Re: Jak to ''oni'' nie widzą ludzi,a jedynie dogmaty.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak to ''oni'' nie widzą ludzi,a jedynie dogmaty.
Date: Wed, 3 Jun 2009 10:16:56 -0700 (PDT)

A jak to wygląda w pani środowisku? Deklaruje pani, że jest osobą
wierzącą. Słyszałam, że ksiądz żądał, by przed pierwszą komunią
dziecka oficjalnie wycofała się pani z wcześniej wypowiadanych słów.
Chodzę już do innego kościoła. Ale dostawałam listy, żebym się
wreszcie "obudziła". Część była z modlitwami. Tak, dostawałam takie
listy. Ale ja się tym nie przejmuję. Teraz najważniejsze jest zdrowie
moje, dzieci i to, żebym mogła im pomóc. Żeby nie miały takich
problemów jak ja.
50 organizacji obrońców życia pisało do Strasburga, namawiając
Trybunał, by nie uznał pani roszczeń. Czy pani ktoś próbował pomóc?
Organizacji katolickich, które wysyłały petycje w mojej sprawie, było
ponad 60. Ale żadna z nich nie oferowała mi pomocy. Byłam zdziwiona,
że tak się angażują w tę walkę, ale ani mnie, ani moim dzieciom nie
chcą udzielić wsparcia. Ale pomagają mi organizacje feministyczne. Jak
tylko mogą.
Właśnie odbywa się kolejna sprawa przeciwko katolickim pismom ,o
nienawiść do Alicji rozpowszechnianej w tychże rzeczach .Alicja jest
pod opieką psychitryczną z tego powodu . Wokół sądu już zebrała się
chołota ,wykrzykująca przeciwko niej .