Jak sie zahartowac na zime?

1. Data: 2001-10-11 11:04:17

Temat: Jak sie zahartowac na zime?
Od: i...@w...com (Irek) szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie moze jakies metody zahartowania sie aby nie zachorowac w
zimie? (za wyjatkiem kapieli moze w przereblach :-)
Moje dziecko praktycznie co roku gdy zbliza sie zima dosc szybko sie
przeziebia albo lapie angine, mozna sie do tego jakos przygotowac
podczas roku?
Dzieki z gory,
Irek

2. Data: 2001-10-11 16:56:39

Temat: Re: Jak sie zahartowac na zime?
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" napisał w wiadomości

> Czy znacie moze jakies metody zahartowania sie aby nie zachorowac w
> zimie?

*żadnych hartów dla mojego syna nie stosuję
od roku podaję mu natomiast szczepionkę

baaaaardzo często chorował na anginę oraz zapalenia ucha środkowego
szereg kłopotów przez to
jest pod ciągłą opieką poradni audiologicznej
ale to inny temat

co do szczepionki - mojemu dziecku bardzo pomogła
teraz jest najlepsza pora aby ją zastosować
oczywiście na receptę

przesyłam scan ulotki:

IRS'19 - lizat antygenów bakteryjnych
Pojemnik o zawartości 20 ml
Skład szczepionki 100 ml roztworu zawiera:
lizat Streptococcus pneumoniae (Typ i, II, III, V, VIII, XII) . . . 6,660
ml
lizat Streptococcus sp. 6,660 ml
lizat Staphylococcus aureus .. . . . . 6,660 ml
lizat Peptostreptococcus tetradius (Gaffkya tetragena) , ... .. .. 3,330 ml
lizat Neisseria sp. . . 6,660 ml
lizat Haemophilus influenzae 3,330 ml
lizat Klebsiella pneumoniae 6,660 ml
lizat Moraxella sp. . . 3,330 mI
Etylomercuriothiosalicylan sodu .... ... . .. ..... .. . . . . .. 0,0025 g
Woda podwójnie destylowana . . . do 100 ml
1 ml każdego z lizatów zawiera zawiesinę 15 miliardów bakterii
Wskazania Chroniczne, stale nawracające infekcje i stany zapalne górnych
dróg oddechowych takie jak nieżyt nosa, zapalenie jamy nosowogardłowej,
zapalenie migdałków pedniebiennych, zapalenie zatok, zapalenie krtani,
zapalenie ucha środkowego. Stany przed i po operacjach w obrębie gardła,
nosa, uszu.

Dawkowanie:
Według wskazań lekarza, jeżeli lekarz nie zaleci inaczej - leczniczo, w
trakcie infekcji:
rozpylać do każdego z nozdrzy po jednej dawce aerozolu 2 (małe dzieci) lub 5
(dorośli i młodzież) razy dziennie, aż do ustąpienia objawów.

- profilaktycznie, w celu zabezpieczenia przed infekcją:
w okresach wzmożonej zapadalności (jesień, wiosna) rozpylać do każdego z
nozdrzy po jednej dawce aerozolu 2 razy dziennie, aż do wyczerpania
zawartości jednego opakowania. Zabieg powtarzać 2-3 razy w roku.

pozdry
defric :o)

--
"Drzwi czyli drzwi do zamka czyli dziurka od klucza (może być przesłaiania
klapką). A więc zamek bez drzwi to zamek bez dziurki, ale z klamką,

3. Data: 2001-10-12 12:39:53

Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy ci to pomoze , ale ja robie to tak

1x w tygodniu sauna
-wegetarianizm

jesli czuje ze cos nie tak to na noc 3 zabki czosnku + sauna( tzn w wannie
sama goraca woda 20-30min)
i od kiedy to stosuje tzn. 1.5 roku , ani jednego przeziebienia ,grypy,
anginy czy czegos w tym stylu,
a wczesniej regularnie 3-4 razy wroku chorowalem

Marcin

4. Data: 2001-10-12 16:31:39

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od roku podaję mu natomiast szczepionkę[]
> IRS'19 - lizat antygenów bakteryjnych
> Pojemnik o zawartości 20 ml

Ile to cudo kosztuje?

[em]

5. Data: 2001-10-12 19:55:30

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9q76du$rvu$1@news.tpi.pl>, e...@p...promail.pl says...

> Ile to cudo kosztuje?

To cudo nie wiem ile kosztuje ale jak tylko weszlo na rynek zaraz mi
matka to dala - a to bylo lata temu i sprowadzane chyba z francji.
Straszna kicha jesli chodzi o efektywnosc.

6. Data: 2001-10-12 21:02:02

Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ile to cudo kosztuje?

Okolo 20 zl

--
pozdr,
Justyna

7. Data: 2001-10-13 20:20:08

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em"

> Ile to cudo kosztuje?

*nie pamiętam ale między 20-30 zł, spoko

Użytownik "jacek":

>To cudo nie wiem ile kosztuje ale jak tylko weszlo na rynek zaraz mi
>matka to dala - a to bylo lata temu i sprowadzane chyba z francji.
>Straszna kicha jesli chodzi o efektywnosc.

*w takim razie zapewne - w zależności od organizmu
mój syn super reaguje
napravdę miałam z nim ogromne kłopoty - powikłania leczę do dziś
skłonności jednak do tego typu zachorowań z chwilą podania szczepionki
praktycznie się skończyły
jak choroby występują to tak silnie się nie objawiają

nie wie jak zareaguje Twoje dziecko
- myślę, że warto spróbować
przekonsultuj oczywiście z pediatrą

pozdy
defric :o)

8. Data: 2001-10-14 07:59:03

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

In article <9qa7ih$gpp$1@h1.uw.edu.pl>, d...@w...pl says...

> [...]
> praktycznie się skończyły
> jak choroby występują to tak silnie się nie objawiają

Ja przypuszczam obecnie ze IRS odplacilem choroba nerek i alergia. Ale to
moje przypuszczenia - mechanizm by sie zgadzal, problem ze nikt jeszcze
takich przypadkuw nie publikowal.

> nie wie jak zareaguje Twoje dziecko
> - myślę, że warto spróbować
> przekonsultuj oczywiście z pediatrą

I wlasnie dlatego boje sie dziecku podac (j/w).
Rozmawialem z kolegami na ten temat - czy podawac. Tez maja mieszane
uczcia.
Na razie, chwala Bogu - dziecku podawac nie musze.

9. Data: 2001-10-15 10:15:15

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wlasnie dlatego boje sie dziecku podac (j/w).
> Rozmawialem z kolegami na ten temat - czy podawac. Tez maja mieszane
> uczcia.
> Na razie, chwala Bogu - dziecku podawac nie musze.

W lipcu mój (moja) pediatra po serii infekcji dzieci (6 i 4 lata) zapisała
Ribomunyl - szczepionka uodporniająca doustna. Starszy po pójściu do
przedszkola wytrzymał wrzesień, ale w październiku - cały poprzedni tydzień
przechorował na zapalenie krtani (wylądowałem z nim o 3 w nocy na
pogotowiu).

Co w końcu z tymi szczepionkami???

Pozdrawiam, em.

10. Data: 2001-10-15 10:18:33

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli czuje ze cos nie tak to na noc 3 zabki czosnku + sauna( tzn w wannie
> sama goraca woda 20-30min)

Czy jest to bezpieczne? Pewnych "okolic" przecież nie można przegrzewać!!!

Pzdry, em.

Czy ktos moze wie...
Czy warto to kupic ?
HCV - dieta