Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?

11. Data: 2002-11-11 22:00:02

Temat: Re: Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aqoupf$r16$1@news2.tpi.pl...
> A czy Ty zastanowiłeś się nad sobą na jakiej grupie powinieneś pisać.
> Chyba jednak nie na tej.
> Merytorycznie nie wnosisz tu nic. Zaśmiecasz tą grupę swoją nienawiścią do
> całego świata. Lecz się człowieku.

Nienawiść a cynizm wobec co niektórych ludzi to zupełnie co innego.
Czarnyjanek merytorycznie wnosi krytykę co niektórych pomysłów na zrobienie
sobie kuku.
Dla czytających grupę od tygodnia tego nie wydać.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

12. Data: 2002-11-12 09:07:00

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl>
> Dziwie sie, ze nie interesuje to optymalnych. Do Nobla nie zglasza sie
zwykle
> za pierdoly za przeproszeniem.

Z każdym rokiem i kolejnymi nagrodami Komitet Noblowski traci swój
autorytet. Dzieje się tak zarówno w przyznawaniu nagrody literackiej, jaki
i pokojowej. Na pozostałych "działach" się nie znam, więc się nie będę
wypowiadać, ale... Za niedługo Nagroda Nobla nie będzie miała żadnego
prestiżu, a jej jedyną wartością będą pieniądze.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

13. Data: 2002-11-12 09:23:53

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał
> [...]
zrobienie
> sobie kuku.
> Dla czytających grupę od tygodnia tego nie wydać.

Ja czytam ta grupe nieco dłużej i nie zauważyłm żeby Czarny wnosił coś
nowego na grupę oprócz pieniactwa.

14. Data: 2002-11-12 09:29:55

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał
> zrobienie
> >
> Ja czytam ta grupe nieco dłużej i nie zauważyłm żeby Czarny wnosił coś
> nowego na grupę oprócz pieniactwa.

Powiedzmy, że krytykuje niektóre przejawy fanatyzmu oraz głupoty w nietypowy
i nielubiany przez niektórych sposób.

15. Data: 2002-11-12 10:06:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqqi0p$8nj$1@news2.tpi.pl...
> Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiedzmy, że krytykuje niektóre przejawy fanatyzmu oraz głupoty
> w nietypowy i nielubiany przez niektórych sposób.

Krytykuje - i to WSZYSTKO, na co go stać. Jest jak Cerber, jak bramkarz,
sam niewiele ma do powiedzenia i innych do dyskusji nie dopuszcza poprzez
bezpośrednie atakowanie każdej osoby (NIE tematu dyskusji, ale OSOBY),
najczęściej właśnie optymalnych, albo autora diety optymalnej.
Ironia, ośmieszanie, kąśliwość - to jego metody, bronisz go, bo masz z nim
wiele wspólnego, więc doskonale się rozumiecie. Choćby powyższe Twoje
zdanie. Ustawicznie powtarzasz jak nakręcony słowa: fanatyzm i głupota. Tym
samym przejawiasz właśnie te cechy, bo je czujesz.
Właśnie fanatycznie i w sposób głupi nas zwalczasz. Gdybyś miał odrobinę
rozsądku i mniej przejawiał fanatycznej nienawiści do optymalnych,
to inaczej byś się zachowywał.
W takiej atmosferze trudno dyskutować o czymkolwiek innym, niż
jogurcik, otręby, owsianka, dżemik, miodzio - oraz wszelkie wspomagacze, by
to wszystko jakoś przepchnąć przez przewód pokarmowy człowieka, będącego
pewnym na 100%, że cholesterol to jego wróg. Wam ten temat odpowiada, więc
ani jego, ani autorów piszących o swoich rozterkach ani nie zwalczacie, ani
nie krytykujecie, ani im nie pomagacie pokonywać własne problemy z dietą MM.

Natomiast przyznaję, rola bramkarzy wychodzi Wam, Janki, bardzo dobrze.

Krystyna

16. Data: 2002-11-12 14:13:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
MM.

> Natomiast przyznaję, rola bramkarzy wychodzi Wam, Janki, bardzo dobrze.

jogurciki,otręby,owsianka,dzemik,miodzio oraz wszelkie wspomagacze są jak
najbardziej w temacie grupy pl.misc.dieta
w temacie grupy nie sa natomiast rzekome cuda na diecie optymalnej.od cudów
to może być grupa religia lub fantastyka

pozdrawiam mój optyfanklub

czarnybramkarzjanek

17. Data: 2002-11-12 15:44:19

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
cudów
> to może być grupa religia lub fantastyka

Czarnybramkarzujanku, masz rację, ta grupa nie jest od omawiania cudów
(czyt. chrób), przekaż to Jankowi Werbińskiemu, żeby nigdy nie ruszał
tematów
tu zakazanych, ja go przekonać nie byłam w stanie, może od Ciebie do niego
dotrze? ;)

P.S.
A nadwaga? Zdaje się, że to też choroba, czy zrzucanie kilogramów to też
temat tu zakazany?

