Jaka patelnia ?

1. Data: 2004-03-09 11:38:38

Temat: Jaka patelnia ?
Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić patelnię .Chciałabym być z niej po prostu zadowolona.Obawiam
się teflonu .Czy słusznie ?Jaką patelnię polecilibyście ?Czy powinna być z
pokrywą? Zamierzam wykorzystywać ją wszechstronnie.

Małgorzata

1. Data: 2004-03-09 14:51:43

Temat: Re: Jaka patelnia ?
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się teflonu .Czy słusznie ?Jaką patelnię polecilibyście ?Czy powinna być z
> pokrywą? Zamierzam wykorzystywać ją wszechstronnie.

Dlaczego boisz sie teflonu?

MSZ teflonowa z olkusza ze szklaną pokrywą - niedroga, fajna, a jak teflon
sie zniszczy, kupujesz nową (a pokrywa Ci zostanie od starej)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-09 18:55:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata napisał(a):
> [...]
> zadowolona.Obawiam się teflonu .Czy słusznie ?Jaką patelnię
> polecilibyście ?Czy powinna być z pokrywą? Zamierzam wykorzystywać ją

====
Ja mam żeliwną, ale dla kobiety to raczej za ciężka. Widziałem ostatnio
fantastyczne patelnie żeliwno-tytanowe. Teraz jestem chory i nie
wyzdrowieję, dopóki takiej nie będę miał. Po pierwsze nic do niej nie
przywiera, nawet naleśniki z bardzo rzadkiego ciasta, które nawet do teflonu
potrafią się przykleić. Po drugie, jest na tyle ciężka, że można ślicznie na
niej obsmażać. Po trzecie, w przeciwieństwie do czystego żeliwa, nie próbuje
rdzewieć. Po czwarte jest ładnie wykonana i poręczna. Po piąte, ceny
zaczynały się, niestety, od 250zł.

waldek
====

1. Data: 2004-03-09 19:42:58

Od: "Janusz Zabłocki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "waldek" <x...@o...pl>
> Widziałem ostatnio fantastyczne patelnie żeliwno-tytanowe.
Witam.
Proszę, pochwal się gdzie takie patelnie widziałeś ?
Chciałbym w/w nabyć drogą kupna....

--
Janusz

1. Data: 2004-03-09 19:51:09

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le mar 09/03/2004 ? 19:55, waldek a écrit :

> [...]
> niej obsmażać. Po trzecie, w przeciwieństwie do czystego żeliwa, nie próbuje
> rdzewieć. Po czwarte jest ładnie wykonana i poręczna. Po piąte, ceny

Mam taka patelnie i ja kocham miloscia wielka, namietna i dozgonna. Oraz
mam duzy, kwadratowy gar z tej samej serii, rownie swietny.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-09 20:26:28

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

Widziałem ostatnio
> fantastyczne patelnie żeliwno-tytanowe. Teraz jestem chory i nie
> wyzdrowieję, dopóki takiej nie będę miał. [ciach]. Po piąte, ceny
> zaczynały się, niestety, od 250zł.

A tak - te są bossskie!!!
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-09 20:27:45

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Zabłocki" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Proszę, pochwal się gdzie takie patelnie widziałeś ?
> Chciałbym w/w nabyć drogą kupna....

Ja widziałam w Wawie w Wola Parku (na piętrze jest taki sklep z fajnym
sprzętem kuchennym)
Ale nie wiem, skąd jesteś... :( moze skądinad...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-10 07:08:25

Od: "Janusz Zabłocki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl>
> Ja widziałam w Wawie w Wola Parku (na piętrze jest taki sklep z fajnym
> sprzętem kuchennym)
Dziękuję, zajrzę tam.

> Ale nie wiem, skąd jesteś... :( moze skądinad...
DC.

--
Janusz

1. Data: 2004-03-10 07:24:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Zabłocki napisał(a):
> Witam.
> Proszę, pochwal się gdzie takie patelnie widziałeś ?
> Chciałbym w/w nabyć drogą kupna....
====
Widziałem to w hm, na prezentacji. W tesco, we Wrocławiu.

waldek
====

1. Data: 2004-03-10 07:26:37

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):
> ====
> Widziałem to w hm, na prezentacji. W tesco, we Wrocławiu.
>
> waldek
> ====
Zapomniałem dodać, że po prezentacji sam na niej smażyłem te naleśniki,
tylko przedtem do ciasta naganiacza dolałem drugie tyle wody :-}
waldek
====

Razowy a pełnoziarnisty ?
chicken biryani
ziemniaczki w piekarniku szybka przekaska
silikonowe formy do pieczenia
Pora na śniadanie