Jak wyleczyć krztusiec?

11. Data: 2005-02-26 02:41:04

Temat: Re: Jak wyleczyć krztusiec?
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Piotr Kasztelowicz* napisał(a):

> choroba wymaga zgloszenia do Sanepidu, wiec jesli sie potwierdzi
> nie wykluczone, ze w domu chorego zjawia sie panie z dzialu
> epidemiologii Terenowej Stacji Sanepid

poważnie?? od jak dawna obowiązują takie przepisy??

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

12. Data: 2005-02-26 07:30:35

Od: "Bogusław Marszałek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>choroba wymaga zgloszenia do Sanepidu, wiec jesli sie potwierdzi
>nie wykluczone, ze w domu chorego zjawia sie panie z dzialu

Badanie krwi robiłem właśnie w Sanepidzie, czyli panie już wiedzą :) i
chciałbym żeby sie zjawiły ;)

13. Data: 2005-02-26 12:53:22

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 26 Feb 2005 08:30:35 +0100, Bogusław Marszałek napisał(a):

> Badanie krwi robiłem właśnie w Sanepidzie, czyli panie już wiedzą :) i
> chciałbym żeby sie zjawiły ;)

Kiedyś chyba wszystkie dzieci przechodziły koklusz. To nie jest choroba
jednorazowa?

Kaja

14. Data: 2005-02-26 15:26:03

Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś chyba wszystkie dzieci przechodziły koklusz. To nie jest choroba
> jednorazowa?

specem nie jestem - ale chyba gdzies w literaturze pieknej sa opisy tej
paskudnej choroby - nawet ze scenami smierci na koklusz (ale to chyba tylko
male dzieci) - nie pamietam z jakiego dziela, ale jakos utkwilo mi to w
pamieci

swoja droga, czy dorosli tez lapia to chorobsko i w jakich sytuacjach?

15. Data: 2005-02-28 20:04:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Feb 2005, gostek wrote:

> swoja droga, czy dorosli tez lapia to chorobsko i w jakich sytuacjach?

oczywiscie, ze dorosli choruja ...

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

16. Data: 2005-02-28 20:06:34

Temat: Re: Re: Jak wyleczyć krztusiec?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Feb 2005, Emi wrote:

> poważnie?? od jak dawna obowiązują takie przepisy??

nie wiem ale chyba od dawna

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>