Jaka dieta dla karmiącej piersią?

1. Data: 2004-12-08 08:21:04

Temat: Jaka dieta dla karmiącej piersią?
Od: "andgum" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.
Mam pytanie jaką stosować dietę to znaczy comozna jeść, a co nie przy
karmieniu piersią dziecka.

2. Data: 2004-12-09 11:04:30

Temat: Re: Jaka dieta dla karmiącej piersią?
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andgum" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów.
> Mam pytanie jaką stosować dietę to znaczy comozna jeść, a co nie przy
> karmieniu piersią dziecka.

Grudniowy numer gazety "Optymalni". Jest art. małżeństwa optymalnego, z
doktoratem z medycyny w kieszeni, pisany na podstawie własnych, świeżych,
doświadczeń.

3. Data: 2004-12-09 11:26:04

Od: "andgum" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Grudniowy numer gazety "Optymalni". Jest art. małżeństwa optymalnego, z
> doktoratem z medycyny w kieszeni, pisany na podstawie własnych, świeżych,

A gdzie tą gazetę można kupić- pierwszy raz o niej słyszę

4. Data: 2004-12-09 12:02:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie tą gazetę można kupić- pierwszy raz o niej słyszę

Bo to gazeta dla ludzi na specyficznej diecie odchudzającej.
Nie ma nic wspólnego z zaleceniami dla matek karmiących.
Matki karmiące, nie powinny stosować diet odchudzających.

Przejrzyj lepiej archiwum pl.soc.dzieci. bo temat ten był tam wałkowany
setki razy, albo zadaj tam po prostu pytanie.
Tamta grupa jest dużo bardziej na nie odpowiednia, nie ma na niej dżetowych
ekstremistów.
Sowa

5. Data: 2004-12-09 13:03:34

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.optymalni.pl/

6. Data: 2004-12-09 21:57:56

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "andgum" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> http://www.optymalni.pl/

A także w Empiku.

Krystyna

7. Data: 2004-12-10 06:55:58

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de news:

> Bo to gazeta dla ludzi na specyficznej diecie odchudzającej.

a to nowosc!

> Nie ma nic wspólnego z zaleceniami dla matek karmiących.

jak wegetarianizm np?

> Matki karmiące, nie powinny stosować diet odchudzających.

czy mogla bys przestac opowiadac bajki :/?

> Przejrzyj lepiej archiwum pl.soc.dzieci. bo temat ten był tam wałkowany
> setki razy, albo zadaj tam po prostu pytanie.

bo tam to same autorytety!?

> Tamta grupa jest dużo bardziej na nie odpowiednia, nie ma na niej
> dżetowych ekstremistów.

wegetarianie tam nie zagladaja!? nie mozliwe

> Sowa

Jurek

8. Data: 2004-12-10 07:51:20

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "andgum" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bo to gazeta dla ludzi na specyficznej diecie odchudzającej.

Dieta Optymalna nie jest żadną specyficzną dietą odchudzającą, tylko
najlepszym dla człowieka modelem odżywiania. W swoich założeniach uwzględnia
stosowanie najbardziej wartościowych produktów żywieniowych. Zaleca
stosowanie produktów naturalnych, nie przetwarzanych przemysłowo, bez
konserwantów.

> Nie ma nic wspólnego z zaleceniami dla matek karmiących

To zależy kto zaleca. Ty, jako wegetarianka, to może groch z kapustą :)

W programie tv było pokazane, że Lapończycy rezerwują szpik z kości dla
matek ciężarnych i małych dzieci. Dla nich jest ważne, żeby dziecko było
silne i zdrowe.

> Matki karmiące, nie powinny stosować diet odchudzających.

Ani słuchać wegetariańskich bzdur.

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2004-12-10 08:25:08

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy mogla bys przestac opowiadac bajki :/?

Mógłbyś chwilę pomysleć zanim coś napiszesz?

> bo tam to same autorytety!?

Jesli chodzi o ciążę i okres laktacji to owszem tak.

> wegetarianie tam nie zagladaja!? nie mozliwe

O! I w tym sęk. Owszem zaglądają, i wegetarianie i optymalni i i inni, ale
nikomu nie proponują nachalnie swoich diet ani dotyczących ich gazetek, jak
się pyta o zasady żywienia dla matki karmiącej.
Nie ma tam zajadłych i zaślepionych oszołomów dietowych, tylko spora grupa
praktyczek laktacyjnych a ogólne zalecenia dla karmiącej są na tyle
uniwersalne, że da się je stosować będąc na każdej w miarę sensownej diecie.

Sowa

BTW - to DO już nie jest nawet dieta odchudzającą ? Czekajno, niech no tylko
znów pojawi się jakiś chcący schudnąć i ktoś zaproponuje mu DO - zaraz
zacytuję Ciebie.

10. Data: 2004-12-10 08:40:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> [...]
> stosowanie najbardziej wartościowych produktów żywieniowych. Zaleca
> stosowanie produktów naturalnych, nie przetwarzanych przemysłowo, bez

Czyli zaleca to samo, co zalecane jest stale matkom karmiącym na psd.
Dziwne jednak, ze pomijasz całą resztę "zaleceń" - typowy chwyt obwoźnego
sprzedawcy badziewia. Omotać pieknymi słówkami, a potem dopiero pokazac
towar. :>

> W programie tv było pokazane, że Lapończycy rezerwują szpik z kości dla
> matek ciężarnych i małych dzieci. Dla nich jest ważne, żeby dziecko było
> silne i zdrowe.

Idź to zaleć na psd, przecież wstęp wolny.
Na pewno się ucieszą z takiej troski, może nawet przebijesz Albercika w
grupowym rankingu na popularność.

> Ani słuchać wegetariańskich bzdur.

A swoją drogą, możesz pokazać palcem, co napisałam w tamtym poście
odnoszącego się do wegetarianizmu skoro tak go wywlekasz?
Rozumiem jakbym skierowała ich na psw, albo namawiała do nie jedzenia mięsa,
ale przecież nic takiego nie zrobiłam?

Sowa

Dieta kopenhaska - jak przygotowywać posiłki
prosze doradzcie jak schudnac 20 kg??
Dieta bogata w owoce i warzywa niszczy nieodwracalnie zeby
Dieta "optymalna" a religia
Cytaty.