Jak zrobić manekin krawiecki

1. Data: 2011-02-04 18:15:48

Temat: Jak zrobić manekin krawiecki
Od: gocha <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję opisu jak można zrobić samodzielnie manekin krawiecki. Wiem,
że opis był kiedyś w Burdzie (pewnie z rok temu, albo lepiej). Jeśli
któraś z was ma tą burdę i skaner, to bardzo szeroko uśmiecham się o
skan.
Gocha

2. Data: 2011-02-04 19:31:09

Temat: Re: Jak zrobić manekin krawiecki
Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-)

Oto link
http://www.burdastyle.de/trends/tipps-tricks/wie-geh
t-eigentlich--eine-massbueste_aid_2704.html

Mam nadzieje, że o to chodziło ;-)

Dorota
http://autumn.blog.pl/

3. Data: 2011-02-04 20:35:05

Od: gocha <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O to to to!!!
Dzięki wielkie.
Gocha

4. Data: 2011-02-06 19:22:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Feb 2011 20:31:09 +0100, Dorota Sosnowska napisał(a):

> Witam ;-)
>
> Oto link
> http://www.burdastyle.de/trends/tipps-tricks/wie-geh
t-eigentlich--eine-massbueste_aid_2704.html

> Mam nadzieje, że o to chodziło ;-)

Świetny pomysł.

5. Data: 2011-02-06 21:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Feb 2011 20:22:27 +0100, Ikselka napisał(a):

t-eigentlich--eine-massbueste_aid_2704.html

> Świetny pomysł.

Nie wiem tylko, czy nie prościej (co do efektu lepiej, co do kosztów
równoważnie) kupić sobie np w Allegro styropianowy krawiecki manekin we
własnym rozmiarze - właśnie takowe oglądam...

6. Data: 2011-02-06 22:17:48

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 21:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie wiem tylko, czy nie pro ciej (co do efektu lepiej, co do koszt w
> r wnowa nie) kupi sobie np w Allegro styropianowy krawiecki manekin we
> w asnym rozmiarze

A co zrobić, jeśli własny rozmiar odbiega proporcjami od standardów, a
do tego lubi się zmieniać?

W Neckermannie mają tanie regulowane, ale nie sprzedają do Polski...

I jeszcze ten przyrząd do oznaczania długości spódnicy...

http://www.neckermann.de/N%C3%A4hmaschinen%20Zubeh%C
3%B6r/248418238,de_DE,sc.html

Ania

7. Data: 2011-02-06 22:27:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Feb 2011 14:17:48 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> A co zrobić, jeśli własny rozmiar odbiega proporcjami od standardów, a
> do tego lubi się zmieniać?

No tak.

> W Neckermannie mają tanie regulowane, ale nie sprzedają do Polski...

Byłabym zainteresowana, wiec chyba poproszę znajomych o przywiezienie.
Często bywają w Niemczech.

> I jeszcze ten przyrząd do oznaczania długości spódnicy...
>
> http://www.neckermann.de/N%C3%A4hmaschinen%20Zubeh%C
3%B6r/248418238,de_DE,sc.html

Super. Ale to przydatne do profesjonalistek - ja rzadko teraz coś szyję, a
i z oznaczaniem długości jakoś nigdy nie miałam problemu. Bardziej już by
mi się ten regulowany manekin przydał - niekoniecznie tylko przy szyciu,
ale i do zawieszenia rzeczy do wyschnięcia lub po prasowaniu.

Bindowanie kółeczkami, sprężynkami- gdzie w Krakowie?
[haftowanie] szukam ksiazki Melinda coss haftowanie
Spotkanie w Krakowie - fotki wrzucone :)
skarperki dla pieska na zimę
Skarbiec :-)