Jak zainteresować soba kobietę?

1. Data: 2008-05-22 07:57:59

Temat: Jak zainteresować soba kobietę?
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawy waszych przemyśleń, spostrzeżeń, lub wiedzy którą uwazacie za
prawdziwą. Czy to zależy od wyglądu, kształtu twarzy, mimiki, zachowania,
rozmowy, dobrych uczynków, złych uczynków :-) , sposbu ubierania sie,
statusu społecznego, posiadanych gadzetów, stanowiska? Czy mozna miec na to
wpływ? Czy raczej to kwestia genetyki i trzeba znalezc swoja druga połówkę
i wtedy wszystko się dzieje samo bez specjalnych/karkołomnych działań?

2. Data: 2008-05-22 08:31:56

Temat: Re: Jak zainteresować soba kobietę?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:
> [...]
> wpływ? Czy raczej to kwestia genetyki i trzeba znalezc swoja druga połówkę
> i wtedy wszystko się dzieje samo bez specjalnych/karkołomnych działań?

Powiem krótko i przewrotnie - zainteresować się nią, a nie sobą. ;-)

A tak poza tym, to wszystko, z tego co wymieniłeś, jest ważne, niektóre
rzeczy ważniejsze, niektóre mniej ważne - zależy od indywidualnych
upodobań wybranki. :-)

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2008-05-22 10:12:58

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tak poza tym, to wszystko, z tego co wymieniłeś, jest ważne, niektóre
> rzeczy ważniejsze, niektóre mniej ważne - zależy od indywidualnych

Ale co zrobic jaeżeli ona na moje zainteresowanie nią reaguje obojętnością,
zainteresowaniem soba, ewentualnie zainteresowaniem innym facetem nawet
wyimaginowanym?

4. Data: 2008-05-22 10:32:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:

> Ale co zrobic jaeżeli ona na moje zainteresowanie nią reaguje obojętnością,
> zainteresowaniem soba, ewentualnie zainteresowaniem innym facetem nawet
> wyimaginowanym?

Trudno powiedzieć, nie wiem, jak jej to zainteresowanie okazujesz, ani w
jakim przedziale wiekowym się poruszamy. ;-)
Może to z jej strony tylko taka kokieteria?
Generalnie nie zwracaj większej uwagi na swoją osobę, ale staraj się
okazać zainteresowanie nią samą - po pierwsze: dziewczyny to lubią, a po
drugie: wtedy może odkryjesz, czym ją uwieść. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2008-05-22 15:39:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Częstsze mycie się nie pomaga? ;)

--
CB

6. Data: 2008-05-22 18:58:12

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Częstsze mycie się nie pomaga? ;)

Uwazasz ze kobiety sa tak napalone że tylko smrod może je powstrzymać?

7. Data: 2008-05-22 20:27:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staram sie ustalić punkt wyjścia.

Target twoich dociekań to kobiety czy kobieta?

8. Data: 2008-05-22 22:52:25

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Target twoich dociekań to kobiety czy kobieta?

W zasadzie to chciałbym być na tyle interesujacy dla plci przeciwnej zeby
moc wybierać a nie tylko przytaknac na propozycje jednej ktora sie mna
zainteresuje.

9. Data: 2008-05-23 01:02:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To brzmi jak reklama kursów NLS.

Poszukujesz może nowych klientów?

10. Data: 2008-05-23 14:52:21

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To brzmi jak reklama kursów NLS.
>
> Poszukujesz może nowych klientów?

Absolutnie nie. Po prostu moje próby podrywu są bardzo mało skuteczne i nie
wiem dlaczego. Zaczołem juz myśleć że jestem obciążony jakąś klątwą i nie
dane jest mi cieszyć sie związkiem z kims :(

TEN LIST
ABC
Wolno&para;ć religijna a tolerancja religijna
Dlaczego ludzie nienawidz??
Nienawiść jako skutek odtrącenia miłości.