Jaka grupa o jeszcze starszych dzieciach?

1. Data: 2010-09-22 09:34:12

Temat: Jaka grupa o jeszcze starszych dzieciach?
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się pożegnać z tą Grupą i podziękować wszystkim za rady.
Nasze dziecko skończyło 15 lat i czas przenieść się do starszaków.
A propos: znacie jakieś sensowne grupy o takich nastolatkach?

Wszystkiego dobrego
Jacek

2. Data: 2010-09-22 09:40:17

Temat: Re: Jaka grupa o jeszcze starszych dzieciach?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym się pożegnać z tą Grupą i podziękować wszystkim za rady.
> Nasze dziecko skończyło 15 lat i czas przenieść się do starszaków.
> A propos: znacie jakieś sensowne grupy o takich nastolatkach?

A czego Ci brakuje na tej grupie? ;-)

Agnieszka (tylko nie mów, że dobrych rad, tu można uzyskać same dobre rady
na każdą okazję ;-))

3. Data: 2010-09-22 09:45:58

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupa jest naprawdę OK, ale większość postów dotyczy dzieci sporo młodszych,
niż 15 lat, dlatego pytam, czy jest coś a'la pl.soc.nastolatki
Jacek

4. Data: 2010-09-22 09:56:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupa jest naprawdę OK, ale większość postów dotyczy dzieci sporo
> młodszych, niż 15 lat, dlatego pytam, czy jest coś a'la pl.soc.nastolatki

Nie ma, jesteś skazany na nas ;-)

Agnieszka

5. Data: 2010-09-22 12:42:32

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-09-22 11:45, Jacek wrote:
> Grupa jest naprawdę OK, ale większość postów dotyczy dzieci sporo
> młodszych, niż 15 lat, dlatego pytam, czy jest coś a'la pl.soc.nastolatki

Nie ma, bo nastolatki i tak wiedza lepiej, jak rodzice powinni ich
wychowywac...

Pozdro

Maseł

6. Data: 2010-09-22 13:33:38

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-22 14:42, Maseł pisze:

> Nie ma, bo nastolatki i tak wiedza lepiej, jak rodzice powinni ich
> wychowywac...

Nastolatki wiedzą lepiej jak wychowywać rodziców ;)

--
Lemuria

http://www.youtube.com/user/BlueszczBand
http://picasaweb.google.com/Elske72

7. Data: 2010-09-22 16:38:54

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> Grupa jest naprawdę OK, ale większość postów dotyczy dzieci sporo
> młodszych, niż 15 lat, dlatego pytam, czy jest coś a'la pl.soc.nastolatki
> Jacek

Desperujesz. Nasze dzieciaki są starsze.

E. (z 12-latką i 17,5-latką)

8. Data: 2010-09-22 17:26:45

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-22 11:34, niebożę Jacek wylazło do ludzi i marudzi:
> Chciałbym się pożegnać z tą Grupą i podziękować wszystkim za rady.
> Nasze dziecko skończyło 15 lat i czas przenieść się do starszaków.

Ha, nasze to niedługo pewnie samo zacznie tu bywać.

> A propos: znacie jakieś sensowne grupy o takich nastolatkach?

Załóż.

Qra

9. Data: 2010-09-22 21:36:32

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-09-22 19:26, Qrczak wrote:
> Dnia 2010-09-22 11:34, niebożę Jacek wylazło do ludzi i marudzi:
> Ha, nasze to niedługo pewnie samo zacznie tu bywać.

Pytanie, czy tego chcesz (choc bywac zacznie pewnie czy tego chcesz, czy
nie - oczywiscie, jak bedzie musialo)

> Załóż.

A wiesz, jak sie zaklada grupe?
Jezeli dzisiaj zacznie, to przy odrobinie szczescia w dniu jej zalozenia
bedzie nas pytal o grupy dla rodzicow 25-latkow.

Pozdro

maseł

10. Data: 2010-09-23 10:38:35

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Maseł wylazło do ludzi i marudzi:

> Pytanie, czy tego chcesz (choc bywac zacznie pewnie czy tego chcesz, czy
> nie - oczywiscie, jak bedzie musialo)

A czemu miałabym jakoś szczególnie nie chcieć? Ewentualnie szczególnie
chcieć? To jest ich decyzja, ich sprawa.

> A wiesz, jak sie zaklada grupe?
> Jezeli dzisiaj zacznie, to przy odrobinie szczescia w dniu jej zalozenia
> bedzie nas pytal o grupy dla rodzicow 25-latkow.

Cóż. W życiu nic nie przychodzi łatwo.

Qra

Giertych niedobry, Hall dobra, Giertych niedobry, Hall dobra ....
uczymy się odpowiedzialności
dlaczego nie 'róbta co chceta'
który szpital dla dziecka?
dla leni