Jak walczyć z kretami ???

21. Data: 2001-03-22 08:08:57

Temat: Re: Jak walczyć z kretami ???
Od: "G0sia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najskuteczniejsza metoda walki z kretami jest kupienie sibie psa (psow)
Po pewnym czasie problem walki z kretami zniknie, poniewaz pojawi sie wielki
problem zakopywania dziur po onych pozostalasciach po kretach poczynionych
przez psy.
Uwierzcie mi ze takie nierozkopane kretowisko NAPRAWDE cieszy oko w obliczu
rozkopanych kilometrow krecich korytarzy ktorych po pewnym czasie
niewiadomo czym zasypywac, bo psy tak jakos kopia ze dziury sa a tego z
dziur nie ma.
Moze zna ktos jakis skuteczny sposob oduczenia psow tropienia kretow?
Pozdrawiam
g0sia

22. Data: 2001-03-22 10:40:48

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Deny napisał(a):

> Proszę o skutczne metody zwalczania kretów na działce

No to zlituję się nad tš dyskusjš i zdradzę sposób. U mnie w ubiegłym
roku sprawdził się znakomicie, choć Piotr Kieraciński pisał , że u niego
nie szczególnie.
Sposób nazywa się "Reiss aus" i w ubiegłym roku był do kupienia w
sklepach ogrodniczych. Trochę dziwnie śmierdzi w opakowaniu, ale po
wysypaniu go nie czuć. A kretów niet! :-))))
Pozdrawiam :-))))))
Janusz

23. Data: 2001-03-22 11:15:08

Od: Jaroslaw Pierzynka <b...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdzony sposob
mozna wykopac dziure na korytarzy kreta, wsadzic tam pudelko z woda i
przykryc wszystko plyta. Idzie sobie krecik i chlup do wody, potem to juz
sprawdzamy wyniki i wywalamy truposza.

24. Data: 2001-03-22 17:38:01

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "G0sia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Moze zna ktos jakis skuteczny sposob oduczenia psow tropienia kretow?

W takiej sytuacji, Adam S. zaleciłby tolerancję :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

25. Data: 2001-03-23 15:06:53

Od: "maruda2000" <m...@h...ds1.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krety to ciekawe zwierzatka ale mozna sobie znimi poradzic,walczylem przez
jakis czas z nimi ale ze srednim skutkiem,nareszcie dogadalem sie z
sasiadami i w osiem odmow , kazdy u siebie zaczelismy stosowac rozne
swinstwa na krety i bedne zwierzatko zniklo z ogrodu raz na
zawsze,przynajmniej od 2 lat nie mialem zadnych kretowisk
.uci.agh.edu.pl...

26. Data: 2001-03-23 19:35:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Deny <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98q649$s9c$...@n...tpi.pl...
> Proszę o skutczne metody zwalczania kretów na działce
Mała podpowiedź, u mnie ich nie było a u sąsiadów wokół mnóstwo!!!
Nie walcz z nimi, krety, żyją głównie w lekkiej glebie.
Nawieź gliny i załóż trawnik z traw rozłogowych. I nie będziesz miał
kretów.
pozdr. Jerzy

27. Data: 2001-03-24 21:24:16

Od: "Leszek Kosior" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam w domu jamnika miniaturkę i nie mam problemu z kretami .Mogę go
wypożyczyć . Czy masz inne rady bo na poważnie interesuje to moich znajomych

Użytkownik "Deny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o skutczne metody zwalczania kretów na działce

szkółka w Bielsku Białej?!
nie na temat - strona grupy
spalic czy na kompost ?
Now strona o ziołach.