Re: Jak "przygotowywano" mnie do spotkania z sądem.

From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak "przygotowywano" mnie do spotkania z sądem.
Date: Sun, 3 Mar 2019 14:23:32 +0100

LeoTar Gnostyk pisze:
> Dnia 1 marca 2019 r. zostałem wysłuchany przez Sąd Okręgowy z Wrocławia
> i napisałem o tym w wiadomości "Ciekaw jestem czy będzie to sąd
> kapturowy?". Teraz mogę ujawnić w jaki sposób, jak podejrzewam, personel
> medyczny PDPS w Ostrowinie "przygotowywał" mnie do tego spotkania.
> Wnioski te wyciągnąłem obserwując w sposób ciągły swój organizm i jego
> reakcje na podawane lekarstwa oraz reakcję po ich odstawieniu.
>
> Dzisiaj z rana obudziłem się zlany "zimnym potem". Zmierzyłem sobie
> temperaturę i okazało się, że mam 35,2C. Trochę niska, nieprawdaż?
> [...]

Wczoraj wieczorem, gdy odmówiłem przyjęcia lekarstw zaordynowanych mi
przez laryngologa, u którego byłem 27 lutego b.r., pielęgniarka B.Z.
zapytała mnie czy mam zdrowe serce i czy zdaję sobie sprawę z zagrożenia
nagłego odstawienia lekarstw. Odpowiedziałem, że zdaję sobie sprawę ale
nie dodałem, że zdałem sobie sprawę z przyczyny jej pytania. Ona
WIEDZIAŁA jakie mogą być tego skutki, tym bardziej, że lekarz psychiatra
już w listopadzie napisał, że nie reaguję specjalnie na lekarstwa, nawet
na zastrzyki.

zpitala-psychiatrycznego-w-Miliczu.pdf.

Domyślam się, że dawki różnych psychotropów, które mi ordynowano w
Ostrowinie po moim wyjściu ze szpitala psychiatrycznego w Miliczu, były
odpowiednio duże by mnie zwalić z nóg we właściwym momencie. Stąd teraz
hipotermia pojawiająca się u mnie okresowo.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl/ - nieocenzurowana