Jak sie pozbyc korzenia???

1. Data: 2005-05-15 09:15:01

Temat: Jak sie pozbyc korzenia???
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W tamtym roku scialem wielkiego klona.
Mial jakies 20 metrow i dawal cien na caly ogrod.
Oczywisce wszystko za zgoda wladz miejskich.
Pozostal mi wielki korzen z pniem przy samej ziemi o srednicy prawie metra.
Jak sie go pozbyc.
Slyszalem ze sa jakies srodki inicjujace i przyspieszajace procesy gnicia w
takich przypadkach.
Mozecie mi cos doradzic.
Pozdrawiam
Puszka

2. Data: 2005-05-15 10:02:14

Temat: Re: Jak sie pozbyc korzenia???
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości
> Kiedyś, gdzieś wyczytałem że należy posypać saletrą amonową i tak ze dwa
> razy zrobiłem.

O kurde ale gdzie taka saletre dostac??

3. Data: 2005-05-15 11:45:52

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Puszka wrote:
> [...]
Kiedyś, gdzieś wyczytałem że należy posypać saletrą amonową i tak ze dwa
razy zrobiłem. Ale nim moje znacznie mniejsze pnie rozsypały się w pył tak
mi przeszkadzały korzenie tkwiące w ziemi że je w wolnych chwilach
wykopywałem a na końcu zostawał korzeń palowy który na głębokości metra
odcinałem i zasypywałem dziurę.
Reasumując należy usunąć wszystko w promienu 3 metrów i po kolei wycinać,
wyrąbywać, wypiłowywać.
Niezależnie od Twojego wieku lepiej do tego nająć dwóch młodych, silnych,
wytrwałych i ustalić wynagrodzenie i zakres prac przed ich rozpoczęciem.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.

4. Data: 2005-05-15 12:19:27

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Puszka wrote:

> Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości
> gnicia
>
> O kurde ale gdzie taka saletre dostac??
Powinna być w każdym sklepie ogrodniczym i rolniczym (z nawozami).

5. Data: 2005-05-15 14:13:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> O kurde ale gdzie taka saletre dostac??

Leć do GeeSu. Mają (prawie) napewno.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2005-05-15 15:09:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak sie go pozbyc.
> Slyszalem ze sa jakies srodki inicjujace i przyspieszajace procesy gnicia w

Podobno taki pień można zaszczepić grzybnią boczniaka, wyrosną
grzyby i pień rozsypie się po sezonie.
Grzybnię ktoś sprzedaje na Allegro.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-05-15 16:59:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Podobno taki pień można zaszczepić grzybnią boczniaka, wyrosną
> grzyby i pień rozsypie się po sezonie.

... a grzybnia po innych, zdrowych, drzewach?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-05-15 18:06:55

Od: "lapis" <e...@w...ath.cx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywisce wszystko za zgoda wladz miejskich.
> Pozostal mi wielki korzen z pniem przy samej ziemi o srednicy prawie metra.

Witam
Czytałem, że doskonale do tego celu nadaje się Randap. Po jednym roku korzeń
rozpada się w pył.Należy kilkakrotnie posmarować pień preparatem. Zaznaczam że
sam nie wypraktykowałem i wiadomość jest z czasopisma ogrodniczego.

Lapis

9. Data: 2005-05-15 18:30:30

Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalem ze sa jakies srodki inicjujace i przyspieszajace procesy gnicia

Chodzi mi po głowie chlorek potasu ale nie udało mi sie tego sprawdzić.
Pozdrawiam
Tomaszjan

10. Data: 2005-05-15 21:01:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"lapis" <e...@w...ath.cx> wrote:

> [...]
> roku korzeń rozpada się w pył.Należy kilkakrotnie posmarować pień
> preparatem. Zaznaczam że sam nie wypraktykowałem i wiadomość jest z

Nie dopisali, że do Roundupu należy dołożyć laskę dynamitu?

Mimo wszystkich cudownych środków polecam siekierę i szpadel.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy pan z Bombassa
Stale spacerował na obcasach;

winorosle
jak zwalczyć muszki w kwiatach doniczkowych?
Bonifacy
tanio słupki do krzewów
[spam] Kwiaty