Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?

31. Data: 2002-11-12 20:31:39

Temat: Re: Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrmb5$so5$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:aqrkdd$na6$1@news.onet.pl...

> zdrowieją.
>
> Na każdej chudną i zdrowieją a czasem i nie. Potwierdzenie faktu
rozpoczęcia
> tematu chorób przez Ciebie nie przejdzie Ci przez gardło

Co za różnica czy wspomniałam o takich objawach ubocznych tej diety, czy
nie.
Jeśli takie istnieją, to nawet powinno się o nich lojalnie uprzedzać, nie
uważasz?

i wykręcasz kota
> ogonem.

Już chociaż kotu daj spokój... ;)

> A widzisz? :-)

Ale już mnie niczym więcej nie zaskoczysz! :)

Krystyna

32. Data: 2002-11-12 20:47:03

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrihd$43e$1@news.tpi.pl...

> Dieta Montignac jest bardzo
> dobra i polecam ja wszystkim. Nie znam jej na tyle aby dyskutować o jej
> szczegółach, nie przeczytałem książki o niej, więc nie włączam się do tych
> dyskusji.

Acha, dieta MM jest wg Ciebie bardzo dobra, ale jej nie znasz na tyle, by o
niej się wypowiadać.
Czy to znaczy, że mnie znasz lepiej od diety Montignac, by tak dużo o mnie
i do mnie pisać? : )

Krystyna

33. Data: 2002-11-12 21:25:49

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosze Was dajcie sobe spokoj.

Jestem zla na siebie, ze wywolalam te burze.

Brdzo was prosze skonczcie te klotnie bo to nie ma sensu.

Ustalmy, ze chudnie sie na:

-montim
-DO
-innych dietach

nie tyje sie po:

-MM
-DO
-Wege

(jesli cos pominelam przepraszam) kolejnosc przypadkowa wg tego co mi
przyszlo do glowy

I to wlasciwie wszystkie diety, ktore nie prowadza do jo-jo.
Szanujmy wszystkie trzy. Prosze
Szanujmy sie nawzajem.

jesli ktos kogos zaczepia - proponuje niereagowac.
wkoncu mu sie znudzi.
tak jak w zyciu...
i bedzie dobrze :)

NO!!!! usmiechac sie i koniec tego tematu ok?

Saman_tha

34. Data: 2002-11-12 21:56:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> tak jak w zyciu...
> i bedzie dobrze :)
> NO!!!! usmiechac sie i koniec tego tematu ok?

OK. : )
Krystyna

P.S.
I nie czuj się winna, po prostu nieopacznie ruszyłaś temat diety
optymalnej... : )
Cukrów z tłuszczem mieszać się nie powinno, bo jest to bardzo niezdrowe,
dieta optymalna do waszych węglowodanowych diet zupełnie nie przystaje,
dlatego tyle antagonizmów. Już nie przeszkadzam.

35. Data: 2002-11-12 23:28:48

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hmmm nie zauwazylem spadku autorytetu ale ok- Twoj zdanie, masz prawo je
wyglaszac:-)
Co do rzadow pieniedzy to beda one najwazniejsze zawsze tak jak byly...
Znalazlem info o zgloszeniu do Nobla Kwacha;-) Pozwole sobie zacytowac
"Za osiągnięcia w leczeniu cukrzycy (bez uciekania się do insuliny) Jan
Kwaśniewski został w 1999 r. zgłoszony do Nagrody Nobla w dziedzinie medycyny."
(zrodlo optymalni.poznan.pl)
Pozdrawiam

36. Data: 2002-11-13 01:54:11

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrpcv$6e9$1@news.onet.pl...
> [...]
> wiadomości news:aqrihd$43e$1@news.tpi.pl...
> Acha, dieta MM jest wg Ciebie bardzo dobra, ale jej nie znasz na tyle, by

Aby się o niej wypowiadać na tematy szczegółowe.

> Czy to znaczy, że mnie znasz lepiej od diety Montignac, by tak dużo o mnie
> i do mnie pisać? : )

W Twoim przypadku również piszę bardzo ogólnie. Dostarczasz o sobie sporo
wiadomości. Większość czytających grupę wie gdzie pracowałać, co jadłać, co
paliłaś, na co chorowałać, co myślisz o lekarzach itp. Przyznasz, że daje to
sporo informacji?
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

37. Data: 2002-11-13 05:58:06

Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 19:50:52 +0100, "Jan Werbiński"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote:

>Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

>Czyli leczenie HIV dietą opty to nie żadne cuda tylko biochemia?

