Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?

41. Data: 2002-11-13 07:48:53

Temat: Re: Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A_Zet" <a...@8...trzepak.pl> napisał w wiadomości
news:ugp3tuk7dmi120qa3c475huihpe57t3aep@4ax.com...

> [...]
>
> A kto mowi o leczeniu HIV dieta optymalna???
>
> Moga tak mowic tylko ci, ktorzy nie umieja czytac ze zrozumieniem
> ani sluchac z podobnym nastawieniem.
>
> Kwasniewski mowi wyraznie, ze DO jest dobra na HIV, ale buduje te
> swoje zdania dosc propagandowo (wedlug mnie niepotrzebnie, bo daje
> pozywke wlasnie takim w istocie glupawym dyskusjom).

to moze wyjasnij jakie jeszcze prawdy kwasniewski wyjasnia propagandowo a
jakie naukowo
wydaje mi sie ,ze rozdzielenie nauki od propagandy bardzo wiele wyjasniłoby
w zjawisku socjologicznym dieta optymalna

> Ale wyjasnia dlaczego: otoz Kwasniewski robi ciag myslowy: ludzie
> rozumni jedza rozumnie, a wiec zywia sie zgodnie z DO, dzieki temu
> nie choruja wiec nie przebywaja w szpitalu, zatem nie musza brac
> zastrzykow czy przetaczac krwi, czyli unikaja zrodla zagrozen HIV.
> Skoro sa rozsadni nie moga zarazic sie HIVem, a wiec w ten sposob
> DO leczy HIV, i to wszystko.

troche zagmatwany ten ciag myslowy kwasniewskiego ale faktem jest ,ze dieta
optymalna mimo poboznych zyczeń nie leczy aids ani nie zmniejsza ryzyka
zakazeniem wirusem hiv
takie sa fakty !!! wiec jest dla mnie niezrozumiale dlaczego optymalni
upieraja sie ze jest inaczej

> Krytykanci (bo nie krytycy) DO lapia tylko ostatni czlon tego ciagu
> myslowego i sie ciesza jakby mowili cos madrego.
> Niech sie ciesza, czyli smieja jak glupi do sera. Optymalni jedza
> sery zamiast sie do nich smiac. :-)
> Czyli DO leczy z glupoty - takie samo propagandowe stwierdzenie
> i na tej podstawie chyba nie nalezy zamykac szpitali z ograniczona
> iloscia klamek...?
>
> Wiecej luzu a mniej czepialstwa.

wiecej faktów mniej magii

42. Data: 2002-11-13 07:52:08

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK. : )
> Krystyna
>
> P.S.
> I nie czuj się winna, po prostu nieopacznie ruszyłaś temat diety
> optymalnej... : )
> Cukrów z tłuszczem mieszać się nie powinno, bo jest to bardzo niezdrowe,
> dieta optymalna do waszych węglowodanowych diet zupełnie nie przystaje,
> dlatego tyle antagonizmów. Już nie przeszkadzam.

dlatego jest osobna grupa o diecie optymalnej
mozesz podac adres ???

43. Data: 2002-11-13 08:24:55

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl>
> Hmmm nie zauwazylem spadku autorytetu ale ok- Twoj zdanie, masz prawo je
> wyglaszac:-)

Mam na myśli przyznanie literackiej nagrody Nobla kilka lat temu włoskiemu
autorowi zaledwie kilku fars, ostro wyśmiewających (ZTCP) papieża, a
ostatnio - przyznanie pokojowej nagrody Nobla "na złość" (oficjalnie).
Wiele osób po tych nagrodach wypowiadało się o upadku Komitetu.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

44. Data: 2002-11-13 08:46:34

Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Nov 2002 08:48:53 +0100, "czarnyjanek"
<c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

>wydaje mi sie ,ze rozdzielenie nauki od propagandy bardzo wiele wyjasniłoby
>w zjawisku socjologicznym dieta optymalna

Bajdurzysz zwyczajnie, jestes po prostu zacietrzewiony. Nauki nie
da sie oddzielic od propagandy, gdyz propagowanie osiagniec nauki
jest w istocie propaganda. Nie ma sie co zzymac na ten fakt, bo
trzeba to potraktowac ze zrozumieniem a nie z zacietrzewieniem.
Propaganda ma przyblizac maluczkim nauke. :-)

Fakt naukowy jest jeden, bezsporny, i na jego obserwacji zasadza sie
cala dieta Kwasniwskiego, reszta to tylko ozdobniki propagandowe czy
tez propagujace sama diete: mleko matki, czyli to z czego bierze sie
zycie, ma proporcje (mniej wiecej, pisze z pamieci) B:T:W jak
1:3:0,5. I tyle, trzeba po prostu mniej wiecej sie tego trzymac i
juz. Mniej wiecej przez cale zycie. Bez ortodoksji, bez wyglupow,
bez przeginania w jedna czy druga strone.

Czlowiek o innych zdolnosciach byc moze wylozylby swoje
spostrzezenie w inny sposob; Kwasniewski nie potrafi inaczej, tylko
gada i opowiada jak nawiedzency religijni, ktorzy wierza ...az do
przesady. A jaki wniosek? Przesada wszedzie jest szkodliwa.

