Re: Jaka farba do malowania okien?

From: "Kane" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaka farba do malowania okien?
Date: Tue, 19 Aug 2008 20:22:18 +0200

> Tak poważnie proszę o podpowiedź, co mam kupić, by w miarę ułatwić sobie
> ten remont. Przy założeniu, że będą go wykonywały osoby, dla których to
> nie
> jest chleb powszedni.

http://www.osmo.com.pl/

Tu masz bardzo dobre farby, także dla okien.
Jeśli poswiecisz czas na dokladne oczyszczenie okna przed malowaniem to
przed ponownym malowaniem mozesz je jeszcze porządznie zakonserwowac - pare
malowań olejem lnianym zmieszanym z terpentyną. Ale musisz miec okno
wyczyszczone do 'zera' z wszelkich lakierów itp które tworzą powierzchnie
nieprzepuszczalne.

Pozdrawiam

Kane