Jaka odmiana borówki amerykańskiej jest najsłodsza?

1. Data: 2009-08-13 18:08:43

Temat: Jaka odmiana borówki amerykańskiej jest najsłodsza?
Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Za namową teściowej zabieram się za posadzenie borówki amerykańskiej na
mojej działce. Jadłem u Niej owoce słodkie i kwaskowate. Ona ma dwie
odmiany, ale nie wie, która jest która, a i nazwy żadnej z nich nie pamięta.
Pomożecie? Chciałbym posadzić tę słodką. Nie zależy mi ani na plenności, ani
na żadnej innej cesze, jedynie na samej słodyczy. W internecie znalazłem
wiele odmian. Skłaniam się ku Bluecrop, ale chętnie dam się wyprowadzić z
błędu.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
marcan

2. Data: 2009-08-13 18:44:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiele odmian. Skłaniam się ku Bluecrop, ale chętnie dam się wyprowadzić z

Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

3. Data: 2009-08-13 19:01:50

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> pamięta.
> ani
>
> Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

jak to zrobic ?

4. Data: 2009-08-13 19:16:21

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> jak to zrobic ?

A czy nie lepszą alternatywą dla borówki
amerykańskiej jest jagoda kamczacka?
Chyba nie wymaga gleby kwaśnej, jest dość
słodka, wysoce mrozoodporna.

5. Data: 2009-08-13 20:12:33

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h61pgg$o6j$1@mx1.internetia.pl michalek
<m...@g...com> napisał(a):

> A czy nie lepszą alternatywą dla borówki
> amerykańskiej jest jagoda kamczacka?

Hejka. A co to jest ta alternatywa? ;-)
Pozdrawiam wariantowo Ja...cki

6. Data: 2009-08-14 07:04:54

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> pamięta.
> ani
>
> Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

I co najmniej 2 odmiany, żeby lepiej plonowały.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2009-08-14 07:26:35

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h61ks3$qqr$1@news.onet.pl marcan
<m...@o...pl> napisał(a):

> W internecie znalazłem wiele odmian. Skłaniam się ku Bluecrop...

Hejka. Słusznie. :-)
Pozdrawiam rankingowo Ja...cki
PS Nie ma się co rozwodzić, bo zupa stygnie. ;-)

8. Data: 2009-08-14 08:23:16

Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

To nie problem. Pytałem o coś innego

9. Data: 2009-08-14 08:24:18

Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy nie lepszą alternatywą dla borówki
> amerykańskiej jest jagoda kamczacka?

Nie interesuje mnie jagoda kamczacka, pytałem o to, o co pytałem.

10. Data: 2009-08-14 08:24:50

Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co najmniej 2 odmiany, żeby lepiej plonowały.

O to pytam; jakie?

Samobiezna kosiarka/traktorek
Jakies robaczki?
Co to jest ?