Jaka farba do malowania okien?

11. Data: 2008-08-20 08:14:39

Temat: Re: Jaka farba do malowania okien?
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo Ci dziękuję! Konkretna nazwa, wiem czego mogę szukać. Ale pytanie

Uprzedzam: nie jestem zawodowcem. Uzylem farb tej firmy juz dwukrotnie
(uwaga: szukaj ich w porzadnych sklepach lub firmach wykonawczych - w
marketach moga byc cholernie drogie!) i efekt byl super. Raz uzylem
fasadowej farby na elewacje drewnianą - nie do poprownania do jakichs
tikurilli itp. Drugi raz - stare okna ale doczyszczone do 'drewna'. Efekt
ok. Trwalosc - mi tą marke czy wogole farby olejne (olejowe) porządne
polecili znajomi z Szwecji (podobnie jak konserwacje olejem lnianym).
Stosuja takie wynalazki od lat i zero problemow.

Co do czyszczenia okna - musisz oczyscic wszystko co się łuszczy. Lakiery
itp. Do drewna. Warto.

Pozdrawiam

Kane

12. Data: 2008-08-20 08:33:30

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, pomylilem sie, puszka jest 0,8l a nie litr, wiec 18zł za puszke.
:-)

Ja zdrapuje tylko ta farbe, ktora sie luszczy, pozniej zmatowie
powierzchnie papierem sciernym, pozniej odpylic, mozena rozpuszczalnikie
z woda, albo jakis detergent + woda.
potem przeschnac i mozna malowac, pedzla uzywam tylko przy krawedziach
ram, zeby zrobic tz. odciecie, bo nie przyklejam tasmy malarskiej na
tynk. :-)

13. Data: 2008-08-20 21:26:51

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aronia już do zbioru, dużo jej.
Zasobny rok, zasobne zapasy.
W pażdzierniku i listopadzie przyjdzie czas na mięsa...

Kto ma mnie w rodzie - tego bieda nie ubodzie
Nawet wróg - niszczyciel, prymitywny mąciciel
Rozlega się z dala jakieś żałosne szczekanie-
To skowyt alaskana - drodzy panowie i panie...

14. Data: 2008-08-21 19:50:57

Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 10:14:39 +0200, Kane napisał(a):

> [...]
> polecili znajomi z Szwecji (podobnie jak konserwacje olejem lnianym).
> Stosuja takie wynalazki od lat i zero problemow.

Jak znajdę i mnie nie zrujnuje (w sieci około 21 zł za puszkę, obojętnie,
co by to nie znaczyło ;)), to wypróbuję
:)
> Co do czyszczenia okna - musisz oczyscic wszystko co się łuszczy. Lakiery
> itp. Do drewna. Warto.

Nie wątpię, choć moje okna pewnie tego nie doczekają.

Dzięki serdeczne raz jeszcze :)

Jagna

15. Data: 2008-08-21 19:51:04

Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 10:33:30 +0200, nom napisał(a):

> Sorki, pomylilem sie, puszka jest 0,8l a nie litr, wiec 18zł za puszke.
> :-)

Ja i tak będę przeliczała zużycie na puszki, więc czy ona litrowa, czy
nie... ;)

> [...]
> potem przeschnac i mozna malowac, pedzla uzywam tylko przy krawedziach
> ram, zeby zrobic tz. odciecie, bo nie przyklejam tasmy malarskiej na

Ta metoda nie zapowiada się bardzo tragicznie, wydaje się, że dam radę ;)
Dzięki Ci :))

Jagna

16. Data: 2008-08-21 19:51:19

Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 22:26:51 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> Nawet wróg - niszczyciel, prymitywny mąciciel
> Rozlega się z dala jakieś żałosne szczekanie-
> To skowyt alaskana - drodzy panowie i panie...

Pies szczeka - karawana idzie dalej.. ;)

Jagna

sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący
Barierki ze stali nierdzewnej / drewna na podkarpaciu
Pompa cieplna do domu
czyszczenie płytek ceramicznych
czyszczenie deski wc