Znany wszystkim Janusz Korwin-Mikke jest rozniez czlowiekiem
niezwykle spostrzegawczym, szybciej i lepiej widzi niz wieeelu
wspolziomkow. I co z tego? Wykreowal sie na pajaca czy innego
klowna przez ortodoksyjne i namolne, z krancowa przewaga gloszenie
swych pogladow. Udupil idee liberalizmu, podobnie jak Kwasniewski
udupia idee zywienia optymalnego.

Do wszystkiego potrzebny rozsadek i umiarkowanie, czasem tylko blysk
szalenstwa, na tyle by porwac sluchaczy... ale tez umiec zdobywac
nowe rzesze, a nie przekonywac przekonanych. To zadna sztuka.

Obijam sie na grupach newsowych juz siodmy rok. I ze smutkiem widze,
ze na zadnej chyba nie prowadzi sie dyskusji, a na wszystkich
przeginanie paly i pyskusje. W miejsce dyskusji.

> [...]
>zakazeniem wirusem hiv
>takie sa fakty !!! wiec jest dla mnie niezrozumiale dlaczego optymalni

I to jest wlasnie doskonaly przyklad dyskusji a raczej pyskusji:
wyzej napisalem, ze NIKT sie nie upiera a juz NAJMNIEJ sam
Kwasniewski ze leczy aids a ten znow wmawia, ze optymalni maja
pobozne zyczenia.

A idz mi z takim sposobem dyskutowania. Przeciez Ty sie niczym nie
roznisz od Kwasniewskiego. :-)))

[...]

> wiecej faktów mniej magii

Wyluzuj: fakty sa dwa - jeden to jestes spiety i napalony, a drugi
to DO zasadza sie na optymalnych proporcjach, NATURALNYCH
proporcjach, jakie dala matka natura, czy dla wiekszosci: Bog.

--
Adek

45. Data: 2002-11-13 08:58:28

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w

> - to jeszcze wytłumacz w jaki sposób dieta optymalna może doprowadzić do
> drastycznego zmniejszenia wypadków samochodowych?
> - albo pomysł na zahamowanie przyrostu naturalnego poprzez wydłużenie
> okresu prokreacyjnego u ludzi
>
> pomóż mi zrozumieć te oczywiste dla ciebie fakty gdyż moja inteligencja mi
> nie pozwala

Oczywistymi dla mnie faktami sa jedynie te których sam doświadczylem lub moi
bliscy.
Zadnych innych poglądów nie głoszę i się z nimi nie identyfikuję.
Rozumiem jednak wypowiedzi innych , którzy sami doświadczyli pozytywnych
efektów żywienia "optymalnego" (w przeciwieństwie do Ciebie).
I to wszystko.

46. Data: 2002-11-13 09:17:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba to potraktowac ze zrozumieniem a nie z zacietrzewieniem.
> Propaganda ma przyblizac maluczkim nauke. :-)

mylisz pojecia nauka to nauka a propaganda to propaganda nie zawsze zgodna z
nauka

> [...]
> juz. Mniej wiecej przez cale zycie. Bez ortodoksji, bez wyglupow,
> bez przeginania w jedna czy druga strone.

kolejna ciekawa teoria :)) : zycie bierze sie z mleka matki:))
jak dla mnie to jesteś geniuszem

> [...]
> gada i opowiada jak nawiedzency religijni, ktorzy wierza ...az do
> przesady. A jaki wniosek? Przesada wszedzie jest szkodliwa.

a moze w przypadku kwasniewskiego nie chodzi o nauke

> [...]
> klowna przez ortodoksyjne i namolne, z krancowa przewaga gloszenie
> swych pogladow. Udupil idee liberalizmu, podobnie jak Kwasniewski

oooooo przesadzasz kwaśniewski stworzył idee zjawiska zwanego dieta
optymalna i pisanie ze je udupia jest nie na miejscu
gdyz to dzieki jego pomysłom mistycznym ruch sie rozwija i zdobywa nowych
wyznawców

> [...]
> wyzej napisalem, ze NIKT sie nie upiera a juz NAJMNIEJ sam
> Kwasniewski ze leczy aids a ten znow wmawia, ze optymalni maja

widze kwasniewski ma nowego adwokata:)) ale to własnie ten kwasniewski
pisze o tym ze dieta leczy aids i zapobiega zarazeniu wirusem hiv czy
uwazasz ze sam kwaśniewski klamie???
a czy krysia nie upiera sie ,ze dieta optymalna leczy aids??

