Jaka plaska wtyczka (za regalem)?

1. Data: 2015-07-17 11:58:37

Temat: Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

Chciałby się podłączyć do gniazda 230V (instalacja podtynkowa tracycyjnie w puszcze,
osprzęt Polo Optima) w ścianie za regałem,
nawet mi bardzo pasuje, że nie będzie tam dostępu (NAS, to i żadna sprzątaczka nie
podmieni na odkurzacz ;))
Kłopot taki, że regał powinien być w miarę możliwości dosunięty do ściany ;-)
Zwykła wtyczka kątowa jednak za bardzo odstaje, a regału nie chcę ciąć.
Zanim zacznę kombinować z odcinaniem wtyczek i kostkami przyłączeniowymi w puszcze
zamiast gniazd:
Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo zagłębione,
super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z
uziemieniem)?

2. Data: 2015-07-17 16:24:44

Temat: Re: Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.07.2015 um 11:58 schrieb 666:
> [...]
> Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo
> zagłębione, super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z uziemieniem)?

Niemiecka norma:

http://www.elv.de/extraflacher-schutzkontaktstecker-
evoline-plug-weiss.html

http://www.conrad.de/ce/de/product/611488/Schulte-El
ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

Gniazdko kupisz gdzie bądź w sieci (Conrad też ma). Może nie najtańsze
rozwiązanie, ale pasuje.

Waldek

3. Data: 2015-07-17 17:30:03

Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-17 o 11:58, 666 pisze:
> [...]
> Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo
> zagłębione, super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z uziemieniem)?

http://www.e-lunar.pl/WTYCZKA_PLASKA_230V_BIALA_OR_A
E_1309W_ORNO-3168.html

http://www.e-lunar.pl/WTYCZKA_PLASKA_230V_CZARNA_OR_
AE_1309B_ORNO-3167.html
sklep nie mój

Grześ

4. Data: 2015-07-18 14:34:27

Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, popytam jutro na Wolumenie, to może ominę koszty przesyłki.
Ze zdjęć nie wynika, jak bardzo "płaskie" są te wtyczki

-----

5. Data: 2015-07-18 17:56:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

> Gniazdko kupisz gdzie bądź w sieci (Conrad też ma). Może nie najtańsze

Niezbyt niemieckie, bo Niemcy nie używają bolca uziemiającego
tylko łapią uziemienie/zerowanie z boku wtyczki.

Tu przykłady:
http://www.conrad.de/ce/de/product/627798/0207-Schut
zkontakt-Kupplung-schwarz-Schwarz/?ref=category&rt=c
ategory&rb=1
http://www.conrad.de/ce/de/product/611980/179516009-
Schutzkontakt-Gummi-Stecker-Schwarz?ref=list
Wtyczka niemiecka NIE MA dziury na bolec :-)
http://www.conrad.de/ce/de/product/627607/101-Schutz
kontakt-Stecker-weiss-250-V-Weiss?ref=list

Bolec wystający to raczej Francja, Polska.

6. Data: 2015-07-18 17:58:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <...@...6> wrote in message news:modh4i$5it$1@news.supermedia.pl...
> Dziękuję, popytam jutro na Wolumenie, to może ominę koszty przesyłki.
> Ze zdjęć nie wynika, jak bardzo "płaskie" są te wtyczki

Te z Conrada mają 5mm. Było podane na filmiku. Obejrzałeś?

7. Data: 2015-07-18 19:00:33

Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-18 o 17:56, Pszemol pisze:
> [...]
>
> Niezbyt niemieckie, bo Niemcy nie używają bolca uziemiającego
> tylko łapią uziemienie/zerowanie z boku wtyczki.

Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

--
Czarek

8. Data: 2015-07-18 19:25:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

evoline-plug-weiss.html

ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

> Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

Uniwersalne w sensie że wlezą w niemieckie gniazdko...
Ale zauważ, że kontakty na boku nie mają połączenia: są plastikowe wypustki.
A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)
Nie wiem czy kumasz czaczę? Ona jest super do Polski właśnie, czy Francji.
Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

9. Data: 2015-07-18 19:44:08

Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-18 o 19:25, Pszemol pisze:
> [...]
>
> Uniwersalne w sensie że wlezą w niemieckie gniazdko...
> Ale zauważ, że kontakty na boku nie mają połączenia: są plastikowe

Z boku nie mają bo i po co?
Pokaż taką "niemiecką", która ma kontakty uziemienia *z boku* Nawet te
co Ty pokazałeś ich nie mają.

Najwyższy czas abyś sprawił sobie okulary lub zmienił w obecnych szkła.
(pomogę Ci w dopatrzeniu się - np. filmik na stronie w 14 i 50 sekundzie)

> A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)

Bardzo często w tym co piszesz nie wiadomo co Ci chodzi (potwierdzenie
powyżej)

> Nie wiem czy kumasz czaczę?

Wiem, że Ty masz z tym problem i to nie tylko w tym wątku.

> Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

No i ta pokazana wtyczka się u nich idealnie nada. A także w Polsce i
Francji bo jest uniwersalna o czym pisałem powyżej.

--
Czarek

10. Data: 2015-07-18 19:47:26

Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-18 o 19:00, Czarek pisze:

evoline-plug-weiss.html

ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

> Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

Zasugerowałem się tym co powyżej i powtórzyłem "byka" - kontakty
uziemienia nie na boku wtyczki tylko na górze i dole bocznej ścianki.

--
Czarek

kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(
Mycie zmywarki