Jak sprawdzić czy kokos jest dobry?

1. Data: 2009-05-09 12:06:08

Temat: Jak sprawdzić czy kokos jest dobry?
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupiłem kokosa. W środku był paskudnie kwaśno-gorzki, chociaż
nie jest to dokładny opis smaku tego co było w środku. Mam więc
pytanie, czy istnieje sposób na sprawdzenie, czy to co jest w środku
jest jadalne bez otwierania orzecha?

http://miderja.mybrute.com/cellule

2. Data: 2009-05-09 12:29:05

Temat: Re: Jak sprawdzić czy kokos jest dobry?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
[...]

Postukać... się........... w kokosa.

3. Data: 2009-05-09 14:34:45

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:
> [...]
> nie jest to dokładny opis smaku tego co było w środku. Mam więc
> pytanie, czy istnieje sposób na sprawdzenie, czy to co jest w środku

Poczekać aż spadnie z palmy i podnieść, na 100% będzie świeży :)

4. Data: 2009-05-10 13:00:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris pisze:

> Poczekać aż spadnie z palmy i podnieść, na 100% będzie świeży :)

:-)
Owoce do jedzenia są zrywane na miesiąc przed osiągnięciem "dojrzałości".

--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2009-05-10 21:10:05

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Owoce do jedzenia są zrywane na miesiąc przed osiągnięciem "dojrzałości".

Ja jadałem takie co spadały :) trzeba było tylko uważać żeby na łeb nie
spadł jak się przechodziło pod palmami :)

ps. To co jest w sklepach w niczym nie przypomina świeżego kokosa nie
mówiąc o tym że oprócz mleczka miąsz też się zjada i jest nawet dobry,
to co trafia do sklepów zazwyczaj już jest wysuszone i nie jadalne.

6. Data: 2009-05-11 07:13:19

Od: j...@z...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Trzeba potrząsnąć i sprawdzić czy w środku chlupie mleczko - jeżeli
nie to znaczy że orzech jest stary i zasuszony.
Pozdrawiam
Jurek

.com/cellule

robak w rybie?