Jak przyciąć winorośl?

21. Data: 2004-11-14 13:24:56

Temat: Re: Jak przyciąć winorośl? - na brednie - długo.
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Janusz
> PS
> Do grupy: wybaczcie długość tego postu, ale musiałem....
> J.

Nic nie szkodzi Januszu, jesteśmy z Tobą :-)

Serdecznie Miłka

22. Data: 2004-11-14 19:57:07

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Kwiaciarnia Róża - Info <k...@i...pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:cn5163$ejt$...@n...news.tpi.pl...>
>
> Różo Kwiaciarnio.
> Prosisz się o konkretne uzasadnienie tego dlaczego to co napisałas
> poprzednio uważam za brednie? Proszę bardzo. Sama tego chciałas!

Bardzo mi sie podobala Twoja odpowiedz :)
Mam niestety szczescie mieszkac w miescie tej 'Kwiaciarni', gdzie za
wiazanke placi sie 30% wiecej niz gdzie indziej, ale za to jej reklamy sa
doslownie wszedzie, poza przestrzenia powietrzna - na uczelni, przystankach,
w klatkach schodowych, prasie i Multikinie, a przy pierwszej konfrontacji,
jak widac, wychodzi sloma z butow :)

Pozdrawiam z pewna stala doza ignorancji :)
Pookio

23. Data: 2004-11-14 20:20:35

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cn8dc5$3kl$1@nemesis.news.tpi.pl Pookio
<m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> uczelni, przystankach, w klatkach schodowych, prasie i Multikinie, a
> przy pierwszej konfrontacji, jak widac, wychodzi sloma z butow :)

Hejka. Reklama przecież kosztuje i nabywcy muszą za nią jakoś
zapłacić. :-( Mam nadzieję, że to nie jedyna kwiaciarnia w Twoim
mieście. :-)

> Pozdrawiam z pewna stala doza ignorancji :)

Czy to chodzi o pewien samokrytycyzm?. ;-)
Pozdrawiam fakultatywnie Ja...cki

24. Data: 2004-11-14 20:22:18

Temat: Re: Odp: Jak przyciąć winorośl? - na brednie - długo.
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> I tu sie mylisz. Jesli to jest ta sama kwiaciarnia co tu:
> http://www.roza-kwiaty.pl/

Ta sama:
http://groups.google.pl/groups?selm=cn4vqi%24cmi%241
%40atlantis.news.tpi
.pl&oe=ISO-8859-2&output=gplain

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

25. Data: 2004-11-15 16:19:16

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@5...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:cn8dc5$3kl$1@nemesis.news.tpi.pl Pookio

> Czy to chodzi o pewien samokrytycyzm?. ;-)

Oczywiscie :) Poza tym, tez mam winorosl do przyciecia - chcialabym i boje
sie, wiec czytam, czytam madrych kolegow i zbieram sily :)

Pozdrawiam,
Pookio

26. Data: 2004-11-15 23:18:44

Temat: Re: Jak przyciąć winorośl?
Od: "Piotr Wolski" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Doprowadzenie do porządku "zapuszczonego", starego krzewu winorośli polega
> grubsza biorąc na takim jego przycięciu by pozostała na nim na
tegorocznych
> łozach optymalna liczba oczek , z ktorych w przyszłym roku wyrosną
> owoconośne latorośle.

Po takiej odpowiedzi pozostaje mi tylko ostrzyc sekator ;-).
Podziękowania i pozdrowienia dla wszystkich

Piotr Wolski

intrygująca paskuda w ogrodzie japońskim
jak cebule na zime?
syna marnotrawny malinowo
Rekord dobrej pogody
Zapraszam do obejrzenia ogrodu boletusa :-))