Re: Jak rozpoznac ze sie kogos kocha?

From: "Saranna" <S...@H...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak rozpoznac ze sie kogos kocha?
Date: Mon, 18 Feb 2002 14:42:39 -0000

"Maxx" <m...@a...net> wrote in message
news:a4p0fs$13lf$1@pingwin.acn.pl...
.

> Ale najwazniejsze jest to co sama teraz czujesz - jesli zdaje Ci sie ze
> kochasz, to kochasz. Jesli masz watpliwosci, to pewnie nie kochasz.
> Nie ma obiektywnych norm, wazne jest to jak Ty to odbierasz.
>
> Maxx

Z tymi watpliwosciami ,to wydaje mi sie ze towarzysza one nam przez cale
zycie.Nie sa miernikiem naszej milosci do kogos a raczej swiadcza o naszej
zdolnosci do jej dawania.Na zasadzie redukcji; latwo mozna stwierdzic kiedy
sie kogos przestaje kochac,ale kiedy sa watpliwosci to swiadczy o
niewygaslym jeszcze uczuciu...Tak mi sie przynajmniej wydaje.
saranna