Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?

51. Data: 2002-11-13 13:50:40

Temat: Re: Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
> ładuj mnie do kaefa i będziesz miał ze mną spokój to jest chyba najlepszy
> sposób pozbycia się mnie

Zaciekawiłeś mnie, wytlumacz co to znaczy "ładuj mnie do kaefa".
Jestem również tym zainteresowany.

52. Data: 2002-11-13 15:13:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
>
> Zaciekawiłeś mnie, wytlumacz co to znaczy "ładuj mnie do kaefa".
> Jestem również tym zainteresowany.

Po kliknięciu: narzędzia /reguły wiadomości /lista zablokowanych nadawców
i wpisaniu np. "czarnego i białego" - zostaną ich wypociny usunięte sprzed
Twoich oczu, słowem od tej chwili nie będziesz już wiedział, co o Tobie
plotą
na grupie... i o to przeciwnikom dyskusji chodzi 8)))
Wyjątkiem wtedy będą posty kogoś, kto ich zacytuje.
KF- to lista zablokowanych nadawców (kill- zabijać, file- plik, dokument) -
słowem - to nic genialnego, taki własny szlaban na dostęp do informacji...
;)

Krystyna

53. Data: 2002-11-13 15:20:15

Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Nov 2002 12:28:53 +0100, "Tomasz"
<t...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "A_Zet" <a...@8...trzepak.pl> napisał

>Nie masz racji .

Mam. :-) Uzylem slowa 'chyba'. :-))) Czyli wyjatek potwierdzil
regule, ale mimo to nie wierzysz w trwalosc tej reguly gdyz boisz
sie dnia, kiedy Czarny Janek zacznie chalupe stawiac. :-)

--
Adek

54. Data: 2002-11-13 16:17:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqsc61$ltb$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:aqrpcv$6e9$1@news.onet.pl...
>
> W Twoim przypadku również piszę bardzo ogólnie. Dostarczasz o sobie sporo
> wiadomości. Większość czytających grupę wie gdzie pracowałać, co jadłać,
co
> paliłaś, na co chorowałać, co myślisz o lekarzach itp.

I zapomniałeś dodać: ... oraz z czego wyzdrowiałaś i dzięki czemu... : )

> Przyznasz, że daje to sporo informacji?

No już przestań _mnie_ reklamować... ;)

Krystyna

55. Data: 2002-11-13 17:26:07

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał > Po
> [...]
dokument) -
> słowem - to nic genialnego, taki własny szlaban na dostęp do informacji...

To jednak nic nie da, bo ta cala widoczna reszta to bedą tylko odpowiedzi na
wekslujące z tematów merytorycznych wypowiedzi "Janków".
Inni uczestnicy też nie zaczną ich przecież ignorować bo "Janki" wrośli już
w pejzaż tej grupy i niektórzy zaglądają tu jedynie po to aby z nimi
"podyskutować".
(Ty chyba też?)

56. Data: 2002-11-13 18:12:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
już
> w pejzaż tej grupy i niektórzy zaglądają tu jedynie po to aby z nimi

Widzisz, cały "mój" problem uczestnictwa w dyskusji na tej grupie polega
na tym, że oba Janki ZAWSZE się po mnie i do mnie ODZYWAJĄ.
Wtedy dyskusja O DIECIE OPTYMALNEJ staje się absolutnie niemożliwa.
I oni to wiedzą... 8)
dlatego pilnie ściemniają (czyt. natychmiast odgrzewają temat AIDS i
"wypadków drogowych" - czyli klasycznych tematów zastępczych)
i cieszą się jak dzieci, że potrafią temat diety optymalnej na grupie
wyciszyć.
Nie biorą jednak pod uwagę, że ta "broń" jest obosieczna ;)
Taką gorliwością irytują grupowiczów, albo wzbudzają zainteresowanie
tym dziwnym tematem...

Krystyna

57. Data: 2002-11-14 07:52:39

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqu4n5$i2b$1@news.onet.pl...

> [...]
> Nie biorą jednak pod uwagę, że ta "broń" jest obosieczna ;)
> Taką gorliwością irytują grupowiczów, albo wzbudzają zainteresowanie

No to podaj gdzie są NAUKOWE źródła o diecie optymalnej ; Janki poczytają i
podyskutują z tobą i z innymi optymalnymi
merytorycznie o diecie optymalnej.
Jeśli nie ma naukowych opracowań to o czym my tu gadamy:)) ośmieszacie się
optymalni swoja wiara w cuda:))

58. Data: 2002-11-14 08:45:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> merytorycznie o diecie optymalnej.
> Jeśli nie ma naukowych opracowań to o czym my tu gadamy:)) ośmieszacie się

No to podaj mi naukowe źródła przebadanej diety MM, a także wszystkich
innych tu wymienianych i stosowanych diet, oraz ich naukowe dowody.
Przedstaw mi tutaj także naukowe dowody, że tłuszcz jest szkodliwy dla
organizmu człowieka.

59. Data: 2002-11-14 08:47:15

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
> Jeśli nie ma naukowych opracowań to o czym my tu gadamy:)) ośmieszacie się
> optymalni swoja wiara w cuda:))

Jednak jesteś dość ograniczony.
Rozmowa z Tobą przypomina rozmowę z automatem z jedna odpowiedzia nagraną na
taśmie. Wybacz że zamieniłem z Tobą parę słów sądząc że jesteś
przedstawicielem gatunku myślącego.
Więcej tego błędu nie popełnię.

60. Data: 2002-11-14 08:56:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych tu wymienianych i stosowanych diet, oraz ich naukowe dowody.
> Przedstaw mi tutaj także naukowe dowody, że tłuszcz jest szkodliwy dla

rotfl aż mi łzy pociekły

* każdy może sam sobie wpisać co uważa za stosowne

[MMM ?] Kawa i diabetycy
Kulinarne afrodyzjaki
czy idzie w bioderka?
MM, Wege, DO i inni