Jak sobie z tym poradzic ?

1. Data: 2002-04-23 20:13:27

Temat: Jak sobie z tym poradzic ?
Od: "#Jacek#" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niemal 5 lat gdy znajde się na dosc duzej przestrzeni i co wazne znajduja
się tam tez inni ludzie ( przyklad : korytarz szkolny ) występuje u mnie
bardzo niepokojace uczucie zaburzonej rownowagi tzn czuje ze nawet
najmniejszy ruch spowoduje upadek itp po chwili ( ale nie zawsze ) pojawia
sie tez zimny pot i uczucie "nog z waty".
Czy stres moze platac organizmowi az takie figle i czy ta fobia (czy co mi
tam dolega) moze sie utrzymywac az tak dlugo ? dodam ze gdy dopada mnie to
uczucie (a jest ono b. silne i wlasnie jego natezenie jest dla mnie
najbardziej niepokojace) wszelkie proby zrelaksowania sie nic nie daja
ciezko sie uspokoic gdy czujesz ze nawet podmuch wiatru moze przewrocic cie
na
"parkiet" )
Przez te wszystkie lata staralem sie unikac takich szczegolnie dla mnie
"stresogennych" sytuacji liczac ze wszystko "samo przejdzie" ale dzisiaj
miarka sie przebrala i postanowilem ze czas cos z tym zrobic.
Z gory dzieki za ew. proby pomocy i przepraszam za brak "ladu" w tym poscie.
Pozdr

2. Data: 2002-04-23 21:14:26

Temat: Re: Jak sobie z tym poradzic ?
Od: "Krzychu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "#Jacek#" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miarka sie przebrala i postanowilem ze czas cos z tym zrobic.
> Z gory dzieki za ew. proby pomocy i przepraszam za brak "ladu" w tym

Myślę, że najlepsza będzie pomoc specjalisty,
w tym przypadku lekarza psychiatry.
Pozdrawiam.

3. Data: 2002-04-24 06:15:08

Od: "KADRY PŁACE BHP" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najmniejszy ruch spowoduje upadek itp po chwili ( ale nie zawsze ) pojawia
> sie tez zimny pot i uczucie "nog z waty".

Moim zdaniem są to objawy
dosyć często spotykanego przypadku
rozregulowanego biopola Twojego organizmu

Myślę, że przyda Ci się też pomoc specjalisty,
w tym przypadku dobrego bioterapeuty.

Pozdrawiam.
Sza-man

____________________________________
P.S.
Możesz podać z jakiegoś jesteś miasta lub województwa
to może polecę Ci kogoś odpowiedzialnego i sprawdzonego
z Twojego rejonu.

4. Data: 2002-04-24 17:40:45

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KADRY PŁACE BHP" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dosyć często spotykanego przypadku
> rozregulowanego biopola Twojego organizmu
>
> Myślę, że przyda Ci się też pomoc specjalisty,

Czlowieku, NTG!!! On szuka porady MEDYCZNEJ, nie MAGICZNEJ!

A poza tym wylazisz mi z killfile!

Nie pozdrawiam

m.

5. Data: 2002-04-25 06:10:10

Od: "sza-man" <w...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek"

> Czlowieku, NTG!!! On szuka porady MEDYCZNEJ, nie MAGICZNEJ!
> A poza tym wylazisz mi z killfile!

Widać masz jakieś braki i luki w wykształceniu
jeśli bioterapia kojarzy ci się z jakąś MAGIĄ

w cywilizowanych krajach europy zachodniej i ameryki
w większości szpitali i klinik przyjmują lekarze i zawodowi bioterapeuci

z poważaniem
Sza-man

6. Data: 2002-04-25 08:02:03

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w cywilizowanych krajach europy zachodniej i ameryki
> w większości szpitali i klinik przyjmują lekarze i zawodowi bioterapeuci

Tyle, ze nie w tych samych
--
--------------
Krzysiek, EBP

7. Data: 2002-04-25 10:08:25

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sza-man" <w...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Widać masz jakieś braki i luki w wykształceniu
> jeśli bioterapia kojarzy ci się z jakąś MAGIĄ

Co do luk w wyksztalceniu - niewatpliwie jakies mam. Tyle, ze o sprawach, o
ktorych piszesz nie uczy sie ludzi w szkolach, a w jakichs dziwnych
'studiach psychotronicznych' i innych takich, ktore nie maj astatusu
licencjionowanmych uczelni i nie mialem obowiazku do nich uczeszczac. I
szkoda by mi bylo pieniedzy - choc pare lat temu bardzo aktywnie
interesowalem sie na przyklad tarotem.
Kojarzy mi sie z szeroko magia, poniewaz zasada dzialania tegoz jest
podobna, jak iluzjonistow cyrkowych. Tyle ze ogladajac iluzjoniste wiem, ze
tak naprawde nie przecina on tej kobiety na pol, a szamani probuja mi
wmowic, ze tak wlasnie jest.
Kojarzy mi sie rowniez z urynoterapia, dieta kwasniewskiego, michalem
tombakiem, mumio, chinskimi grzybkami i cala masa innych tego typu
wynalazkow.
Nie przecze, efekt placebo dziala i nie mozna tego podwazyc. Ale leczenie
tylko efektem placebo w sytuacji potencjalnego zagrozenia zdrowia i zycia to
kryminal.

