Jak się pozbyć ptaków?

1. Data: 2003-03-30 23:31:42

Temat: Jak się pozbyć ptaków?
Od: "Klaudiusz" <k...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem ze stadami ptaków, które odwiedzają często moją okolicę.
Nie znam się zbytnio na ptakach ale ustaliłem po wstępnym wywiadzie
społecznym, że są to prawdopodobnie wrony i sroki. Czy istnieje jakaś
skuteczna metoda odstraszania ptaków np. urządzenia ulradźwiękowe? Czy
wieszanie martwych ptaków na drzewach przynosi jakieś efekty?

dziękuję za odpowiedzi,
Klaudiusz

2. Data: 2003-03-30 23:51:34

Temat: Re: Jak się pozbyć ptaków?
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skuteczna metoda odstraszania ptaków np. urządzenia ulradźwiękowe? Czy
> wieszanie martwych ptaków na drzewach przynosi jakieś efekty?

O martwe ptaki raczej tródno w sprzedaży, proponuję odstraszać hukiem petard,
tak były płoszone wrony (sroki nie gromadzą się w stada), zlatujące na teren
Rezerwatu Dębów, na terenie poniżej Warszawskiej A.W.F. Służby leśnie odpalały
petardy, w momencie przylotu ptaków na nocleg, dało to taki skutek ze ptaki po
kilku dniach, przeniosły się na sąsiednie osiedle gdzie nocowały na dachach
bloków niszcząc anteny TV.
Pozdrawiam.
Paweł
http://mikrojezioro.met.pl

3. Data: 2003-03-31 00:15:13

Od: "Klaudiusz" <k...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

>proponuję odstraszać hukiem petard,

obawiam się, że mogą przylatywać inne stada a codzienne praktyki z petardami
mogą spowodować zirytowanie sąsiadów...

Widziałem kiedyś na działkach jak ludzie wieszali folie aluminiowe
wywołujące szeleszczenie albo kukły na czereśniach - może powiesić na
drzewach wypchane koty???

4. Data: 2003-03-31 01:27:56

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem kiedyś na działkach jak ludzie wieszali folie aluminiowe
> wywołujące szeleszczenie albo kukły na czereśniach

To zdaje egzamin na szpaki.

>- może powiesić na
> drzewach wypchane koty???

Tylko mały drobiazg, trzeba je namówić zeby dały się wypchać.
Paweł

5. Data: 2003-03-31 01:55:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko mały drobiazg, trzeba je namówić zeby dały się wypchać.

Bylo takie ogloszenie w "Grochu z kapusta" Tuwima:
Ptaki i zwierzeta wypycham.
Za drzwi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-03-31 05:44:46

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Klaudiusz napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam problem ze stadami ptaków, które odwiedzaj? często moj? okolicę.

Proponuje je polubic. Wnioskujac po charakterze Twojego maila, bedzie to
trudne (ale wykonalne).
Petardy nie rozwiaza sprawy, bo krukowate nie sa glupie i zauwazywszy, ze to
tylko halas, zlekcewaza go.
Mieszkasz w miescie?

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2003-03-31 07:38:59

Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudiusz" <k...@g...pll> napisał w wiadomości
> [...]
> skuteczna metoda odstraszania ptaków np. urządzenia ulradźwiękowe? Czy
> wieszanie martwych ptaków na drzewach przynosi jakieś efekty?

Kiedyś się z tego śmiałem, ale zobaczyłem na własne oczy.
Sąsiad ma sowę na dachu. Stada wron przelatują nad moim domem, ale jego
omijają szerokim łukiem
Pomysł rodem ze Stanów
CEzar

8. Data: 2003-03-31 07:50:54

Temat: Odp: Jak się pozbyć ptaków?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik CEzar <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b68ra9$k9u$...@k...task.gda.pl...

> [...]
> Kiedyś się z tego śmiałem, ale zobaczyłem na własne oczy.
> Sąsiad ma sowę na dachu. Stada wron przelatują nad moim domem, ale jego

Makabrycznie się zrobiło wypchne koty, sowy, martwe ptaki do odstraszania,
brrr. :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

9. Data: 2003-03-31 09:17:09

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach wszystko>

A ja mam nocujace sraluchy na dachu. Jest ich chyba ze 40.
I kupkaja na te moje biedne bratki :( i niedlugo jedna pelargonie :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

10. Data: 2003-03-31 09:37:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b68sdf$b6k$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna
Tkaczyk<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Makabrycznie się zrobiło wypchne koty, sowy, martwe ptaki do
> odstraszania, brrr. :-))

Hejka. Brrr... to będzie jak postawisz w ogrodzie mumię
ogrodnika-ekologa z wetkniętą czarną chorągwią.
Pozdrawiam porywiście Ja...cki

Kraków - gdzie znajdę te krzewy?
jeszcze jedna prośba
róż