Jak rozmnozyc cisa

21. Data: 2002-10-08 06:14:15

Temat: Re: Jak rozmnozyc cisa
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07 Oct 2002 23:02:24 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>Piwnica, albo chociaż głęboki dół na działce, lepszym.

Piwnicy brak, szopa i płytki dół wiosną zamienią się w basen :-(
Odpada.

>[1] A za takie gadanie znów w łep dostanę... :-/

Nie ode mnie. Jedno pifko nawet w mojej lodówce się zmieści.
Mam umowę z małżonkiem - odstępuję mu te kilka cm2 powierzchni.

Pozdrawiam,
Anula :-)

22. Data: 2002-10-08 06:19:00

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07 Oct 2002 23:02:24 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

(o sadzonkowaniu winorośli)

>(...) chociaż ja poczekąłbym albo do końca listopada, albo
>wręcz do jakich lutowo-marcowych odwilży.

Bardzo wdzięcznie dziękuję za cenne uwagi,
natchnąłeś mnie odwagą,

z pozdrowieniem
Anula :-)

Ponowne pytanie o kompost ?????????
Maczliki
Re: skuteczny środek przeciw brunatnieniu
Tulipany -pomózcie!!!
wewe