18. Data: 2002-11-12 15:56:09

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
> w temacie grupy nie sa natomiast rzekome cuda na diecie optymalnej.od
cudów
> to może być grupa religia lub fantastyka.

To co opisują ludzie żywiacy się "optymalnie", to nie żadne cuda tylko
normalna reakcja biochemii organizmu na zmiane sposobu odzywiania.
Jeśli takich oczywistych faktów nie jesteś w stanie zrozumieć to lepiej
siedż cicho i sie nie ośmieszaj.
Przykładowo, zamianę poczwarki w motyla nie jestem w stanie zrozumieć ale
nie zaliczam tego tak jak Ty do cudów i fantastyki.
Jesli Twoja inteligencja nie pozwala Ci zrozumieć lub zakceptować zjawisk
zachodzące w przyrodzie to przynajmniej zachowaj troche pokory.

19. Data: 2002-11-12 18:44:47

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqqjs8$lru$1@news.onet.pl...
> [...]
> bezpośrednie atakowanie każdej osoby (NIE tematu dyskusji, ale OSOBY),
> najczęściej właśnie optymalnych, albo autora diety optymalnej.

Krytykuję dietę oraz głupoty jakie Ty Krysiu pleciesz na temat cudów rzekomo
czekających na jej wyznawców. Przypomnę: krytykowałem rzekome leczenie HIV
dietą opty. Nie rozumiem dlaczego uważasz to za krytykę Twojej osoby? Czy
dlatego, że nazwałem leczenie HIV DO bredniami, a to Ty to próbowałaś
udowodnić?

> [...]
Tym
> samym przejawiasz właśnie te cechy, bo je czujesz.

Co do fanatyzmu, to Ty jak już wspominałem jesteś najlepszym przykładem
fanatyka diety optymalnej. Uzasadnienie: Krysia uważa (co jej sie udzieliło
po KwaśniewskiM), że DO sprawi rozwiązanie wszystkich problemów: będzie
mniej wypadków drogowych, wyleczymy aids, wszyscy będą mniej agresywni.
To nazywam fanatyzmem. W Twoim wydaniu błędne przekonania oraz żarliwość ich
głoszenia jest doskonałym przykładem fanatyka. Nie powinno Cię to obrazić.

> Właśnie fanatycznie i w sposób głupi nas zwalczasz. Gdybyś miał odrobinę
> rozsądku i mniej przejawiał fanatycznej nienawiści do optymalnych,
> to inaczej byś się zachowywał.

Nie rozumiem, kto przejawia nienawiść do optymalnych? Masz może
schizofrenię? Jedynego optymalnego jakiego osobiście znam w swoim otoczeniu
lubię bo jest sympatyczny.

Bredzisz Krysiu.

> [...]
ani
> nie krytykujecie, ani im nie pomagacie pokonywać własne problemy z dietą

Nie mam czasu czytać wszystkich wiadomości. Dieta Montignac jest bardzo
dobra i polecam ja wszystkim. Nie znam jej na tyle aby dyskutować o jej
szczegółach, nie przeczytałem książki o niej, więc nie włączam się do tych
dyskusji.

> Natomiast przyznaję, rola bramkarzy wychodzi Wam, Janki, bardzo dobrze.

Dziękujemy.

20. Data: 2002-11-12 18:47:51

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqr7la$iu2$1@news.onet.pl...
> [...]
> tematów
> tu zakazanych, ja go przekonać nie byłam w stanie, może od Ciebie do niego

Postępujesz podle Krysiu.

To Ty pierwsza przyniosłaś temat chorób na grupę:
- zaczęłaś głosić opinię o leczeniu HIV dietą optymalną,
- o leczeniu cukrzycy dietą opty,
itd.

> P.S.
> A nadwaga? Zdaje się, że to też choroba, czy zrzucanie kilogramów to też
> temat tu zakazany?

Moim zdaniem nie. Jest to temat jak najbardziej na miejscu podobnie jak
temat chorób powodowanych przez złe odżywianie oraz niektórych przepisów.
Jak widzisz nie we wszystkim się zgadzamy z CzarnymJ.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

[MMM ?] Kawa i diabetycy
Kulinarne afrodyzjaki