> [...]
> to DO zasadza sie na optymalnych proporcjach, NATURALNYCH
> proporcjach, jakie dala matka natura, czy dla wiekszosci: Bog.

to sie nazywa kreowanie faktów na uzytek demagogii

47. Data: 2002-11-13 09:17:46

Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

>zakazeniem wirusem hiv
>takie sa fakty !!! wiec jest dla mnie niezrozumiale dlaczego optymalni

Bo nie rozumiesz, co sie do Ciebie mowi. :-)))
Zjedz wiecej tluszczu. :-)))

Poczytajmy zrodla, czyli wypowiedz Kwasniewskiego:

"Wirusem HIV zarażają się najczęściej ludzie stosujący pastwiskowy
model żywienia. Przez zainfekowaną krew może zakazić się każdy,
któremu podano krew z wirusem. Ale nie każdy potrzebuje krwi.
Stosujący żywienie optymalne krwi nie potrzebują bo są zdrowi, nie
przeprowadza się u nich operacji, przy których można dostać zakażoną
krew, bo nie chorują na choroby wymagające zabiegów chirurgicznych."

Skoro Kwasniewski pisaze, ze kazdy sie moze zarazic, to oznacza, ze
rowniez teoretycznie DO-wiec. Ale zdrowi krwi nie potrzebuja. :-)

Alkoholu podobno ;-) tez nie pija, wiec nie uczestnicza z zasady w
wypadkach - no tu dziadzio przegial, bo w wypadkach uzestnicza dwie
strony: sprawcy i ich ofiary. Ofiary moga byc trzezwe jak osesek na
mleku matki wieziony z porodowki. :-)

I to wlasnie przyklad na to, ze ortodoksja prowadzi na manowce,
pozniej rozne Czarne czy Biale Janki przeczytaja kawalek, zrozumieja
to co zechca, iiii... awantura na calego.

Albo inny kawalek z Kwasniewskiego, ktory na moj gust niepotrzebnie
prowadzi do uogolnien:

"Optymalnie żywiony nigdy nie sięga po narkotyki, bo ma rozum ,
niczego się nie boi, prowadzi pogodne życie, jest szczęśliwy i nie
musi poprawiać sobie nastroju narkotykami i nigdy po nie nie sięga.
Zatem nawet zainfekowaną igłą przy wstrzykiwaniu narkotyków też nie
może się zarazić."

Uzywanie slow 'nigdy', 'zawsze' itp to tylko propaganda, reklama, a
Ty chcesz sie klocic z reklama. Walcz z podpaskami w telewizorze.
Przegrasz. To znaczy obrazasz siebie walczac z reklama.

Czlowiek jest istota rozumna, nieprawdaz? Wiec wie, ile wziac z
reklam, ile z Kwasniewskiego a ile z pytania o zjedzenie kawalka
czekolady czy czego innego w ilosci sladowej, i sie zamartwiac przez
caly dzien, jak to robia n i e k t o r z y ortodoksi z indeksow
glikemicznych. Juz Pan Bog powiedzial Styce: ty mnie maluj dobrze a
nie na kolanach. Ortodoksi wierza we wszystko na wzor Styki.

A jesli nie wie, to staje sie wojujacym: wegetarianinem, optymalnym
czy innym montim albo zapisuje sie do UPR. :-)

--
Adek

48. Data: 2002-11-13 09:20:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozumiem jednak wypowiedzi innych , którzy sami doświadczyli pozytywnych
> efektów żywienia "optymalnego" (w przeciwieństwie do Ciebie).

jak rozumiem zaczynasz dostrzegać brak logiki w bredniach na temat cudów na
diecie optymalnej:)
idziesz w dobrym kierunku

49. Data: 2002-11-13 09:25:02

Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Nov 2002 10:17:34 +0100, "czarnyjanek"
<c...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "A_Zet" <a...@8...trzepak.pl> napisał w wiadomości

[...]

>kolejna ciekawa teoria :)) : zycie bierze sie z mleka matki:))
>jak dla mnie to jesteś geniuszem

Jesli tylko tyle z tego zrozumiales... to dobre i to. :-)
Bo moja specjalnosc to genialnosc.

A tak w sumie to mam dwa wnioski: czepiasz sie na sile
i zupelnie niepotrzebnie tracisz na tym jak Kwasniewski na zbednej
propagandzie (zamiast propagowac bez chwytania sie kawalkow z
gatunku czystego chciejstwa). I drugi, ze jako praktyczny optymalny
(czyli nie ortodoksyjny) mam dzis pogodny nastroj i w takim nastroju
nie chce mi sie dalej z Toba gadac.

--
Adek

50. Data: 2002-11-13 11:28:53

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ze na zadnej chyba nie prowadzi sie dyskusji, a na wszystkich
> przeginanie paly i pyskusje. W miejsce dyskusji.

Nie masz racji .
Ja tez od kilku lat biorę udział w grupie dyskusyjnej pl.misc.budowanie i
musze Ci powiedzieć ze nie spotkałem tam nigdy żadnej pyskówki.
Tam nikt nie wyzywa drugiego tylko za to że zbudował dom z Ytonga i
usilnie poleca innym ten materiał czy metodę.
Myślałem że wszystkie grupy są takie dopóki nie zajrzałem na pl.misc.dieta.
Jestem jednak pewien że gdy "Jankowie" zaczną się budować to i na grupie
pl.misc.budowanie będą dominować pyskówki.

[MMM ?] Kawa i diabetycy
Kulinarne afrodyzjaki
czy idzie w bioderka?
MM, Wege, DO i inni