Jak ubić pianę?

1. Data: 2008-06-02 19:04:00

Temat: Jak ubić pianę?
Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba ubić pianę z trzech białek, połowy szklanki cukru i torebki
budyniu. Już dwa razy próbowałem i kicha ;(
--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

2. Data: 2008-06-02 19:07:55

Temat: Re: Jak ubić pianę?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Trzeba ubić pianę z trzech białek, połowy szklanki cukru i torebki
> budyniu. Już dwa razy próbowałem i kicha ;(

Najpierw ubić same białka ze szczyptą soli. Gdy się ubiją, dodawać
ostrożnie cukier po jednej łyżce i ubijać dalej. Co do budyniu, to nie
próbowałam, może dodawać po cukrze?

--
Nika
Pisz tutaj

3. Data: 2008-06-02 19:56:55

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał

> Najpierw ubić same białka ze szczyptą soli. Gdy się ubiją, dodawać
> ostrożnie cukier po jednej łyżce i ubijać dalej.

Co to znaczy ostrożnie?

> Co do budyniu, to nie próbowałam, może dodawać po cukrze?

Właśnie tak. Z tym że jeśli mikserem to już na wolnych obrotach
(czyli wmieszać, już nie ubijać) bo inaczej więcej budyniu będzie
w powietrzu niż w pianie.

4. Data: 2008-06-02 19:58:37

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <g21g72$p7k$1@news.onet.pl>, Kyllyan <m...@o...pl> wrote:

> Trzeba ubić pianę z trzech białek, połowy szklanki cukru i torebki
> budyniu. Już dwa razy próbowałem i kicha ;(

A co tam robi budyń?

O pianie z białek znajdziesz sporo tutaj:

<http://tinyurl.com/5vmf2p>
<http://tinyurl.com/6e45cr>
<http://tinyurl.com/66emc8>

Władysław

5. Data: 2008-06-02 20:02:07

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Władysław Łoś" <w...@o...pl> napisał

> A co tam robi budyń?

Pewnie piecze się na placku, pod kruszonką. Aczkolwiek dotąd
spotykałem w przepisach kisiel, nie budyń.

6. Data: 2008-06-02 20:10:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Alek pisze:

> Pewnie piecze się na placku, pod kruszonką. Aczkolwiek dotąd
> spotykałem w przepisach kisiel, nie budyń.

Chodzi po prostu o zawartość mączki ziemniaczanej, żeby piana lepiej się
trzymała, nie klapnęła pod ciężarem np. kruszonki. Chyba.

Ewa

7. Data: 2008-06-03 03:27:16

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie piecze się na placku, pod kruszonką.

Zgadza się ;)
Kruchy spód, na to jablka, na to piana i kruszonka

--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

8. Data: 2008-06-03 18:10:51

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo tam był taki skrót myślowy ;). Chodziło o ubicie piany z
cukrem a potem domieszanie budyniu... ale już nie mikserem a
łyżką :)

--

Dawid

"Zepsuty" miód
Czy w polsce jest całkowity zakaz stosowania żywnosci GMO
Z PL.REC.DOM
Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)