Jak tutaj, w takim kraju mam sie leczyć?

1. Data: 2004-09-01 18:00:58

Temat: Jak tutaj, w takim kraju mam sie leczyć?
Od: "chory" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeczytaniu artykułu poczułem się źle:-(
http://www.wprost.pl/ar/?O=65875

2. Data: 2004-09-01 18:26:20

Temat: Re: Jak tutaj, w takim kraju mam sie leczyć?
Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "chory"
<c...@N...gazeta.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>Po przeczytaniu artykułu poczułem się źle:-(
>http://www.wprost.pl/ar/?O=65875

Jeszcze sie nie przyzwyczailes?

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

3. Data: 2004-09-01 18:37:54

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chory napisał:
> Po przeczytaniu artykułu poczułem się źle:-(
> http://www.wprost.pl/ar/?O=65875

wspaniale, widze ze redaktorzy "Wprost" czytają "NIE"..

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2004-09-01 18:41:36

Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chory wrote:

> Po przeczytaniu artykułu poczułem się źle:-(
> http://www.wprost.pl/ar/?O=65875
ech bez przesady - leczenie tam jest oki. i nawet te strasznie drogie
abonamenty sie bardziej oplacaja niz leczenie w publicznej sluzbie
zdrowia:P

Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

5. Data: 2004-09-01 19:20:06

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza wrote:

> ech bez przesady - leczenie tam jest oki. i nawet te strasznie drogie
> abonamenty sie bardziej oplacaja niz leczenie w publicznej sluzbie
> zdrowia:P
Co u nas jeszcze nie zeszlo na "psy". - przepraszam wszystkie pieski!!!
--
ryhoo
r...@p...spam

6. Data: 2004-09-01 20:07:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chory c...@N...gazeta.pl ...

> Po przeczytaniu artykułu poczułem się źle:-(
> http://www.wprost.pl/ar/?O=65875

zwróc uwage ze na szczescie nie pisza tam o złym pozioie leczenia w tych
klinikach... (taki mały plus )

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
"_")

7. Data: 2004-09-01 20:13:54

Od: "Jacek S." <n...@o...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Sep 2004 21:20:06 +0200, ryhoo <r...@g...pl> napisał:

> Co u nas jeszcze nie zeszlo na "psy". - przepraszam wszystkie pieski!!!

Koty...

--
Jacek S. / Opera 7.50

8. Data: 2004-09-02 15:42:38

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik wrote:
> Użytkownik chory c...@N...gazeta.pl ...

> zwróc uwage ze na szczescie nie pisza tam o złym pozioie leczenia w
> tych klinikach... (taki mały plus )
Tak, najczęściej to rozgrywki personalne, walka o władze lub pole
wpływania na decyzje, a cierpią na tym najbardziej pacjęci i ich
zdrowie!!!
--
ryhoo
r...@p...spam

9. Data: 2004-09-05 10:24:28

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ryhoo r...@g...pl ...

> Tak, najczęściej to rozgrywki personalne, walka o władze lub pole
> wpływania na decyzje, a cierpią na tym najbardziej pacjęci i ich
> zdrowie!!!

upss, zapomniałem dac ";-)"

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516