Jak to zdiagnozowac?

21. Data: 2016-02-27 16:27:20

Temat: Re: Jak to zdiagnozowac?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
news:narnp7$rhi$1@node2.news.atman.pl...
- pokaż cytowany tekst -
DOkłdnie. Mam podobnie

Moim zdaniem bardzo dobre, ma bardzo gestykulującą twarz i ta twarz coraz bardziej
zdumiona i szaleńcza się robi, od informacji napływających w których żyjemy, że
ziemia dla was ciągle płaska bo kościół tak powiedział (gender), wojna teczkowa by
kogoś w coś wrobić, jak typowe w poprzedniej epoce, że zabraniać polakom dzieci to
zabraniać aborcji itd. no wy żyjecie tymi absurdami i traktujecie bełkot wariatów,
chorą propagandę, jak jedyną prawdą, bo bagno bez kręgosłupa moralnego nie odróżnia
dobra od zła.

22. Data: 2016-02-27 18:46:04

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Moim zdaniem bardzo dobre, ma bardzo gestykulującą twarz i ta twarz coraz bardziej
zdumiona i szaleńcza się robi

Bo uczyła się aktorstwa i gestykulacje ma wyuczoną.

Boszzzz co za łośu. Tylko suchym bochenkiem po
żebrach na..lać.

23. Data: 2016-02-27 18:51:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]
zdumiona i szaleńcza się robi

Bo uczyła się aktorstwa i gestykulacje ma wyuczoną.

Boszzzz co za łośu. Tylko suchym bochenkiem po

**********
Bardzo naturalne są te jej miny, no trudno takich nie mieć, jak wpierdalacie szambo
bo ksiundz wam powiedział że to kotlety schabowe i zwalczacie prawdziwe schabowe.

24. Data: 2016-02-27 19:03:35

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 18:51:38 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
bardziej zdumiona i szaleńcza się robi

> Bo uczyła się aktorstwa i gestykulacje ma wyuczoną.
>

> Boszzzz co za łośu. Tylko suchym bochenkiem po

Bo u aktorów maja być naturalne, to ich zawód.

Aktorka,zaangażowana w życie kulturalne
https://www.facebook.com/JachiraKlaudia/

Boszzz tylko bochenkiem po żebrach na...lać.

25. Data: 2016-02-27 19:09:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
> [...]
>

> **********
> Bardzo naturalne są te jej miny

Bo u aktorów maja być naturalne, to ich zawód.

Bo są naturalne gdyż ja też jak większość polaków jednocześnie siwieje i łysieje gdy
wy wojujecie że ziemia nadal płaska, ( gender), więc wyraża to co widzą polacy z
olejem w głowie.

Re: chemitrails
Re: chemitrails
chemitrails