Jak to się robi ?

1. Data: 2004-08-21 20:01:24

Temat: Jak to się robi ?
Od: "mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Słuchajcie chciałam wysłać posta na Kaan. Napisałam się, załączyłam fotkę,
której w podglądzie posta nie było widać, a do tego nie mogę odnaleźć ikony żeby
wysłać tą wiadomość na forum. Dodam, że zarejestrowałam się.
Czy robię coś nie tak?
mania

1. Data: 2004-08-22 00:07:12

Temat: Re: Jak to się robi ?
Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po napisaniu posta z zalaczonym obrazkiem nie rob podgladu, bo wtedy obrazek
wylatuje w kosmos :(((.
A z tym przyciskiem to dziwna sprawa, nie wydaje mi sie, zeby tez wylatywal
w kosmos. Moze jest gdzies nizej?

Pozdrawiam - Eva

1. Data: 2004-08-22 11:37:45

Od: s...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

No to ja chyba jestem ślepa, albo są duże braki w organizacji postów do
wysyłania na Kaan. Na dole są tylko dwa okienka: "otwórz nowy temat" i "podgląd
posta" czy ktoś widzi jeszcze coś co sie nazywa WYŚLIJ???????????????????? Bo
mnie chyba już padło na rozum. Pomóżcie
mania

1. Data: 2004-08-22 12:08:19

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@n...pl> a écrit dans le message de news:

> posta" czy ktoś widzi jeszcze coś co sie nazywa WYŚLIJ????????????????????
Bo
> mnie chyba już padło na rozum. Pomóżcie
> mania

Manie a nie prosciej zapytac bezposrednio na Kaan?
Pozdrowka
Pusia

1. Data: 2004-08-22 15:15:48

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja Manię rozumiem, miałam to samo na początku. Moim zdaniem jest tam
wszystkiego zbyt dużo i trudno się we wszystkim połapać.
Nawet nie wiedziałam jak i kogo tam zapytać.
Tu jest bardzo prościutko. Niestety nie podejmę się tłumaczenia jak się tam
poruszać, bo wciąż mam z tym problemy, choć zaglądam tam od kilku miesięcy.
Ale nie załamuj się. Ja w komputerze często dochodzę do wielu rzeczy na
zasadzie prób i błędów. Czasem ktoś mi pomoże i jakoś sobie radzę. Głowa do
góry.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-22 15:46:07

Od: s...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Krysiu za słowa otuchy, rzecz jasna nie poddam się. Udało mi się jakimś
cudem napisać maila do Karola (bosa Kaan), no i zobaczymy. Ale masz rację na tej
stronie trudno się poruszać.
mania

1. Data: 2004-08-22 15:57:38

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze nie masz racji... nie jest trudno sie poruszac, tylko trzeba
poznac to forum, trzeba wiedziec co gdzie jest. Ja na poczatku tez mialam
problemy z poruszaniem sie, ale teraz juz wiem co i gdzie znalezc...
zwlaszcza, ze jest napisane po polsku !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-08-22 16:47:46

Temat: album na zdjecia
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze na Was zawsze mozna liczyc, wiec moze poratujecie mnie w
moich (jak dotad nieskutecznych) poszukiwaniach albumu - tradycyjnego,
z kartkami z brystolu do naklejania zdjec, oddzielonymi pergaminem.
Wiem, ze takich albumow jest w sklepach calkiem sporo. Problem polega
na tym, ze zalezy mi na konkretnym formacie: 33 x 27/28 cm. A z tym
jest juz wiekszy problem :(
Wiec jesli ktoras z Was wie, gdzie mozna znalezc taki album, bede
ogromnie wdzieczna za informacje. Zalezy mi glownie na okolicach
Katowic lub jakim sklepie internetowym.

Pozdrowionka
Kuleczka (Katowice)

1. Data: 2004-08-22 18:19:08

Od: s...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdynia
>
> Ilonko, w takim razie skoro wiesz gdzie co jest i jak co znaleźć, to może
pomożesz rozwiązać mój problem i powiesz mi w jaki sposób można wysłać posta?
Bo według mnie to powinnam znaleźć ikonkę pt. "Wyślij", a czegoś takiego w
języku polskim niestety nie widzę.
Mania

1. Data: 2004-08-22 18:29:42

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
posta?
> Bo według mnie to powinnam znaleźć ikonkę pt. "Wyślij", a czegoś takiego w

Ależ oczywiście, że jest - na samym dole, pod okienkiem do dodawania
załączników, masz dwa przyciski, czyli prostokąciki z napisami. Pierwszy z
nich to "wyślij", a drugi "podgląd posta". Spróbuj tam zajrzeć - jeśli nadal
nie będzie Ci to działało, daj mi znać, to wyślę Ci na priv printscreena z
mojego ekranu, tak że będziesz mogła to zobaczyć od razu na widoku z kaan.

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

[szydelko] Siateczkowe rękawiczki...
pomozcie mi zrobic prosty szalik i czapke na zime!
szydelko,kapsle;)
szydelko,kapsle;)
kaan działa