Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?

21. Data: 2002-11-12 18:50:52

Temat: Re: Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aqr8aq$kh7$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
> cudów
>
> To co opisują ludzie żywiacy się "optymalnie", to nie żadne cuda tylko
> normalna reakcja biochemii organizmu na zmiane sposobu odzywiania.
> Jeśli takich oczywistych faktów nie jesteś w stanie zrozumieć to lepiej
> siedż cicho i sie nie ośmieszaj.

Czyli leczenie HIV dietą opty to nie żadne cuda tylko biochemia?

> Przykładowo, zamianę poczwarki w motyla nie jestem w stanie zrozumieć ale
> nie zaliczam tego tak jak Ty do cudów i fantastyki.
> Jesli Twoja inteligencja nie pozwala Ci zrozumieć lub zakceptować zjawisk
> zachodzące w przyrodzie to przynajmniej zachowaj troche pokory.

Np moja inteligencja oraz znajomość podstaw psychologii pomaga mi bez
najmniejszego problemu zrozumieć zjawiska zachodzące w mózgach optymalnych
głoszących cuda. Nie będę o tym pisał, aby Krysia nie biadoliła. Nazwę coś
po imieniu a ona stwierdzi, że ją obrażam. :-P

Odnoszę się tutaj do niektórych zjawisk opisywanych przez optymalnych, a nie
do wszystkich.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

22. Data: 2002-11-12 18:53:37

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy, że krytykuje niektóre przejawy fanatyzmu oraz głupoty w
nietypowy
> i nielubiany przez niektórych sposób.

Mialam nie zabierac glosu, ale sformuowanie "przejawy glupoty" bardzo mnie
zabolalo.

Uwazam Janie ze pozwoliles sobie w stosunku do mojej osoby na zbyt wiele.
Pomijam fakt, ze proba znalezienia wspolnych pokarmow dla wszystkich grup
dietetycznych w swietle ostatnich klotni, oszczerstw i niedomowien nie jest
wg mnie przejawem glupoty, lecz checia wyciagniecia reki na zgode.
To pomijam jak napisalm wyzej.

Zabolalo mnie, bo nikt nie dal Ci prawa tak sie do mnie odnosic!

Mam nadzieje, ze to pomylka, ze nie mnie tyczyly sie te slowa, jesli jednak
jest inaczej to przestajesz dla mnie istniec. Bo nie znosze osob, ktorym
wydaje sie ze pozjadaly wszystki rozumy. To osoby zakompleksione, ktore
swoja arogancja, wysmiewaniem sie z innych chca tylko odwrocic od siebie
uwage. Niestety.
Takich ludzi w swoim otoczeniu "niezauwazam" ignoruje.

Mam nadzieje jednak, ze sie myle...

Saman_tha

23. Data: 2002-11-12 19:03:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w

poprzez

Jeszcze chciałem Krysiu zwrócić Ci uwagę, że właśnie wyrzuciłaś z siebie to,
co Ci tak ostatnio na sercu leżało. To dorze.

Dzięki naszym celnym i uszczypliwym uwagom ilość bzdur wysyłanych na grupę
przez Ciebie znacznie zmalała. Kiedyś ciągle publikowałaś używając Ctrl+C i
Ctrl+V dziesiątki kilobajtów. Po tym jak (mam nadzieję) zrozumiałaś, że
czasem piszesz totalnie żenujące bzdury (jak np o leczeniu HIV dietą opty)
trochę się opamiętałaś.

Krysiu znajdź sobie może jakiś nowy cel w życiu? Np opieka nad sierotami,
bezdomnymi itp. Masz w sobie sporo energii i entuzjazmu, które szkoda
zmarnować. Ponieważ masz osobowość autorytarną potrzebujesz kogoś, kto
będzie Twoim wzorem i ideałem. Pech chciał, że padło na Kwaśniewskiego ale
mam nadzieję, ze się rozejrzysz i znajdziesz nowego idola, a swoją
niespożytą energię do działania wykorzystasz tym razem już w sposób
przynoszący korzyść społeczeństwu.

Ponieważ możesz pomyśleć, że Cię znowu obrażam wyjaśniam. "Osobowość
autorytarna" nie jest określeniem obraźliwym. W niektórych przypadkach jest
to pożądana cecha charakteru ale niestety nie nadaje się do tworzenia opinii
i sądów.

24. Data: 2002-11-12 19:09:33

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Pomijam fakt, ze proba znalezienia wspolnych pokarmow dla wszystkich grup

Zapewniam Cię Samantho, że miałem na myśli ZUPEŁNIE coś innego. Nie
odnosiłem się do Ciebie ale do innych przypadków w dłuższym horyzoncie
czasowym. W szczególności bzdur na temat: głodówki, diety grup krwi, diety
opty, diety Cambridge. Zauważ, że Czarny Janek dość celnie je krytykował.

Moim zdaniem, Twój pomysł jest OK. Popieram go.

Mam nawet przepis ale boję się, że ię nie spodoba, chociaż mi smakuje.

Sałatka z pomidorków, ogórków, sałaty, drobno pokrojonej cebuli, kopru,
szczypioru. itp. Sos z kefiru, serka wiejskiego (tego płynnego). Do smaku
ketchup, przyprawy, sosy typu czosnkowy lub inne.
W mojej wersji dodaję czasem pokrojonego marynowanego śledzika. Ale to nie
wszyscy lubią.

> dietetycznych w swietle ostatnich klotni, oszczerstw i niedomowien nie
jest
> wg mnie przejawem glupoty, lecz checia wyciagniecia reki na zgode.
> To pomijam jak napisalm wyzej.

Zgadzam się.

