Jak założyć konto???

1. Data: 2002-06-24 12:05:53

Temat: Jak założyć konto???
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście jestem tu pierwszy raz i cieszę się, że znalazłam taką listę - od
wieków jestem maniakiem drutowo-szydełkowym. Znalazłam sposób w jaki dostać się
na serwer, ale nie jak założyć tam konto. Pomózcie do kogo mam się zwrócić.

Podrawiam wszystkich serdecznie
Magda
(od dziś macie nową grupowiczkę)

1. Data: 2002-06-24 20:55:31

Temat: Re: Jak założyć konto???
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podrawiam wszystkich serdecznie
> Magda
> (od dziś macie nową grupowiczkę)

Pozdrawiam również i witam w kręgu uzależnionych maniaczek robótek ręcznych
:))))) (a zwłaszcza wzorów) :))))

--
******* Magda *******
(Białystok)

1. Data: 2002-06-24 21:17:29

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj. Miło, że grono robótkowiczek powiększa się. Miłej pracy przy
tworzeniu nowych wspaniałych dzieł.

Pozdrawiam
Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-06-25 03:53:15

Temat: serwerek nie dziala :-(((((
Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny czyzby Monika sie wyprowadzila? Nie moge uzyskac polaczenia
Maria

1. Data: 2002-06-25 06:23:58

Temat: Re: serwerek nie dziala :-(((((
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Stewart" <M...@t...com.au> napisał w wiadomości
> Dziewczyny czyzby Monika sie wyprowadzila? Nie moge uzyskac polaczenia
> Maria

Jeszcze sie nie wyprowadzila, pewnie wylaczyla na noc, bo strasznie goraco

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-25 09:41:47

Od: n...@p...fm (Monga) szukaj wiadomości tego autora

"Kayra" <k...@p...onet.pl> :

> Jeszcze sie nie wyprowadzila, pewnie wylaczyla na noc, bo strasznie
> goraco

Tak tez wlasnie bylo, zdarzylo mi sie pary razy (dokladnie to chyba 3)
zrobic to bez uprzedzenia przez te upaly, a bez uprzedzenia dlatego, ze
oczywiscie nie planowalam tego, tylko spac sie nie dalo i wylaczenie
komputerow dawalo nadzieje na to, ze bedzie troszke lepiej :)

Tak wiec jest mozliwe, ze na noc dzisiaj tez wylacze - zalezy od
temperatury w pokoju, ale na pewno nie wyprowadzilabym sie bez slowa :)
Jeszcze mieszkam w akademiku a serwerek dziala :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228