Jaka fajna grupa

161. Data: 2009-02-15 11:39:42

Temat: Re: Jaka fajna grupa
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>
news:yff5n86gucnr.ljlr4l3383ua.dlg@40tude.net

> Bab.

No nie. Babą nie jest. "bab I pluty".

Saulo

162. Data: 2009-02-15 11:47:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wreszcie ktoś (prócz mnie) zakwalifikował Plutę do właściwej grupy :-DDDD

Akurat ostatnio (w wątku z kakałem) zgadzałam się z Plutą w 100%.

Miewa dziwne poglądy na różne tematy, ale ogólnie łebski z niego gość.
W końcu kończył tę samą szkołę, co mój mąż, jedną z najlepszych w Polsce
zresztą. :)

Ewa

163. Data: 2009-02-15 11:51:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Godzina czy dwie spędzone razem - bez przesady, niczego wielkiego nie
> wnoszą ani w znajomość, ani w tzw "ogląd" - przyjmijmy, że ja nadludzką
> siła woli się zmobilizowałam na tę godzinę do stworzenia pozorów
> normalności - w końcu prawie każdy wariat to potrafi ;-)

Nigdzie nie napisałam, że zmobilizowałaś się do bycia normalną w realu.
I nie uważam tak. Nigdy też nie sądziłam, w przeciwieństwie do innych,
że jesteś jakąś wariatką. Co nie zmienia faktu, że nie popieram Cię w
wielu dyskusjach. Naprawdę tak trudno to pojąć?

> Ale w odniesieniu do czego?

XL, nie chce mi się, naprawdę. W odniesieniu do wszystkiego.

Ewa

164. Data: 2009-02-15 11:57:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> kończył tę samą szkołę, co mój mąż, jedną z najlepszych w
> Polsce zresztą. :)

Siakiś snobizm na mężów zapanował na grupie czy cuś?

--
Pozdrawiam - Aicha

165. Data: 2009-02-15 11:57:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 12:47:50 +0100, medea napisał(a):

> Akurat ostatnio (w wątku z kakałem) zgadzałam się z Plutą w 100%.

Dobrze, dobrze, niech Wam tam będzie. Tylko nie miejcie pretensji, jak ktos
zrobi głupią minę, kiedy powiecie " kożuchskakała"... Jaka kożuch i z czego
skakała???

> Miewa dziwne poglądy na różne tematy, ale ogólnie łebski z niego gość.
> W końcu kończył tę samą szkołę, co mój mąż, jedną z najlepszych w Polsce
> zresztą. :)
>
> Ewa

Hie hie, to TO zależy od szkoły??? - raczej od rodziców (nie chwaląc się,
mam bardzo łebskie córki - obie po katolickiej szkole), a szkoła - cóż,
nawet w zwykłej wrocławskiej AR spotyka się geniuszy ;-PPP

166. Data: 2009-02-15 11:59:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 12:39:42 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

> No nie. Babą nie jest. "bab I pluty".
>
> Saulo

Dobra, może być: "baby i pluty".

Wiesz, jak mężczyzna znajduje przyjemność w braniu udziału w babskim
trajkotaniu, to tylko ciało ma męskie... Niestety.

U nas na wsi pod sklepem to chłopy osobno, baby osobno ;-PPP

167. Data: 2009-02-15 11:59:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej Michał!

Piszę w zasadzie niezależnie od wątku, chociaż przyznam, że on mnie
ostatecznie do tego natchnął.

Brałeś kiedyś udział w spotkaniu, w którym była m.in. XL i Fragile.
Mam w związku z tym jedno pytanie, wystarczy odpowiedzieć tak lub nie,
ale oczywiście nie musisz odpowiadać, jeśli uznasz, że to nielojalne z
Twojej strony. :)

Czy Fragile zachowywała się w stosunku do XL dziwnie, tzn. badawczo ją
obserwowała niemal bez słowa i fotografowała ją często, nie pytając
nawet o pozwolenie?

Pozdrawiam
Ewa

168. Data: 2009-02-15 12:02:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 12:51:26 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> że jesteś jakąś wariatką. Co nie zmienia faktu, że nie popieram Cię w
> wielu dyskusjach. Naprawdę tak trudno to pojąć?

Ależ właśnie wyżej napisałam (jak przestaniesz być najeżona, to zauważysz
humor), że pojmuję i nie dziwi mnie, że masz swoje stanowisko w dyskusjach.
Jak i ja przecież :-)

> XL, nie chce mi się, naprawdę. W odniesieniu do wszystkiego.

Dyskrecji nigdy za wiele. A pomysł ze spotkaniem żtp. bardziej zbiorowym -
nie zauważyłaś, że był półserio?

169. Data: 2009-02-15 12:03:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Wiesz, jak mężczyzna znajduje przyjemność w braniu udziału
> w babskim trajkotaniu, to tylko ciało ma męskie... Niestety.

Niestety siem zgadzam :D Choć kobiecy mózg w niezbyt dużych
proporcjach jest u mężczyzn baaardzo sexy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

170. Data: 2009-02-15 12:04:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 12:59:53 +0100, medea napisał(a):

> Czy Fragile zachowywała się w stosunku do XL dziwnie, tzn. badawczo ją
> obserwowała niemal bez słowa i fotografowała ją często, nie pytając
> nawet o pozwolenie?

Tak było.
Ale "olałam" to (tzn nie protestowałam), choć zauważyłam i mnie dosyć
rozdrażniło.
Poniekąd czulam się, jakby było to robione w określonym celu - jakim? - nie
wiem...

posłuchajcie, jakie to piękne!
źródło utrzymania ma ;)
Matuda wstrząsnięta nie mieszana...
Zagadka: dlaczego chcieli reformy oswiaty?
Re: Angielskie poczucie humoru ;>