> Zabolalo mnie, bo nikt nie dal Ci prawa tak sie do mnie odnosic!

No, uspokuj się już. To nie było do Ciebie. :-)

> Mam nadzieje jednak, ze sie myle...
>
> Saman_tha

Nigdy nie należy tracić nadziei.
:-)

25. Data: 2002-11-12 19:21:50

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrihe$43e$2@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:aqr7la$iu2$1@news.onet.pl...
wiadomości

> Postępujesz podle Krysiu.
>
> To Ty pierwsza przyniosłaś temat chorób na grupę:
> - zaczęłaś głosić opinię o leczeniu HIV dietą optymalną,
> - o leczeniu cukrzycy dietą opty,
> itd.

To nie moja wina, że na tej diecie ludzie nie tylko chudną, ale i zdrowieją.

> Moim zdaniem nie. Jest to temat jak najbardziej na miejscu podobnie jak
> temat chorób powodowanych przez złe odżywianie oraz niektórych przepisów.

No to świetnie, bo już myślałam, że optymalnych przez tę bramkę
nie wpuścisz... ;)
A ECA? Czy dozwolone jest na tej grupie omawianie zagadkowych specyfików?

> Jak widzisz nie we wszystkim się zgadzamy z CzarnymJ.

No cóś takiego?! ;)

Krystyna

26. Data: 2002-11-12 19:30:49

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest
>
> Zgadzam się.

> No, uspokuj się już. To nie było do Ciebie. :-)

ok! troche mi ulzylo ..
to ja zaczelam ten temat i tak sie pociagnal... i caly czas sie boje, ze
przezemnie wywiaze sie nastepna klotnia :(

Salatka bardzo mie podoba, szczegolnie, ze ostatnio twierdzilam, ze NIE mOGE
jest soczewicy :((((((
boli mnie brzuch jak po groszku :(

Przepraszam za podenerwowanie ale zrozumialam ze jestem glupia :(

Saman_tha zdezorientowana i speszona

27. Data: 2002-11-12 19:55:48

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrkdd$na6$1@news.onet.pl...

> To nie moja wina, że na tej diecie ludzie nie tylko chudną, ale i
zdrowieją.

Na każdej chudną i zdrowieją a czasem i nie. Potwierdzenie faktu rozpoczęcia
tematu chorób przez Ciebie nie przejdzie Ci przez gardło i wykręcasz kota
ogonem.

> No cóś takiego?! ;)

A widzisz? :-)

28. Data: 2002-11-12 19:56:41

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. Ale nie popadaj w kolejną skrajność. :-)

29. Data: 2002-11-12 20:03:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrj8d$8ps$1@news.tpi.pl...
> [...]
> czasem piszesz totalnie żenujące bzdury (jak np o leczeniu HIV dietą opty)

Jak zwykle ten sam tekst...

> Krysiu znajdź sobie może jakiś nowy cel w życiu?

Więc jednak baaardzo nie chcesz, by optymalni tu się wypowiadali.
Wszyscy, tylko nie optymalni, prawda?
Czego się tak boisz?

> [...]
> mam nadzieję, ze się rozejrzysz i znajdziesz nowego idola, a swoją
> niespożytą energię do działania wykorzystasz tym razem już w sposób

Janie - ja nie jestem tematem tej grupy,
tematem jest dieta, jakakolwiek, ja nie jestem dietą.

Saman_tha poczuła się pomylkowo przez chwilowę dotknięta, miała więc okazję
przez chwilę poczuć ostrze Twoich uprzejmości, ale już Cię lubi, bo to
ostrze na szczęście nie do niej skierowane...

> [...]
jest
> to pożądana cecha charakteru ale niestety nie nadaje się do tworzenia

No właśnie, i cały czas interesujesz się i "opisujesz" mnie. I tak jest od
dłuższego czasu. A ta grupa jest o dietach, a nie o moich ułomnościach,
Janie.
No ale pisz dalej, pisz, niech inni się dowiedzą o Tobie więcej...

Krystyna

30. Data: 2002-11-12 20:10:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrmr4$7f$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:aqrj8d$8ps$1@news.tpi.pl...
Ctrl+C

> Jak zwykle ten sam tekst...

Staram się uprzedzić Twoje następne pytanie i od razu piszę do czego
nawiązuję.

> Więc jednak baaardzo nie chcesz, by optymalni tu się wypowiadali.

Niech mówią, byle rozsądnie i prawdę.

> Wszyscy, tylko nie optymalni, prawda?
> Czego się tak boisz?

Leppera jako prezydenta.

> Janie - ja nie jestem tematem tej grupy,
> tematem jest dieta, jakakolwiek, ja nie jestem dietą.

Myślisz partia - mówisz Lenin. Myślisz DO...
;-)

> [...]
> przez chwilę poczuć ostrze Twoich uprzejmości, ale już Cię lubi, bo to
> ostrze na szczęście nie do niej skierowane...

Tylko do Ciebie biedna Krysiu, prawda? Biedactwo, nikt Cię nie lubi...
chlip, chlip...

> No właśnie, i cały czas interesujesz się i "opisujesz" mnie. I tak jest od
> dłuższego czasu. A ta grupa jest o dietach, a nie o moich ułomnościach,
> Janie.

Tłumacze pewne zachowania i przyczyny błędnych wniosków jakie wyciągasz.
Analizuję Twój problem, chciałbym Ci pomóc. Może nawet kupię Ci pod choinkę
książkę o Montignacu? ;-)))

> No ale pisz dalej, pisz, niech inni się dowiedzą o Tobie więcej...

Co chcą wiedzieć Inni?

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

[MMM ?] Kawa i diabetycy