Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl>
Subject: Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?
Date: Fri, 31 Dec 1999 19:14:25 GMT

On 31 Dec 1999, Grzegorz Bańbuła wrote:

> Jak zwariowac?

Mam nadzieje, ze to sposoby na to, jak Grzegorz Bańbuła ma
zwariowac/nie_zwariowac? Bo jesli nie, to:

> 1. brac sobie losy calego swiata i wszystkich ludzi na swoje barki (kto to
> wytrzyma? Kto powiedzial, ze musisz byc Chrystusem 2?)

A co jesli ja to lubie? Sprzecznosc z p.10 w n_z.

> 2. ogladac wiecej wiadomosci i filmow z przemoca w TV (chyba, ze jestes na
> to odporna/y)

No wlasnie...jestem.

> 3. marzyc o idealnej milosci, ktora trwa 24h/d przez 365 dni w roku przez 85
> lat i wiecej (tzn. marzyc mozna, nawet trzeba, ale trzeba umiec sobie
> okreslic wyrazna granice pomiedzy marzeniami i jawa)

A co z 7. w n_z? To w koncu kochac, czy nie kochac?

> 6. nienawidziec ludzi, ktorzy mysla inaczej i robia pewne rzeczy inaczej niz

Alez to jest sposob na zycie dla milionow ludzi. Cala aktywnosc
(ROTFL) intelektualna np. pana Niesiolowskiego sprowadza sie do
nienawisci i tylko dzieki temu jego samotna szara komorka jeszcze w
ogole jakos pracuje.

> 7. ateizm

ROTFL. wiara w gruszki na wierzbie ma mi zapewnic zdrowie psychiczne?

> Jak nie zwariowac?

> 2. przyroda

ze co prosze?

> 4. Bog

:-) Dobre. Widze, ze poczucie humoru na koniec roku cie nie opuscilo.

> 6. od czasu do czasu wylaczac komputer i TV

W jakim to celu mialbym wylaczac komputer? To nie suszarka, ani
pralka. Moj chodzi 24/7 ze srednim uptime rzedu pol roku... co nie
znaczy, ze caly czas przy nim siedze.

> 11. zaakceptowac niedoskonalosci wlasnego ciala - i tak go nie zmienisz

A o aerobiku, silowni, aktywnosci fizycznej w ogole, zdrowym
odzywianiu, kosmetyczce i chirurgii plastycznej to ty slyszales?

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148
--
Dzisiejszy program sponsoruja literki: *plonk*