczyną
NEU IN ÖSTERREICH MONEY POINT SECOND HAND SOFORT GELD! 1125
Re:SWPS
humanista a nauki ścisłe
Modyfikatory stresu