Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?

From: "PiotrMx" <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?
Date: Sun, 27 Jan 2002 15:28:05 +0100

Użytkownik Joogi <a...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2vl18$grd$...@a...dialog.net.pl...
> Czy pacjent który skończy 70 lat staje się innym - "gorszym" pacjentem...?
> Dla czego w szpitalu gdy odwiedziłem chorego po ciężkim udarze pytano mnie
> wiek chorego ? Jak stary - to na oddziale chorób wewnętrznych, w wieku
> "produkcyjnym" - na neurologii...
>
> Czy dla starszych przysługuje tylko hospicjum ?
> Przecież to oni najdłużej płacili składki ZUS !!!!
>

> --
> Joogi

Z doswiadczenia wiem, ze starsi pacjenci lepiej gdy leża na oddziale
wewnetrznym. Chociaż ktoś spojrzy na nich pod katem internistycznym.
Leczenie udarów nie rózni się niezaleznie od tego na jakim oddziale jest
pacjent, a jest szansa że polecza pacjentowi cukrzycę albo nadciśnienie.

Moze i najdłużej płacili ale wyobraź sobie, ze jest cos takiego jak polityka
zdrowotna państwa. A w niej chodzi o jak najwieksza ilość ludzi
przywróconych do pracy i nieprzechodzacych na rentę.

Pozdrawiam

PiotrMx