Jak rzucić palenie ?

1. Data: 2005-05-16 13:51:00

Temat: Jak rzucić palenie ?
Od: "X-Man" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.alergie.net.pl/terapia.htm

Co sądzicie o tym ?
Może ma ktoś jakieś doświadczenia w rzucaniu palenia i może polecić jakieś
inne sprawdzone i niekoniecznie kosztowne sposoby ?

Pzdr
Piotrek

2. Data: 2005-05-16 14:45:50

Temat: Re: Jak rzucić palenie ?
Od: Looca <l...@p...fm.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik X-Man napisał:

> [...]
> Może ma ktoś jakieś doświadczenia w rzucaniu palenia i może polecić jakieś
> inne sprawdzone i niekoniecznie kosztowne sposoby ?

Wiesz ja poprostu wstałem pewnego dnia rano i po sniadaniu zajarałem po
czym stwierdziłem ze koniec z tym gównem. Skręcało mnie przez 2 tygodnie
chodziłem zły jak cholera - ale kupiłem sobie melise wypijałem taką
melise wieczorem i jakos zasypiałem. Rano wstawałem zły ale po ok 3 tyg.
kiedy juz powoli przechodizło nie mogłem czuc zapachu szlug i ludzi
ktorzy własnie palili. Kupowałem sobie tic-taki pomarańczowe i od 1,5
rokunie pale.
Pozdrawiam i życze powodzenia.

3. Data: 2005-05-16 15:34:11

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-Man napisał(a):
> http://www.alergie.net.pl/terapia.htm
>
> Co sądzicie o tym ?
> Może ma ktoś jakieś doświadczenia w rzucaniu palenia i może polecić jakieś
> inne sprawdzone i niekoniecznie kosztowne sposoby ?

silna wola...

i bratnia dusza, która będzie Cię wspierać...

np albo razem rzucacie palenie, albo ktos kto już rzucił...

najlepiej aby to był ktoś z Twoje najbliższego otoczenia...

kiedy czujesz, ze już Cie bardzo skręca - łapiesz za telefon i dzwonisz :)

niekórzy mówią, ze po kilku tygodniach juz tak bardzo sie nie chce...

ze mną tak nie jest, właściwie nie ma dnia, żebym o fajkach nie
pomyślała...

Emi, od 3 miesięcy niepaląca,

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-05-17 10:33:14

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d6a8t1$nv6$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: X-Man <k...@i...pl>
Było:
> http://www.alergie.net.pl/terapia.htm
>
> Co sądzicie o tym ?
> Może ma ktoś jakieś doświadczenia w rzucaniu palenia i może
> polecić jakieś inne sprawdzone i niekoniecznie kosztowne sposoby ?

W szkole mojej Córci był rok rzucania palenia - przez rodziców.
Dzieci rysowały obrazki, uczyły się wierszyków, oczywiście były straszone
zdjęciami płuc palaczy i organów zaatakowanych przez raka. Wytrzymałem do
sierpnia tą nawałę ...

W dniu urodzin Córci o 14:20 zapaliłem ostatniego papierosa i powiedziałem
jej o tym.
Aha żułem gumę nicorette, ale któregoś dnia zapomniałem jej żuć (po około 2
tygodniach) a nic się nie zmieniło, no to przestałem :-)
Kolega rzucił trochę wcześniej.
W tym czasie często bywałem w szpitalach, to chyba najbardziej pomaga gdy
widzisz co może być ...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-05-17 11:14:36

Od: Majonez <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Ja juz nie pale półtora roku! Udalo mi sie i jestem szczesliwy. Mialem
chyba z 10 prob rzucania. Zdecydowalem sie w styczniu 2004. Po pół roku
kusilo mnie zapalic i zrobilem to ale gdy dwa razy sie zaciagnalem to mnie
odrzucilo i juz definitywny koniec z tym. Bardzo mi pomogla rzucic palenie
moja kobieta i to dzieki jej milosci osiagnalem ten sukces.
Zycze kazdemu palaczowi ktory chce zerwac z tym nalogiem masy wytrwalosci i
duzo milosci od bliskiej osoby.

stwardnienie rozsiane a badanie krwi
Gdzie stomatolog
soczewki kontaktowe J&J ACUVUE ADVANCE