> w cywilizowanych krajach europy zachodniej i ameryki
> w większości szpitali i klinik przyjmują lekarze i zawodowi bioterapeuci

Nie wiadomo mi nic na ten temat. Prosze o chociaz jeden udokumentowany
przyklad.
Zeby pracowac w szpitalu jako ktos zajmujacy sie leczeniem trzeba miec prawo
wykonywania zawodu lekarza. I koniec.
A jesli licencjonowany lekarz zacznie praktykowac magie - to takie prawo
straci. Przynajmniej powinien.

Czy naprawde nie ma jakiejs grupy dla magikow?

8. Data: 2002-04-25 10:33:48

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli licencjonowany lekarz zacznie praktykowac magie - to takie prawo
> straci. Przynajmniej powinien.

A co z alchemia ;-) ?
--
--------------
Krzysiek, EBP

9. Data: 2002-04-25 10:55:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Apr 2002, Suzuki Nakai wrote:

> A co z alchemia ;-) ?

czyli dzialaniem leczniczym na ciele astralnym. Najpierw
aby zajmowac sie alchemia oczywiscie trzeba znac dobrze
astrologie. Uff wbrew pozorom trzeba mniec do tego nawet
porzadna wiedze - ale nie ma to nic wspolnego z medycyna
i z ta grupa - to na pewno.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

10. Data: 2002-04-25 11:10:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

ha!

> Co do luk w wyksztalceniu - niewatpliwie jakies mam. Tyle, ze o sprawach, o
> ktorych piszesz nie uczy sie ludzi w szkolach, a w jakichs dziwnych
> 'studiach psychotronicznych'

No wlasnie dodac trzeba, ze jest to na ogol wyludzanie
pieniedzy przy pomocy specyficznych socjotechnik w ktore daja
sie lapac ludzie ...

Jedna z form jaka stosuja ludzie zajmujacy sie magia i innymi
tego typu rzeczami jest proba dawania swojej dzialalnosci
jakiejs na ogol pseudonaukowej podbudoby po to aby dac
wrazenie, ze nie jest to magia tylko "uzdrawianie oparte
na wiedzy". Stad nadaje sie temu zblizone do naukowych
nazw. Mozna wymyslic sobie na poczekaniu takich duzo
np. "ekoterapia, szeroka terapia holistyczna, bioterapia,
biodiagnostka, terapia holistyczno-alternatywna"

do tego mozna dodac jeszcze jakies nazwisko niby-eksperta

np.
"ekoterapia holistyczna dra Kasztelowicza"

i idee, ktora mozna wymyslec na poczekaniu mamiac
nia innych

"ekoterapia holistyczna dra Kasztelowicza wykorzystuje
naturalne mozliwosci przyswajania czesci energii slonecznej
przez czlowieka. Nie jest prawda, ze z energii slonecznej
moga korzystac tylko rosliny. Dr Piotr Kasztelowicz w
swoim Instytucie Ekoterapii Solarnej dzialajacym pod
patronatem Swiatowego Towarzystwa Ekoterapii Solarnej skutecznie
poprzez fachowe turnusy naswietlania leczy wiele schorzen"

trzeba dodac jeszcze konkretny przyklad

"Pani Ziuta 10 lat chorowala na ciezkie zaburzenia rytmu,
konsultowana byla przez slawnych polskich kardiologow
nie umieli znalezc dla nie mozliwej terapii konwencjonalnej.
Uczestniczyla w dwoch turnusach ekoterapii solarnej i dzis
moze powrocic nawet do pracy"

I na niektorych ten efekt zadziala a wykupione przez
jakis szarlatanow podupadajace sanatorium moze w taki
sposob zaczac przynosic zyski ...

Szanuje ludzi, ktorzy np. na powaznie zajmuja
sie astrologia i opanowali bardzo duzy zakres wiedzy
z tego tematu i maja krytyczny oglad na ten temat
- takim pozytywnyn przykladem jest np. Leszek Weres,
na ktorego wyklady chodzilem
ale wielu tego typu pseudo-terapeutow ma nikla wiedze
a wielkie apetyty na zyski i w tym aspekcie z Markiem
sie zgadzam

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>