Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?

From: a...@f...com.pl (Axel D.)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?
Date: 31 Dec 1999 10:56:46 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Grzegorz Bańbuła wrote:

Od razu: sory za marudzenie, ale w starym roku mozna sobie chyba troche
pozwolic. Nie wiadomo czy po 0:00 dzisiaj bedzie jeszcze usenet, swiat,
zycie? :-)

> Jak nie zwariowac?
>
> 1. wyznaczac sobie drobniutkie cele ilosciowe i jakosciowe w danym dniu i je
> REALIZOWAC

z braku czasu te cele to: sprzatanie domu, pranie, robienie obiadu i
kolacji itp. po tym wszystkim chce mi sie juz tylko patrzec na TV lezac.

> 2. przyroda

na gornym slasku przyroda ma sie na wymarciu...

> 3. zauwazyc w drugim czlowieku siebie

to raczej trudne, a jesli nawet, to co to daje?

> 4. Bog

czy wiara, ze po smierci pojde do nieba/raju ma mi poprawic
samopoczucie? jesli bog istnieje i kocha wszystkich to dlaczego mi
jeszcze tego nie udowodnil?

> 5. utrzymywac dobre stosunki z ludzmi dookola, poznawac nowych ludzi

sek w tym, ze ci ludzie takze musza chcec poznac ciebie...

> 6. od czasu do czasu wylaczac komputer i TV

ale nudy by byly....

> 7. kochac (latwo sie mowi i pisze, wiem) i byc zyczliwym

moge kochac i byc zyczliwym dla wszystkich, co jednak to daje jesli w
odwrotnym kierunku to nie bedzie dzialac. mam byc Chrystusem II?

> 8. jesli lubisz sluchac muzyki, to kup sobie walkmana (mi pomoglo)

podczas sluchania muzyki, albo wspominam stare dobre czasy, albo
(techniawka) marze ze jestem teraz za super imprezce i w milym
towarzystwie sie super bawie - to mnie jeszcze badziej doluje...

> 9. miec sprecyzowane plany na przyszlosc (warto, bo nie tkwi sie w
> zawieszeniu i ma sie jakies oparcie w perspektywie)

wszystkie moje plany przyszlosciowe wiaza sie w finansami, a w tej
kwestii mi sie nie przelewa...

> 10. realizowac sie w tym, co lubisz

proboje miec lacze dzierzawione w domu (to wlasnie lubie) ale to drogo
kosztuje.

> 11. zaakceptowac niedoskonalosci wlasnego ciala - i tak go nie zmienisz

operacje plastyczne, maseczki. zreszta jak ktos jest na prawde szpetny
lub kaleki to nigdy tego nie zaakceptuje.

> Byc moze ktos sie dopisze do listy.

wlasnie to zrobilem, pozdrawiam :-)))

> Pozdrawiam Grzegorz

axel d.