Jak wybrac psychologa?

1. Data: 2001-09-05 12:08:54

Temat: Jak wybrac psychologa?
Od: "Mike" <C...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Poniewaz przestalem sobie ze soba radzic i rozumiec siebie, pomyslalem,
ze dobrym rozwiazaniem moglaby byc rozmowa z psychologiem.

Najpierw chcialem isc do znajomego - ale to chyba zly pomysl, bo wiem ze
wszystkiego bym mu nie powiedzial.

Zerknąłem do książki telefonicznej - i znalazlem kupe ogloszen, ktore nic
nie
mowia, (procz specjalistow od nerwicy, ktorej nie mam)

Nie chce isc do "panstwowego" bo podejrzewam ze jakosc pomocy bedzie
taka sama jak u innych specjalistow z przychodni, poza tym stac mnie na
nie stanie w kolejce.

Podpowiedzcie cos pls. tylko szybko, bo juz mi glowa puchnie i czuje sie
strasznie.

Mike

1. Data: 2001-09-05 12:26:00

Temat: Re: Jak wybrac psychologa?
Od: "ognik26" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a) w wiadomości: <9n54la$dnu$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
>nie
>mowia, (procz specjalistow od nerwicy, ktorej nie mam)

Dobrym punktem wyjscia moze okazac sie twoj znajomy. Mozesz udac sie do niego na
ogolna rozmowe. Powiedz mu, dlaczego chcesz udac sie do psychologa i z jakim
problemem i dlaczego nie chcesz wlasnie z nim rozmawiac (szczerze). Mozesz
skorzystac z referencji znajomego. Jesli jest czynnym specjalista (choc
niekoniecznie) z pewnosica zna kilku godnych polecenia, gotowych rozwiazac twoj
problem.

Pozdrawiam, ognik

1. Data: 2001-09-05 12:26:27

Temat: Odp: Jak wybrac psychologa?
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mike

Pewnie można coś uściślić,
ale co my o tobie wiemy?
i czego dotyczy problem?
Skąd jesteś?

Dobrym pomysłem są też
rodzice albo wyżej dziadkowie

I przyjaciel

I psycholog szkolny

I ksiądz, rabin?
eTaTa

1. Data: 2001-09-05 12:27:00

Od: "Mike" <C...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czynnym specjalista (choc > niekoniecznie) z pewnosica zna kilku godnych
polecenia, gotowych rozwiazac twoj problem.

Wiem ze jest dobry, ale to znajomy calej rodziny, a ja mam m.in. w tym
miejscu klopoty.

Myslisz, ze odeslalby do "konkurencji"?

Mike

1. Data: 2001-09-05 12:34:50

Od: "Mike" <C...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Mike
>
> Pewnie można coś uściślić,
> ale co my o tobie wiemy?
Racja :-)

> i czego dotyczy problem?
Kilku spraw, ktore sie ze soba wiaza:
1. Stos. z rodzina
2. Traktowania ludzi
3. Traktowania pracy i innych rzeczy "do zrobienia"
4. Odwlekania wszystkiego na ostatnia chwile
5. Podswiadomego igrania z ogniem i bycia na krawedzi

> Skąd jesteś?
Warszawa

> Dobrym pomysłem są też
> rodzice albo wyżej dziadkowie
Patrz pkt. 1

> I przyjaciel
Wolalbym nie - nie mam przyjaciol specjalistow, a
obawiam sie ze ze mna jest cos na prawde zlego. Oni pociesza i
pozwola zapomniec ale nie zlikwiduja problemu.

> I psycholog szkolny
Mam 27 lat i niestety skonczylem juz edukacje

> I ksiądz, rabin?
Jestem ateista

1. Data: 2001-09-05 12:39:01

Od: "ognik26" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a) w wiadomości: <9n55n9$j85$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Wiem ze jest dobry, ale to znajomy calej rodziny, a ja mam m.in. w tym
>miejscu klopoty.
>
>Myslisz, ze odeslalby do "konkurencji"?
>
>Mike

Mozesz rowniez powiedziec, ze twoja najlepsza przyjaciolka ma taki a taki
problem, a jego uwazasz za eksperta w tej dziedzinie i chcesz go prosic o
opinie na ten temat. Co powinna zrobic w takiej sytuacji i do kogo sie
udac.
Sprobowac nie zaszkodzi.

Pozdrawiam, ognik

1. Data: 2001-09-05 12:55:18

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie cierpiący zwłoki
Użytkownik Mike
cierpiący

> Kilku spraw, ktore sie ze soba wiaza:
> 1. Stos. z rodzina

A reszta to pryszcz

Do kitu przyjaciele, i ateista, hmmm...

Ciężki przypadek, hmmm...

Spytaj defric, ona z Wawy
lub na stronie
www.psphome.prv.pl

sprawdź kto jest z Wawy

Ksiądz nie pyta, czyś ateista.
Jak spyta to idź do innego

Psychologa też tak sprawdzasz
jak po godzinie zaczyna krótko i zwięźle mówić
że nie ma się czym przejmować. Zapraszam za tydzień.

Albo jeśli jesteś tu incognito wywalaj te flaki
na grupe.

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-09-05 13:09:14

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w artykule
news:9n55j1$hj3$1@news.onet.pl pisze...

> Pewnie można coś uściślić,
> ale co my o tobie wiemy?
> i czego dotyczy problem?

Ech, a Polskie Towarzystwo Psychologiczne? Pierwszy adres, pod jaki
należy się udać. Można też udać się do psychologa akdemickiego - UW
prowadzi bezpłatną terapię dla studentów ze wszystkich uczelni z tego,
co wiem, a na pewno z uczelni warszawskich.

Najważniejsze - nigdy nie udawać się do psychologa nie zrzeszonego!
Nigdy, pod żadnym pozorem. :)

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-09-05 14:18:48

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eryk <e...@s...pl> w artykule news:9n5bqb$jc7$1@news.tpi.pl
pisze...

> Zgadzam sie z Dagą... Przede wszystkim PTP. Jeszcze dorzuce pomysł na
> adresy: czasopismo "Charaktery".... troche adresów jest, choćby
> kontaktowych...

Charaktery? Nie mam pewności, ale zdaje mi się, że redakcja nie bierze
odpowiedzialności za ogłoszenia, więc ja jednak te ogłoszenia i tak
skonsultowałabym z PTP. :)) Ale one moga stanowić dobry punkt wyjścia,
zgadzam się.
A w ogóle to bardzo miłe, że Ty się wreszcie ze mną zgadzasz w sprawach
zawodowych. :))

Serdeczności,
Daga

1. Data: 2001-09-05 14:38:44

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga Gorczyńska" <
> <...>
>
> Najważniejsze - nigdy nie udawać się do psychologa nie zrzeszonego!
> Nigdy, pod żadnym pozorem. :)

why?

zwiazek dwojga
w samochodzie...
re do nieśmiałości i dziecko a rozwód - długie
cytat
na kłopoty ze snem !!!!!!!!!!!!!!!!