Jaka dieta przy miazdzycy?

11. Data: 2008-03-07 22:51:19

Temat: Re: Jaka dieta przy miazdzycy?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fqpvpa$9au$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał

> Zdecydowalem sie na DO, na pozbycie sie cholesterolu chyba to jest
> najlepsza droga.

To prawda. Gratuluję wyboru! I życzę wytrwałości na odwyku cukrowym :)

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

12. Data: 2008-03-09 12:03:52

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał

> To prawda. Gratuluję wyboru! I życzę wytrwałości na odwyku cukrowym :)

Od trzech tygodni stosuje DO.
Jak na razie rewelacja.
Schudlem 6 kg chociaz to dla mnie najmniej istotne gdyz waze 70 kg przy 182
wzrostu.
Najwazniejsze ze od tygodnia nie mialem arytmii chociaz przez ostatnie kilka
lat mialem ja prawie codziennie. Moze to przypadkowa poprawa zdrowia. Jesli
przez nastepne dni bedzie tak samo to bede juz bardziej pewny. Za jakies dwa
tygodnie bede mial robiona analize krwi to zobacze co sie dzieje.
Chociaz nie sadze zeby po 5 tygodniach DO byly juz widoczne zmiany w
analizie krwi.
Zobaczymy, jestem dobrej mysli.

Przy okazji mam jedno pytanie.
Jogurt robie sobie sam zakwaszajac mleko 3,2 % niewielka iloscia kupnego
jogurtu.
Jesli w mleku jest B=3,3 T=3,2 W=4,8 to ile jest BTW w tym samym mleku po
przerobieniu przez bakterie?

--
Arek

13. Data: 2008-03-09 19:16:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najwazniejsze ze od tygodnia nie mialem arytmii chociaz przez ostatnie
> kilka lat mialem ja prawie codziennie. Moze to przypadkowa poprawa

Przypadkiem mi też się trafił taki przypadek ;) i od ponad 9 lat na DO
serce
u mnie pracuje bez zarzutu :)
Oczywiście, zaburzenia rytmu mogą się pojawiać, jeśli w diecie przesadzisz
z węglowodanami (ewentualnie ze znacznym nadmiarem białka przy małej
aktywności fizycznej), tak tylko uprzedzam.

> [...]
> dwa tygodnie bede mial robiona analize krwi to zobacze co sie dzieje.
> Chociaz nie sadze zeby po 5 tygodniach DO byly juz widoczne zmiany w

To dobrze, że robisz na samym wstępie DO badania krwi, przydadzą się w
dalszej pespektywie czasowej i porównawczej. Jeżeli jednak będą one
odbiegać od tzw. normy, to się za bardzo nie zdziw, ponieważ radykalna
zmiana diety, to jednak rewolucja dla organizmu, swoisty remont, a w czasie
remontu trudno o "porządek"... :)
Wprawdzie zdrowy, młody organizm łapie równowagę metaboliczną na nowej
diecie już po kilku tygodniach, ale zrobienie analiz byłoby bardziej
miarodajne po 2-3 miesiącach, zwłaszcza, że na początku każdy dopiero się
uczy jeść optymalnie,
więc dość często adeptom zdarzają się żywieniowe błędy, a więc i efekty
mogą zaskakiwać ;]

> [...]
> jogurtu.
> Jesli w mleku jest B=3,3 T=3,2 W=4,8 to ile jest BTW w tym samym mleku po

Ciekawe pytanie... niestety nie wiem :]
Ale może ktoś Ci odpowie na forum optymalnych, jeśli tam zapytasz:
http://forum.dr-kwasniewski.pl/ zapraszam :)

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

majowka z jogicznym masazem tajskim Drawsko Pomorskie joga masaz kurs szkolenie szkola masaze tajskie kursy masazy tajskich warszawa
jaki filtr do wody?
jak przyrzadzac wode strukturowana?
skuteczne odchudzanie
skuteczne odchudzanie