Re: Jak w tydzien 3-4 kg?

Data: 2009-06-20 01:33:24
Temat: Re: Jak w tydzien 3-4 kg?
Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> Ja mam 180 cm
> 85 wagi (trzy miesiące temu ważyłem 93 - odzywiam się bezwęglowodanowo -
> prawie)
> Praca w biurze
> Sport 2 razy w tygodniu pół godziny orbitrek
>
> Jak sensownie dalej schudnąć, od trzech tygodni przestałem chudnąć, ale też
> nie przytyłem. Mam też ciut mniejszą samodyscyplinę.
>
> Henio

Jedz wszystko na co masz ochotę, ale w ilościach detalicznych. To działa, dla
niektórych może i za wolno bo 1 kilogram miesięcznie. Ale działa. A jak nie
potrafisz przejść na ilości detaliczne to idź do lekarza psychiatry i niech Ci
Fevarin przepisze. To lek antydepresyjny, jednym z efektów użycia jest
wyłączenie ochoty na żarcie.