A kto mowi o leczeniu HIV dieta optymalna???

Moga tak mowic tylko ci, ktorzy nie umieja czytac ze zrozumieniem
ani sluchac z podobnym nastawieniem.

Kwasniewski mowi wyraznie, ze DO jest dobra na HIV, ale buduje te
swoje zdania dosc propagandowo (wedlug mnie niepotrzebnie, bo daje
pozywke wlasnie takim w istocie glupawym dyskusjom).

Ale wyjasnia dlaczego: otoz Kwasniewski robi ciag myslowy: ludzie
rozumni jedza rozumnie, a wiec zywia sie zgodnie z DO, dzieki temu
nie choruja wiec nie przebywaja w szpitalu, zatem nie musza brac
zastrzykow czy przetaczac krwi, czyli unikaja zrodla zagrozen HIV.
Skoro sa rozsadni nie moga zarazic sie HIVem, a wiec w ten sposob
DO leczy HIV, i to wszystko.

Krytykanci (bo nie krytycy) DO lapia tylko ostatni czlon tego ciagu
myslowego i sie ciesza jakby mowili cos madrego.
Niech sie ciesza, czyli smieja jak glupi do sera. Optymalni jedza
sery zamiast sie do nich smiac. :-)
Czyli DO leczy z glupoty - takie samo propagandowe stwierdzenie
i na tej podstawie chyba nie nalezy zamykac szpitali z ograniczona
iloscia klamek...?

Wiecej luzu a mniej czepialstwa.

--
Adek

38. Data: 2002-11-13 06:39:22

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aqrtf4$g44$...@n...onet.pl, Krystyna*Opty* at
K...@p...onet.pl wrote on 12/11/02 22:56:

> [...]
> dieta optymalna do waszych węglowodanowych diet zupełnie nie przystaje,
> dlatego tyle antagonizmów. Już nie przeszkadzam.

przeciez MM jest oparte takze na nielaczeniu tluszczow z weglami w jednym
posilku. ja wiem, ze generalne zalozenia sie roznia, bo inne jest paliwo
dostarczane w pozywieniu. ale punkt mieszania jest wspolny.
no i jemy tylko te dobre weglowodany, ktore i na DO od czasu do czasu mozna.
no i ta gorzka czekolada....
--
*gosia*

39. Data: 2002-11-13 07:35:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik czarnyjanek <c...@p...onet.pl> w wiadomości
>
> A czy Ty zastanowiłeś się nad sobą na jakiej grupie powinieneś pisać.
> Chyba jednak nie na tej.
> Merytorycznie nie wnosisz tu nic. Zaśmiecasz tą grupę swoją nienawiścią do
> całego świata. Lecz się człowieku.

ładuj mnie do kaefa i będziesz miał ze mną spokój to jest chyba najlepszy
sposób pozbycia się mnie

40. Data: 2002-11-13 07:41:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cudów
>
> To co opisują ludzie żywiacy się "optymalnie", to nie żadne cuda tylko
> normalna reakcja biochemii organizmu na zmiane sposobu odzywiania.
> Jeśli takich oczywistych faktów nie jesteś w stanie zrozumieć to lepiej
> siedż cicho i sie nie ośmieszaj.
> Przykładowo, zamianę poczwarki w motyla nie jestem w stanie zrozumieć ale
> nie zaliczam tego tak jak Ty do cudów i fantastyki.
> Jesli Twoja inteligencja nie pozwala Ci zrozumieć lub zakceptować zjawisk
> zachodzące w przyrodzie to przynajmniej zachowaj troche pokory.

- to jeszcze wytłumacz w jaki sposób dieta optymalna może doprowadzić do
drastycznego zmniejszenia wypadków samochodowych?
- albo pomysł na zahamowanie przyrostu naturalnego poprzez wydłużenie
okresu prokreacyjnego u ludzi

pomóż mi zrozumieć te oczywiste dla ciebie fakty gdyż moja inteligencja mi
nie pozwala

[MMM ?] Kawa i diabetycy
Kulinarne afrodyzjaki
czy idzie w bioderka?