Jak zrobic bigos

91. Data: 2007-10-13 11:58:12

Temat: Re: Jak zrobic bigos
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Ta joj! Jak wpływy nie przeszkadzają w smaku, to co za różnica czyje
> one są?
> ;p
>
> --
> Pozdrawiam :)
> JM
> http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html ; http://ortografia.pl/
> Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://www.fah.pooh.priv.pl/

A pewnie!
Mnie tam wszelkie wpływy dobrze robią... zwłaszcza na obwód w talii :-DDD

--
XL wiosenna

92. Data: 2007-10-13 11:59:09

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

93. Data: 2007-10-13 12:14:40

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 13:58, Ikselka wrote:
> [...]
> Mnie tam wszelkie wpływy dobrze robią... zwłaszcza na obwód w talii :-DDD

Niewątpliwie najwięcej na talię wpływa pusta lodówka;p
... hehehee...

94. Data: 2007-10-13 12:21:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Niewątpliwie najwięcej na talię wpływa pusta lodówka;p
> [...]
Ty piszesz o wpływie ujemnym :-D

--
XL wiosenna

95. Data: 2007-10-14 15:43:16

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Ustna literatura?

Starozytni Grecy mogliby sie teraz obrazic ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

96. Data: 2007-10-14 17:24:27

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j...@4...com>,
Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

> Starozytni Grecy mogliby sie teraz obrazic ;--)

Niby dlaczego?

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

97. Data: 2007-10-15 15:13:02

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Niemniej powyżej wyrażasz się bardzo autorytatywnie.

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

Wyrażam się jak osoba świadoma swych racji.

Ale zyjemy w wolnym kraju, mozesz sobie uważać za autorytet kogo chcesz,
nawet Kaczora Donalda.

DJD

98. Data: 2007-10-15 15:14:59

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to popraw :-)

Będzie mu cięzko, bo pomidory pochodzą z Ameryki, jak ziemniaki. Inna
sprawa, którymi drogami z Ameryki spłyneły do nas.

DJD

99. Data: 2007-10-15 16:25:25

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Będzie mu cięzko, bo pomidory pochodzą z Ameryki, jak ziemniaki. Inna
> sprawa, którymi drogami z Ameryki spłyneły do nas.
>
> DJD

Jeśli tak, to może i z Rosji, ja się tam nie upieram.

--
XL wiosenna

Mrożenie
Co zrobić z pączkami