Jak znieczulać we własnym zakresie?

11. Data: 2003-06-30 15:31:21

Temat: Re: Jak znieczulaa we w3asnym zakresie?
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Docelowo chodzi o "body painting", ale aby uzyskać
> najlepszy efekt, należy właśnie pozbyć się włosków z ciałka za pomocą
epilatora
> (czyli wyrywacza włosków) brrrrrr... AAAAA....
> Jakoś to wytrzymam bo mam w perspektywie $$$$ za promocję w pewnym
> hipermarkecie :)))))

Kiedy i gdzie ?? ;-)))

pzdr
LN

12. Data: 2003-06-30 18:06:53

Temat: Re: Re: Jak znieczulaa we w3asnym zakresie?
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Mon, 30 Jun 2003 17:19:18 +0200, Mała Mi

>Jedyny szkopuł w tym, że po goleniu włosy dosyć szybko odrastają,
>a depilacja daje nieco bardziej długotrwały efekt.

No to moze lepsza bedzie depilacja za pomoca jakiegos kremu i
nasmarowanie sie od razu czyms opozniajacym odrastanie wloskow?
Nie bardzo wiem do jakiego stopnia cialo ma byc ogolone ;) - ale mysle
ze depilacja chemiczna jest calkiem skuteczna :)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

13. Data: 2003-06-30 18:23:51

Temat: Re: Jak znieczulać we własnym zakresie?
Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co można samemu zrobić, aby zminimalizować fizyczny ból?
> Jestem ciekaw czy można we własnym zakresie coś zrobić, aby
> zmnniejszyć ból (czyli domyślam się, że chodzi tutaj o zmniejszenie
> wrażliwości jakiś zakończeń nerwów, ale coś takiego) odczuwany np przy
> ciągnięciu za włosy na ciele.

Gdyby chodziło o mały fragment ciała poleciłabym Emlę - to maść, którą
smaruje się dzieciom skórę przed szczepieniem czy zastrzykiem. Działa - mój
synek nawet nie zauważył jak dostał wielką igłą w ramię!
Jeśli chodzi o znieczulenie przed depilacją, to albo schłodzić (kostki lodu
w woreczku) albo wręcz przeciwnie, wziąć ciepłą kąpiel - pory się otwierają
i włosy łatwiej "wychodzą".
pozdr
Ania

14. Data: 2003-07-01 23:47:20

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Morphini Sulfas, Durogesic 100 ;)

Opuchnieta stopa!
Gdzie szukac?
łupiez pstry
kichanie - alergia - tabletki - skutki uboczne
co to jest stres prostatis?